Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 153 ... 201 202
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Iedereen bedankt voor de feedback!
We lezen mee, brengen de problemen in kaart, maar de oplossing gaat helaas iets minder snel dan dat ook wij zouden willen.
Daarvoor vragen wij nog even jullie geduld.

kraamvisite

'@Martin dank voor de reactie, goed om te weten dat er in ieder geval wordt meegelezen. Succes met de aanpassingen!

Romāns Vainšteins

Ja veel succes met die hele Halloweenpolonaise uit het spookhuis trappen.

WoutMathieu

Inloggen nog steeds vaag, soms onthouden, soms niet.
Veel te veel scrollen en klikken voor je een keer de reacties kan lezen.
Antwoorden op reacties werkt vaag, zie ze soms wel van anderen, maar zelf geen opties.
Waar is de live chat nu weer heen?
Waarom staan de vrouwen ergens diep onderaan ipv direct na de mannen of beter nog: alle professionals bij elkaar

Nieuwe site vind ik helaas geen verbetering, maar nog meer een zoekplaatje.

Cornelius

Ik heb het de afgelopen maanden bijgehouden. Wanner je inlogt met "rememberme=forever" blijft het sessiecookie exact 14 dagen geldig. Voor WF is een ‘fortnight’ kennelijk een ‘eternity’. :) Maar vooruit, om de twee weken opnieuw inloggen is toch nog geen sisyfusarbeid?

Il Leopardo della Primavera

'@Cornelius

Bij mij is het om de paar dagen. Het is ook geen ramp hoor, is bij meer sites zo. Het probleem is dat na het inloggen de site denkt dat ik niet ben ingelogd: ik kan niet reageren op (alle) nieuwsberichten. Vaak moet ik eerst ergens een reactie posten waar ie wel ziet dat ik ben ingelogd, dan snapt ie het op elke pagina. If that makes it any clearer, haha.

Romāns Vainšteins

Niet om lullig te doen: maar is er nou wél of géén chat meer?

Sies

Mis niets van de zesde etappe van de Vuelta 2023 in het WielerFlits-liveblog! Het verloop van de etappe kan je bespreken in onze live chat.

Ik gok dat als de etappe is gestart dat er dan wel een chat is

Jeroen87

Waar is de live chat?

Dr.Watt

Je moet op laptop gaan voor live-chat.

pirazzi

40 duimpjes omlaag in een post over het uitvallen van Thymen Arensman terwijl ik alleen maar bedoelde te zeggen dat hij het overleeft ...
:(

S. Morgenstern

Bedoeling dus niet overgekomen, misschien iets om op te reflecteren..

nickdt

Ja, ik schrok me ook rot. Ik dacht dat Wielerflits te laat was met een eventueel grijs bericht.

jefgodfather

Bij het overzichtje van de uitvallers van de Vuelta, heb ik een vraag:
Is Jay Vine nu niet gestart in Rit 6 (een DNS) of uitgevallen in Rit 6 (DNF ?)

Limal

'@Redactie, de technische toestand van de website even daar gelaten lijkt me het grootste verbeterpunt om wat minder mee te gaan in de zucht naar controverse. Het volledig serene GCN-interview van Evenepoel dat jullie vertalen (dus zelf ook gezien hebben) en waaraan jullie de pré-titel "Remco Evenepoel boos" verbinden is je reinste stemmingmakerij. En het werkt, want de fans en antifans gaan in de comments weer in de clinch, via vaak respectloze commentaren en het plusminnetjes gedoe.

Zo helpen jullie actief mee aan de verzieking van jullie eigen website. Wat minder de polarisatie opzoeken en wat strikter modereren zou WF een heel pak aangenamer maken.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Jef, https://www.procyclingstats.com/rider/jay-vine
DNF etappe 6

Romāns Vainšteins

Sowieso als je de door jullie zo bewierrookte minnetjes in acht neemt: WvH & de revketzeikerdjes rijgen al tijdenlang de minnen aaneen. Wat is dan de (kwalitatieve) meerwaarde van zijn uitspraken uitvergroten? Nog meer gezeik dat niet op prijs gesteld wordt?

esims2.0

Over dat strikte modereren gesproken. Ik heb twee maanden geleden een ban gekregen omdat enkele mensen hier geklaagd hadden, vermoedelijk naar aanleiding van een discussie op dit forum. Ik wilde aanvankelijk mijn excuses maken, maar kwam daar toch van terug, omdat ik ze puur vanwege intimidatie gemaakt zou hebben, en niet omdat ik het gevoel heb dat ik iets verkeerd gedaan heb. Een speler van mijn Tourspel (iemand die daar via Wielerflits aan meedoet) had het over "misselijk jaloers gedrag van ware internethelden" en Martin stelt zich als een verlengstuk van die 'helden' op. Ik heb zeer kritisch naar mijn eigen rol gekeken, en ben te allen tijde bereid dat nog eens te doen, maar zolang Martin weigert een concrete toelichting te geven op die ban, ga ik ervan uit dat het een schijnvertoning is.

Limal

Ik heb die woordenwisseling niet gezien esims, dus onmogelijk om er een oordeel over te vellen (sowieso is twee maanden al lang geleden). Wat ik wel kan zeggen is dat onbeschoftheid ook onbeschoftheid aantrekt - het is blijkbaar des mensen om mee te gaan in dezelfde trend als je onfatsoenlijk aangesproken wordt of er zo gesproken wordt over een renner/ploeg waar je fan van bent. De verantwoordelijkheid van het meegaan in die 'race to the bottom' (die overal op het internet welig tiert) ligt dan natuurlijk voor een groot deel bij jezelf, maar toch ook voor een stuk bij het medium dat dit losjes laat gebeuren. Of zelfs aanzwengelt door graag artikels te plaatsen (met soms tendentieuze titels) waarvan ze weten dat het de controverses zal voeden. Het invoeren van de plusjes en minnetjes zou dit gaan aanpakken, maar het is allang gebleken dat dit zijn doel grotendeels voorbijschiet en vaak averechts werkt (zoals goed geweten was van andere websites). Ik ben er zelf niet actief, maar obv commentaren onder nieuwsartikels en in dit topic lijkt de kliekjesvorming ook enkel nog versterkt door de invoering van de chat bij liveblogs. Allemaal zaken waarover de redactie hopelijk ook regelmatig eens bezint...

theking

Kan iemand mij uitleggen hoe ik tijdens etappes bij de chat kan of bestaat deze helemaal niet meer?????

Raul Alcala

Daar heb ik eea over meegekregen esims. Had iemand je echte naam niet geopenbaard hier op wf?

Via je laptop theking

Laatst gewijzigd
theking

'@Raul Alcala dus via de mobiel helemaal niet meer mogelijk? Wat.is het nut dan nog van de chat? Of komt dit nog? Vind het zonde dat ik op deze manier de vuelta niet kan volgen. Mijn laptop past namelijk niet in mijn broekzak. In de chat komt veel meer info dan op de liveblogs. Die lopen continue achter de feiten aan.

esims2.0

'@Raul: nee dat is jaren geleden eens gebeurd op Facebook. Die persoon had deze waarschijnlijk via SIDN (Stichting Internet Domeinregistratie Nederland) achterhaald. Hij dreigde ermee en ik ben hem toen maar voor geweest. Overigens is die naam niet meer zo geheim.

Misschien ben je in de war met iemand die hier suggereerde dat ik privégegevens op het forum had gegooid in het kader van die discussie. Dat was een bizarre bewering en het begint al met dat die betreffende persoon helemaal geen speler van mijn spel is. Ik heb een e-mail met een uitleg gestuurd, maar geen reactie gekregen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Weet ik niet theking. Ik constateer slechts, ben niet vd oplossende partij

Raul Alcala

Esims. Ik weet t echt niet. Ik kreeg eea mee via de chat en pm. Dat eea not done was mb naar jou toe.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 153 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.