Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 149 ... 201 202
kraamvisite

Er zitten een bak spamberichten in het forumtopic toerdepoele van Sies, kunnen die spamberichten er aub sneller uitgefilterd worden?

En zacht, verlaat ons niet!

Laatst gewijzigd
AnderJ

Een nieuwe opmaak! Even wennen voor me, maar dat hoort erbij. Het lukte me alleen niet om in een nieuwspost te antwoorden op een reactie van een andere flitser. De knop antwoorden zit er wel, maar deed niets.

AWestie

Ja mooi gedaan, net op tijd voor de Vuelta. Goeie proefperiode dus, waar jonge jongens vaak hun eerste kans krijgen heeft een jonge layout ook zijn eerste stappen gezet. Voorlopig kom ik alleen schoonheidsfoutjes tegen die ik ook onder het nieuwsbericht had geplaatst, maar dit is ook gewoon weer de handigste plek om zaken te melden toch?

Maillot à Pois

De nieuwe layout zier er netjes uit, even wennen uiteraard.
Maar Ik geraak niet ingelogd op de desktop (Chrome), wel op mobiel. En zoals @AnderJ aangeeft: ik kan enkel een nieuwe reactie plaatsen, geen bestaande reactie beantwoorden.
En is de mogelijkheid om DM's te sturen verdwenen? Ik vind m'n inbox alvast niet terug.

AnderJ

Het Wielerflits iccoontje ontbreekt nog in Edge als ik een pagina op wielerflits als tabblad open. Verder zag ik ergens voorbij komen dat witregels worden verwijderd (waardoor langere posts lastiger te lezen worden).

Laatst gewijzigd
Txirrindularitza

'- favicon mist (ook) in firefox
- Geen witregels is echt heel irritant (terwijl er in de redactietekst juist teveel zitten; het hoeft niet om elke zin jongens); alles wordt een brei.
- "wielernieuws kijken": rare kop voor dit segment. Snap dat jullie video's bedoelen, maar "wielernieuws kijken" is een lelijke frase, komt kleuterachtig over.
- Die hele sectie hoeft voor mij sowieso niet als het niet erg actueel is. De daar uitgelichte artikelen zijn allemaal ouder dan het nieuws van vandaag. Grote kans dat iedereen het al heeft gezien dus.
- 'Meest gelezen' rechts is niet uitgelijnd met de bovenkant van de headerfoto, maar zit er een centimeter onder. Mag, maar strakker is om ze op dezelfde hoogte te zetten

pirazzi

Het forum staat in het onderste gedeelte van het keuzemenu en in een kleiner lettertype. Jammer, ik kom vaker op het forum dan bij het nieuws.
Dus een tip is om kalender en forum te wisselen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

PCS paginas kopieren maar dan met een gele banner heb ik helemaal niks aan. 'kalender' en 'deelnemers vuelta' kan je zo weg doen.

En in het nieuwsoverzicht vind ik alle titels geen fijn lettertype om te lezen. Datzelfde heb ik bij Firstcycling.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin

Dankjewel voor alle feedback! We kunnen niet alles à la minute updaten. De komende dagen gaan we zoveel mogelijk punten verwerken. In dit topic zullen we updates plaatsen met wat is aangepast.

Limal

Uitstekend, Maxim. Ik ben trouwens verheugd dat jullie mijn suggestie voor 'Wedstrijdverslagen' en 'Voorbeschouwingen' in de hoofding meteen uitproberen - wmb zeker een verbetering!

Wim Kruithof

'- Link naar forum vanuit het hoofdmenu is verdwenen...
- Enteren werkt niet in reacties, waardoor het een lange woordenbrij wordt automatisch.
- Zou geweldig zijn als je de mogelijkheid hebt om letters te verkleinen. Die zijn voor mijn leescomfort ontzettend groot. Moet na elke paar zinnen weer scrollen... en heel veel scrollwerk voor ik eindelijk ben waar ik wil zijn, de reacties. Die dan ook weer bijzonder groot zijn weggezet.
- Elkaar beantwoorden lukt niet.

Sies

Als ik op de forum knop wil klikken, kom ik regelmatig op bol.cm terecht door die paginavullende advertentie. Dit geldt overigens voor alle knoppen in de witte balk.

Ook zou het fijn zijn als de witte balk 'vast' komt te staan, zodat je niet helemaal naar boven hoeft te scrollen als je naar 1 van deze knoppen wil.

Oude Indianentruc

De chat toont nu maar 4 reacties in 1 beeld, dat is wel enorm weinig, zeker met de Vuelta die er aan komt.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Vanmorgen heeft onze hoster een fix doorgevoerd die het inlogprobleem moet verhelpen.
Indien jullie er nog steeds last van hebben, laat het ons weten. (hier of via ons contactformulier[/url])

Jean Dumas

Ik had er ook last van, inmiddels gelukt.

Poeksel

Of kan de link naar het forum niet gewoon terug in het geel? Waarschijnlijk de link bovenin die ik het vaakst gebruik.

ventos

Zou ook graag de link naar het forum weer in het geel willen zien.
Nu moet ik op de laptop elke keer eerst weer helemaal naar boven scrollen voordat ik de link naar het forum kan zien, zoals ook Poeksel zegt "waarschijnlijk de link die ik het vaakst gebruik".
Voor de rest is het altijd even wennen met een nieuwe layout, maar vind het er netjes uitzien.

kraamvisite

De chat werkt niet op android, nergens een chatknop in het liveblog.

Zwarte Wout

Tijden bezig geweest om in te kunnen loggen, maar gelukkig voor iedereen ben ik er nog....

Orange Giant

Inlogprobleem lijkt verholpen! Super!

Whyze Katje

Nog een puntje dat niet goed meer werkt. Als je in de oude website helemaal onderaan op 1 van de recente comments klikte die daar staan opgelijst, kwam je ook effectief bij dat comment uit. Nu kom je gewoon bovenaan bij het artikel uit waar het comment bij hoort. Dat maakt de link nogal nutteloos

Het ziet er verder best netjes uit. Persoonlijk vind ik de grote foto’s op de home page met het nieuws wat het meest in beeld wordt gebracht een beetje te groot. De links vallen daardoor buiten het scherm, waardoor ik altijd moet gaan scrollen (en er moet toch al veel gescrold worden op deze site). Dat is bij de webversie. In het algemeen kan ik me aansluiten bij ander commentaar dat her en der het lettertype van de koppen wat kleiner mag, de site schreeuwt nu nogal.

Oh ja en de meest gelezen zou ik persoonlijk in tijd beperken dus zoiets als meest gelezen in de laatste 4 dagen. Nu staat het artikel met het overzicht van de Na-tour criteriums boven aan, niet heel nuttig lijkt me.

jefgodfather

Ik kan terug inloggen op het forum, dat ging gisteren niet. Bedankt om dit op te lossen

Ik sluit me wel aan bij vorige opmerkingen dat de link naar het forum mee in die bovenste gele balk moet geplaats worden.

Hein-Jan

Ik kom hier om nieuws te lezen en waardeer jullie artikelen enorm. Begrijp ook zeker de marketingshift, dat is inherent aan ontwikkeling en meegaan met de tijd.

Echter; sinds vandaag is het overzicht na het klikken op "Meer Wielernieuws" gewoon niet te doen. De afbeeldingen van de artikelen zijn veel te groot en het leest totaal niet lekker weg.

Zou graag zien dat jullie de regels verdunnen/verkleinen of een andere toegankelijke view creëren, want momenteel is de waardeloze site indeleiderstrui zelfs een beter alternatief.

Cornelius

Gele balk graag weer terug naar boven (fixed position). Witte balk onder de gele balk. FORUM knop in de gele balk tussen NIEUWS en KALENDER. De namen van de reageerders (reacties onder artikelen) iets kleiner en minder zwart.

Il Leopardo della Primavera

Het wielernieuws overzicht (onder de uitgelichte artikelen) ziet er bij mij nu nogal chaotisch uit. Tijd en datum door elkaar, soms een witregel soms niet. Hier een screenshot: https://imgur.com/a/MiW8Pr1

EDIT: als ik m'n browser smaller maak springt ie over naar een andere weergave inclusief thumbnails. Dit lijkt mij de juiste weergave: waarom pakt ie deze niet op volledig scherm? Zie screenshot: https://imgur.com/xfDUFEJ

Laatst gewijzigd
1 2 ... 149 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.