Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 150 ... 200 201
pirazzi

Misschien is het moeilijk bereikbaar maken van het forum wel gedaan om spammers en spambots tegen te houden, dan is het een goede zaak natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Cornelius

Nog een detail: in de artikelen worden links naar renners en ploegen (class="wf-content-link" ) benadrukt door de blauwe kleur, vet lettertype en onderstreping. Dit is van het goede een beetje te veel. Ik stel voor de onderstreping weg te laten.

EDIT: en nog een detail: als er slechts één reactie is staat onder het artikel 1 Reacties (meervoud i.p.v. enkelvoud). Zelfde een stukje lager, in het geel, 1 REACTIES.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Kan 'deelnemers Vuelta 2023' niet beter vervangen worden door gewoon 'Vuelta 2023'?

jsprunk

Wanneer ik Google naar etappes in de Vuelta kom ik diverse onvolledige draft-versies van voorbeschouwingen op Wielerflits tegen die via de site zelf niet te vinden zijn. Het lijkt me niet de bedoeling dat die al live staan?

Voorbeeld:

https://www.wielerflits.nl/nieuws/vuelta-2023-voorbeschouwing-etappe-5-naar-burriana-sprinterskans-na-heuvelachtige-rit/

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Ik word nog steeds automatisch random uitgelogd, zonder reden. Net weer gebeurd.

mwarensman

Wie zegt dat het zonder reden is? 🤣🤣🤣🤣

mwarensman

Overigens was dit een test voor mij.

Reacties geven op comments onder nieuwsberichten lukt mij nog steeds niet. (Iphone, Safari & Chrome)

Fietsbel

Naast het icoontje van de Nederlandse vlag, graag een kleine 'Forum-button'. Dat continue naar boven scrollen, wordt nu al een ding. Verder ziet het er goed uit, keep going!

SprintMaster

Bij het melden van een SPAM bericht van sinhu vlak hierboven om 11:36 kreeg ik er de naam van Roman Vainsteins bij. Dat klopt dus niet.

kraamvisite

chat op de smartphone werkt nog steeds niet, op de laptop nog steeds te smal, beantwoordknop werkt nog steeds niet, forum nog steeds vrijwel onzichtbaar, nog steeds geen witregels, alles nog steeds onleesbaar bold. Foto's springen er wel lekker uit zo, mooi!

Wouter Van hout

Er zitten nog dusdanig veel bugs in dat het bezoeken ervan gewoon niet prettig is. Je gaat bijna terug verlangen naar hoe het een week geleden was...

Il Leopardo della Primavera

Is het niet een idee om - indien mogelijk - de oude variant voor nu terug te halen, de nieuwe (met behulp van actieve leden) helemaal werkend te maken, en dan online te zetten?

YogiBear

InIoggen op het forum lukt nu meestal wel. Chat lukt helemaal niet en reageren op nieuwsberichten bijna niet. Ik zou ook voorstander zijn van het terugdraaien van deze release en het met de learnings van nu over vier weken (na de Vuelta) nogmaals proberen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Iedereen dank voor de feedback! We lezen mee en voegen de bugfixes toe aan onze todo-list, maar helaas kunnen we niet alles a la minute oplossen. Dat heeft te maken met het feit dat we nog steeds beperkte development-capaciteit hebben (we hebben niet voor niets een vacature voor een extra webdeveloper[/url] open staan)

Bij de lancering van de nieuwe lay-out zitten er helaas meer kinderziektes in dan we vooraf ingeschat hadden. Daar balen we zelf nog het meest van, maar we hopen zo snel mogelijk de grootste problemen opgelost te hebben.

Is het niet een idee om – indien mogelijk – de oude variant voor nu terug te halen, de nieuwe (met behulp van actieve leden) helemaal werkend te maken, en dan online te zetten?

Dat is helaas geen optie, omdat daar meer bij komt kijken dan simpel een knop omzetten. We kiezen ervoor om de tijd die dat met zich mee zou brengen, te gebruiken voor bugfixes.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Duidelijk verhaal, snap dat niet alles direct opgelost kan worden. Ik vind de site afgezien van de kinderziektes er goed uit zien, ga er ook vanuit dat het goed komt. Succes, en als ik nog wat tegen kom dan verschijnt het hier.

Laatst gewijzigd
Javier

Graag lever ik ook een verbeterpunt in, over de 4 headlines op Wielerflits. Ik vind dat deze elkaar veel te snel opvolgen.

Tijdens mijn werkdag heb ik doorgaans geen ruimte om op Wielerflits te kijken. Als ik dan 's avonds de app of website open om de uitslag te checken van bijv. de Renewi Tour, zie ik meestal alweer heel andere artikel in de headlines staan (bijv. een reactie van een Jumbo-renner op een tegenvallend resultaat, of een voorbeschouwing op de volgende etappe).

Ik snap dat het nieuws elkaar vlug opvolgt (en beschik niet over de data die jullie wel hebben). Maar uitslagen van koersen mogen wat mij betreft best wat langer bij de headline-artikelen blijven staan. Nu zoek ik mij rot, waardoor ik soms helaas ook uitslagen mis. Met als gevolg dat ik op zo'n moment minder tijd op jullie website besteed.

Wheely

'@Javier
Voor de uitslagen kijk ik allang niet meer op WF, check sowieso eerst PCS. Dan eens even rondsnuffelen op WF of er nog iets te ouwehoeren valt. Ben het ergens wel eens met je punt maar het nadeel is dat de andere artikelen anders helemaal verzuipen.

Laatst gewijzigd
SolitaryShell

Tijdens mijn werkdag heb ik doorgaans geen ruimte om op Wielerflits te kijken. Als ik dan ’s avonds de app of website open om de uitslag te checken van bijv. de Renewi Tour, zie ik meestal alweer heel andere artikel in de headlines staan (bijv. een reactie van een Jumbo-renner op een tegenvallend resultaat, of een voorbeschouwing op de volgende etappe).

Dit ja, 10 voorbeschouwingen per elke centimeter asfalt van de Vuelta zijn kennelijk veel belangrijker dan waar het echt om gaat. Ik las gisteren op NOS rond een uurtje of tien dat Tarling de ITT had gewonnen in de Renewi Tour, toch bepaald geen niemendalletjeskoers. Nieuws daarover was op Wielerflits niet meer te zien, niet in de headers, niet in de lijst met nieuwsartikelen. Pas na het klikken op 'Meer wielernieuws' was het na nog wat zoeken eindelijk te vinden.

Naar Wielerflits hoef je inderdaad niet meer te gaan als je het verslag van koersen wil weten...

Laatst gewijzigd
Txirrindularitza

Weet niet of dit de juiste plek is, en niemand zit op gezeur te wachten, maar ik moet na een paar dagen toch zeggen dat de makeover me teleurstelt. Ik vind het nieuwsoverzicht gewoon niet prettig ogen, die zwarte, ronde letter. Het is onoverzichtelijker, en ik merk dat ik minder geneigd ben te klikken, omdat ik niet in één oogopslag zie wat ik wil zien. Het 'videonieuws' interesseert me niet als aparte categorie. Snap dat video het toverwoord is tegenwoordig, maar de artikelen die er uitgelicht worden zijn gewoon vaak ouder dan het meest actuele. En toch staat het hoger. Verder is het echt speuren naar nieuwtjes van de dag (zoals Renewitour).
Het zal wennen zijn, dat is het altijd. Maar ik blijf maar denken: is dit een nieuw uiterlijk óm een nieuw uiterlijk? Of is er daadwerkelijk iets verbeterd, een probleem aangepakt dat er eerst was en nu niet meer? Want dat laatste kan ik er niet in ontdekken. Vind het eigenlijk op elk punt een achteruitgang, helaas. Erg spijtig.

Laatst gewijzigd
Whyze Katje

Ik vind het in ieder geval al een verbetering dat de wedstrijdverslagen en voorbeschouwingen via de gele balk makkelijk te vinden zijn. Maar proberen zoveel mogelijk op een home page te “proppen” is een veel gemaakte design fout. Gebruikers raken de weg kwijt en haken af. Persoonlijk zou ik kiezen voor nog iets meer direct clickbare rubrieken in de gele balk. Kalender en deelnemers zou ik daar dan weer niet plaatsen. En minder gelezen rubrieken kun je gerust in een clickbaar menu’tje zetten, ook bereikbaar vanaf de gele balk. Dan kun je de hoofdpagina wat rustiger en minder lang maken, een beetje scrollen mag best dat is ook niet ongebruikelijk op nieuwssites, maar het is hier een beetje doorgeschoten.

Hopelijk nemen ze even de tijd om goed te kijken wat de beste verbeteringen zijn om die dan vervolgens goed te testen. Beter nu eventjes de tijd nemen dan haastig en onder druk allerlei wijzigingen door te gaan voeren.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Ik zie nu bij reacties onder nieuwsberichten de huidige tijd achter elke reactie, niet de tijd waarop ie is gepost. Handig als je geen klok hebt, dat wel!

pirazzi

Binnenkort 1 miljoen reacties op het forum!

Wheely

Nog maar 508 te gaan!

Laatst gewijzigd
Oude Indianentruc

Ik vind het overzicht met alle Vuelta artikelen (voorbeschouwingen enzo) aan de rechterkant enorm handig, voorheen moest je hele pagina's door om te achterhalen hoe nou ook alweer precies de puntentelling in een klassement was bijvoorbeeld. Ook de tvgids bovenaan vind ik een mooie toevoeging. Mis wel het 'liveblog' op wf.nl/nieuwsoverzicht omdat ik deze als favoriet heb vastgezet (ik heb geen behoefte aan de grote foto's op de hoofdpagina).

josemanuelfuente

Er zijn zeker dingen verbeterd maar was het niet slimmer geweest om deze update in een minder drukke wielerperiode te doen??

1 2 ... 150 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.