Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 151 ... 199 200
Wouter Van hout

Ik heb het vermoeden dat de veranderingen op de site op dit moment een hoop mensen hebben weggejaagd. En ook ik vind het momenteel gewoon een heel vervelende site met alle bugs die er nog zitten. Zoals jullie hierboven schrijven zijn er blijkbaar goede redenen om niet de oude site terug te zetten tot de nieuwe beter werkt, maar als consument / bezoeker ben ik daar toch niet blij mee.

Ik ben overigens wel benieuwd wat de ombouw heeft gedaan met de sitebezoeken en de reacties. Vaak wordt positief nieuws heel groot gedeeld, maar voor het realisme zou ik het mooi vinden als er een soort update-artikel komt op de nieuwspagina met daarin kort aangegeven wat er aan de hand is, wat er achter de schermen gebeurt, wat de consequenties zijn voor ons als gebruiker, en wat het ook voor impact heeft gehad. Ik denk namelijk dat een groot deel van de WF community zo'n bericht niet ziet als antireclame, maar als het meenemen van de flitsers in wat er gaande is.

Javier

'@SolitaryShell, helemaal eens!

ronald2k1985

Probeer eens op de iPhone met Chrome te scrollen door de reacties… De site verandert dan in een flipperkast. Ik zou graag iets positiefs willen zeggen, maar de nieuwe site is zowel visueel als technisch een gedrocht. Ik wilde aanpassen naar ‘ik vind’ maar dit tekstvak houdt een deel van de getypte tekst buiten het scherm dus dat is alweer een bug… Ik hoop van harte dat de eigenaar van Wielerflits opdracht heeft gegeven voor de nieuwe site en ook het ontwerp geaccordeerd heeft… Ik zit nu weer te klooien met de uitlijning omdat de knop ‘posten’ buiten beeld is en blijft, het is echt drama. Edit: voorlopig laatste punt: ik probeer een typefout aan te passen en dien de iPhone eerst om te draaien naar breedbeeld om de aanpassingsknop te vinden en daarna is 90% van mijn beeld toetsenbord en 10% een klein strookje tekst waarin ik moet zoeken naar de typefout…

Laatst gewijzigd
jefgodfather

Net gemerkt dat je ook PB's kan ontvangen via het forum. Vroeger kwam er dan bovenaan een rood getalletje met hoeveel ongelezen berichtjes er in je postvak zaten. dat gebeurt helemaal niet meer en zit verstopt in je profiel. Dat valt helemaal niet op

Silent Hill

Bij de PB's, je ziet wel je Verzonden Berichten, maar je kan ze niet openen.

kraamvisite

'@beheer: ik wil hierbij even een lans breken voor jullie. Ja, de vernieuwing kent zeer veel bugs, en zijn die veranderingen echt verbeteringen? Maar het getuigt van lef om vlak voor één van de belangrijkste wielerafspraken van het jaar de nieuwe site te lanceren! Alle respect daarvoor, ik mag dat wel, een beetje durf. En wij als flitsers maar zeuren en afkeuren natuurlijk. Komt uiteindelijk allemaal goed, en laten we niet vergeten, we zijn allemaal liefhebbers van de koers.

Plank

Jammer dat de chat niet werkt via de smartphone. Tijdens de Vuelta vind ik het wel leuk om daar af en toe wat mee te lullen met de rest, maar ik ga er nu ook niet mijn laptop voor openklappen. Slechte timing wat dat betreft.

Il Leopardo della Primavera

Het inlogprobleem doet zich nog steeds voor. Ik wordt er random uitgeknikkerd, log weer in, maar kan vervolgens niet direct op artikelen reageren omdat ie denkt dat ik nog niet ben ingelogd.

Wheely

Ik zie niet eens een chat op m'n mobiel, kan ook niet voor een desktopversie kiezen. Waardeloos dit.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Nog minder dan 30 posts op het forum en dan is 1 miljoen gehaald! Verwacht niet dat er een prijs op staat, zoals bij sommige sites: U bent bezoeker nummer 100.000 of 1.000.000!

Laatst gewijzigd
thijs1984

Het ontbreken van de chat in de liveblog mobiel is een grote achteruitgang. Zeker omdat de informatie in de liveblog zelf vaak erg beperkt is met slechts enkele berichten tijdens de koers.

Mister Nice Guy

Wat een ongelofelijke bagger update is dit. Ik wil gewoon lekker de chat gebruiken en dat wordt onmogelijk gemaakt. Ene grote puinhoop… Over.

Il Leopardo della Primavera

Is de beantwoord-knop nu voor t echie weg en komt ie niet meer terug? Zo ja, hoezo?

nickdt

Hele slechte verbetering, deze update. Ik zie het niet echt als een verbetering, meer als een verslechtering en het lijkt erop dat de nieuwe site niet eerst is getest/grondig getest voordat het gelanceerd werd gezien het aantal bugs.

Ik mis ook wel de beantwoordknop. Dat gaf je meer incentiviteit om je te mengen in een discussie. Nu moet je scrollen om een discussie over een onderwerp te zien tijdens een artikel waarop is geantwoord omdat het onder 3 andere niet-gerelateerde comments staan van de eerste discussie.

Het is ook irritant dat het er inderdaad op lijkt dat de inlog bug er nog steeds eerst, want zelfs als ik 3x ben ingelogd, zegt ie dat ik niet ben ingelogd en moet ik de pagina verversen voordat ie hem pakt (Doet ie echter ook de 1ste keer dat ik inlog niet).

platteprijs

Geen beantwoordknop en nu verdwijnt zelfs mijn reactie, pfff.

Tuubke

Ik zie hier en daar wel reacties op berichten, dus kennelijk hebben sommige gebruikers wel een beantwoordknop. Ik helaas niet. Hoe kan dat?

Il Leopardo della Primavera

'@Tuubke, via de app kan het nog.

Zuller

Ik zou ook graag de beantwoordknop terugzien. Ook zou het handig zijn om te kunnen zien wanneer reacties geplaatst zijn, nu staat er wel de tijd maar niet de datum. Wat je ook zou kunnen doen als je de datum de layout niet wil laten vervuilen, is die alleen weergeven als je met je muis over de tijd/klok heengaat.

Lalsacien

Ik neem aan dat nog niet alles op het forum loopt zoals het hoort. De beantwoord knop is al gemeld en ook de link bij laatste reacties werkt nog niet. Je wordt dan naar het onderwerp gestuurd en niet naar de reactie binnen het onderwerp.

Wouter Van hout

Ik kan me voorstellen dat WF op dit moment druk bezig is om alle bugs en errors van de vernieuwde website probeert op te lossen. Maar er moet mij ook wat van het hart over de moderatie onder de nieuwsberichten.

Ik zie dat rond de Vuelta keurige maar kritische berichten over Evenenpoel beantwoord worden met persoonlijke en op de man gerichte sneren naar de betreffende poster, die niks meer te maken hebben met fatsoen of huisregels. Sterker nog, ik zag vandaag een oproep om mijn bijdrages standaard te gaan melden als "niet OK" en ook op de minnen te drukken; ongeacht of iets wel of niet past binnen de huisregels. Maar gewoon om iemand met een andere mening de mond te snoeren.

Ik heb inmiddels een hele reeks van deze op de man (of zelfs de familie) gespeelde berichten gemeld, vaak afkomstig van dezelfde "bijdragers", Maar ze blijven vooralsnog gewoon zichtbaar. Ik zou het fijn vinden als WF daarop zou ingrijpen. En dan niet door de slachtoffers van deze op de man gespeelde berichten monddood te maken, maar om de daders ervan een keer aan te pakken. Bijvoorbeeld door onder sommige artikelen actief te modereren tegen het licht van de huisregels.

Enkele quotes ter illustratie:
"Juist niet, fixeer je daar maar. Kan je maagzweer opleveren, stel je voor dat Remco beter doet dan de JV-rijders, ik heb nu al medelijden met jouw familie. Precies opa van de familie Knots, de ouwe zemelaar."
"Reacties zoals die van Wouter Van Hout (ook in ander topic, met de meer dan 30 minnetjes) gewoon systematisch melden via de knop, mensen. Als de redactie overstelpt wordt met meldingen zal er misschien eindelijk iets veranderen."

MaGarin

Wat ik ook niet begrijp, er is een hele aparte site gemaakt voor de Belgen genaamd Wielerflits.be. Wat is het nut van die hele tweedeling geweest als alle Belgische Evenpoel-fanboys nog gewoon op .nl zitten en daar inderdaad ook maar enigszins kritisch bericht op Evenepoel kapot minnen?

Sowieso moet er véél harder opgetreden worden tegen al dat fanboyisme in de reacties. Of het nou door Sporza opgehitste Belgen zijn met een Evenepoel-fetish of Nederlandse Jumbo-fanboys die alles door een gele bril zien, beide kampen zijn dodelijk vermoeiend en totaal niet uit op een normale discussie.

nickdt

Waarschijnlijk is het op Wielerflits.be niet zo gezellig als op wielerflits.nl omdat daar meer eensgezinden zijn.

Silent Hill

MaGarin ... een nieuw profiel die hier onmiddellijk even de les komt spellen. Dat is lef hebben.

kraamvisite

'@Van Hout: volledig mee eens! Het is niet alleen in de commentsectie, maar je ziet het ook in de chat, die gaat vrij snel van gezellig naar akelig, als diegenen zich komen melden, er lijkt niet meer gemodereerd te worden. Het feit dat de beantwoordknop weg is, maakt het niet makkelijker om op die onnozele 'comments' direct te reageren. En iemand (de multiple accounter deef) die het zo openlijk heeft over systematisch rapporteren, die verdient direkt een ban natuurlijk. Maar goed, het is aan wf welke richting ze op willen. Dus wf: is dit de richting?

Wheely

Op een of andere manier komt de nieuwe update de sfeer op de site niet ten goede. Als ik de commentsecties na veel moeite bereikt heb dan zie ik vooral een hoop gezeik voorbij komen. Nodigt nou niet echt uit om te reageren en als ik dan een keer reageer kan ik de reactie amper terugvinden en moet ik ook nog eens oppassen dat deze niet tegen de haren van de TJV haters en Evenepoel fanboys instrijkt.

Sorry voor de negatieve noot, ik zou graag de polonaise dansen vanwege deze site maar via een browser op mobiel is het eigenlijk niet meer te doen. (geen chat, geen reactie mogelijkheid, zeer onoverzichtelijk)

1 2 ... 151 ... 199 200

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.