Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 147 ... 201 202
kraamvisite

Ach jongens, laat ze toch gewoon lekker geld verdienen met die clicks en auto's. Er zijn voldoende mogelijkheden om zelf te blokkeren. En ja, soms is het over the top, teveel bait, teveel artikelen, maar wat mij betreft mogen ze, het geeft de community body, zorgt voor werkgelegenheid, en houdt ons flitsers van de straat.

Whyze Katje

De reacties op het laatste stuk van Kerckhoffs zijn een stuk transparanter gemodereerd. Je kunt natuurlijk discussiëren over de inhoud maar het is in ieder geval positief dat er niet (minder?) naar de botte bijl van verwijderen van reacties wordt gegrepen. Fijn dat er geluisterd wordt.

Wheely

Het profielkaartje van de rit van vandaag bevat een paar fouten, dit is al gemeld in de reacties bij de voorbeschouwing maar laat mij het hier ook nog even aanstippen. Dit is jammer wat de voorbeschouwingen zijn juist het sterke punt van deze site. Dat het dan uitgerekend bij zo'n belangrijke en interessante rit als vandaag niet klopt is eigenlijk best zonde.

AWestie

Fix jullie homepage nou een keer

xistnc

Waarom is de advertentie van Rompelberg niet als zodanig aangeduid?

Raul Alcala

Er is mi helemaal niet naar 'ons'geluisterd, en gelukkig maar. De reageerders reageren over het algemeen nu minder ongezouten en persoonlijk naar Kerckhoffs

Raul Alcala

Maar waarschijnlijker is t mss dat van beide kanten de rust wat meer is weergekeerd naar elkaar. Wat de inhoud vd reacties bevordert

Il Leopardo della Primavera

Wellicht even scherp blijven op antisupporteren in de comments. Ik zie het steeds meer, soms in vrij absurde vormen.

dazzler2120

Om 13:10 gaan we weer met ene Romance Veinstains in de chat.

Ergo: dat geeikel kan nog steeds.

Maar omdat RV dus de eerste was met die naam, mogen andere fans van de echte romans niet een vergelijkbare naam kiezen? Of zien we RV dan ook als een copy-cat, van de echte Romāns Vainšteins en wordt onze RV dan ook verplicht een namelock opgelegd?

Kopiëer gedrag voorkom je niet, zeker wanneer je vrij simpel nieuwe accounts kan aanmaken én je ook nog een naam van een wielrenner gebruikt

pirazzi

Het is nog steeds zo dat bij een reactie op een nieuwsbericht je reactie niet in een chronologische volgorde qua tijd komt te staan.
Edit: Net zag ik dat je kunt kiezen tussen meest populair, nieuwste eerst of oudste eerst. Standaard staat meest populair aan.

Laatst gewijzigd
Limal

Bij volgend artikel https://www.wielerflits.nl/nieuws/jonas-vingegaard-durft-pas-op-de-champs-elysees-te-lachen/
werd een deel van mijn reactie weggeflitst met als commentaar om enkel op de inhoud van het artikel te reageren. Ik zei daar "Ik heb het een kans gegeven, maar verder dan bovenstaande zin kwam ik niet", waarna ik die stelling onderbouw.

Volgens mij was die zin best inhoudelijk. Hij maakt iig de brug tussen de quote en wat ik nadien zeg, wat wel mocht blijven staan (waarvoor dank). De "ik heb het een kans gegeven" ging dan blijkbaar te ver?

Niet dat het ook maar enigszins belangrijk is, maar zo weten de andere gebruikers ook weer beter wat wel en niet door de beugel kan voor de redactie.

Ook wel benieuwd trouwens naar het exacte commentaar van RK dat nu in het artikel verwerkt is en we niet meer kunnen lezen.

Laatst gewijzigd
kraamvisite

Dit is, zover ik weet, het verbeterpunten topic Limal, maar ik snap je reactie.
Verbeterpunt: In artikelen, die ondersteund worden door foto's, horen geen paparazzi foto's, zoals die van het balkon van de familie Vingegaard (in hetzelfde artikel als benoemd door Limal), dat is echt een volstrekte nogo Raymond!! Desnoods een foto uit de oude doos.

FrankSteenbergen

Hey Wielerflits, wat denken jullie ervan?
https://ibb.co/9VkkLFm

Whyze Katje

Zie @Kraamvisite’s opmerking. Laat alsjeblieft dit soort foto’s achterwege, een familie geniet even van een rustdag. Rust houdt ook in even met rust gelaten worden door de media. Ik verwacht van een redactie van een wielersite dat ze het verschil kennen tussen prive en werk. Zijn vrouw en kinderen bij de finish prima om een foto te maken. Maar dit riekt in hoge mate naar voyeurisme er zijn al genoeg roddelbladen, verlaag je niet tot dat niveau mensen.

xistnc

Ik sluit me aan bij Kraamvisite en Whyze Katje. Mag die foto van het balkon van Jonas weg? En misschien is het een idee om jullie interne richtlijnen op dat vlak wat aan te scherpen. RK wil kennelijk niet graag op een bepaalde periode uit zijn beroepsmatige verleden worden aangesproken, in het Frans zeggen ze dan "put your money where your mouth is".

Laatst gewijzigd
kraamvisite

'@Raymond: ik hoop dat je meeleest in dit verbeterpunten topic. Je doet een hoop moeite om je stukjes te schrijven, complimenten voor de energie die je erin steekt, en soms plaats je er prachtige eigengemaakte foto's bij. Maar deze van het balkon is echt over the top, ook geen mooie foto, dekt in geen enkel opzicht de lading, ik denk zelfs dat ie tegen de regels is, maar dat weten anderen vast veel beter. Kom op, gewoon verwijderen, want dat is het mooie van het internet, i.t.t. drukwerk: verwijderen kan!

Romāns Vainšteins

Die foto voegt ook geen dooie moer toe natuurlijk. Maakt het eerder sneu net alsof je in een waan verkeert dat het prinses Harry is of zo. Lachwekkend gedoe, een wielrenner op zijn balkon met vrouw en kind, oeoeoe, en nu?

Dikke Kater

Ik kan de uitslag van vandaag niet vinden op wf. Ik kijk er vast overheen. Het wordt er niet beter op. De site is erg onoverzichtelijk. De titels van het een en ander vind ik eveneens alles behalve sjiek.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik sluit me aan bij Kraamvisite, Whyze Katje en xistnc.

@dikke kater Ga naar nieuws en filter op wedstrijdverslag. Dan kom je hier:
https://www.wielerflits.nl/nieuws/category/wedstrijdverslag/ en zie je het wedstrijdverslag van vandaag staan.

DonQuijote

Jongens van de redactie toch, wat een, ik zou bijna zeggen schunnige foto, bij het artikel over Vingegaard.
Buiten dat het een hele slechte foto is die voor geen meter "kijkt" (beroepsfotograaf hier) is er ook nog eens niets op te zien wat billijkt dat je zulk een beeld gebruikt in een publicatie.

En ja, als jullie dan willen dat de stukjes van Raymond behoorlijk van commentaar worden voorzien door de WFers dan begrijp je toch wel dat het gebruik van zo'n foto schreeuwt om commentaren die jullie steeds wegflitsen of editten.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Als mede-beroepsfotograaf ben ik het volledig eens met DonQuijote.

Raul Alcala

Ik zou niets van bovenstaande(n) aantrekken als ik jullie was. Geneuzel in de marge van jaloerse en of betweterige beroepsklagers. WF wordt oa hierdoor steeds onaangenamer zo de laatste tijd.

Laatst gewijzigd
Wheely

Ik moedig jullie aan een vrouwelijk redactielid aan te stellen, begin eens met een columniste tijdens de dames Tour of nodig er eens een uit tijdens de podcast of wielerflits update, een Jip of een Ceylin ofzo. Kan verfrissend werken. Succes met de uitdaging!

Whyze Katje

Helemaal eens met Wheely en Zacht, wat meer vrouwelijke inbreng zou de site ten goede komen en om even in jullie business model te kruipen, het zou ook nog een behoorlijke aanwas van lezers tot gevolg kunnen hebben. Ik vermoed zo dat het grote (overgrote) deel van de lezers hier man is. Door een ietsjes meer evenwichtige samenstelling van de redactie zouden jullie wellicht ook wat meer vrouwelijke lezers kunnen aanspreken. En denk vooral stoer ;-)

xistnc

We hadden hier vroeger volgens mij een Vlaamse dame die iets in de richting van Journalistiek deed, Eva ofzo? Die sloeg dan wel weer wat door in haar Schleck-adoratie staat me nog bij.

1 2 ... 147 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.