Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 154 ... 200 201
Bram93

Hoe kom je via telefoon inderdaad op de livechat? (Zeker met de huidige situatie zonder beelden)

Marik

Ik dacht dat iemand de echte naam van Roelie had achterhaald en gepubliceerd, maar ik kan er naast zitten.
Verder hoop ik dat de kinderziektes snel zijn verholpen. Ik kan me zo voorstellen dat WF er ook niet blij mee is.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Maar goed: er is dus wel een chat (waar alleen 2 revkethaters een soort van bromance opzetten en verder geen moer gebeurt) voor die Franse koers waar MvdP is en GB maar geen voor de vuelta?

Bewust of ook een bug?

Raul Alcala

Wf is wat van het (fiets)pad geraakt de laatste weken. Het zal de drukte rondom de migratie perikelen wel zijn.

Ha, ik weet alweer wie die iemand was Esims.

Robertje

Leuk dat je er weer bent Esims! Leuk om je spel te spelen de afgelopen Tour!

nickdt

Is er eigenlijk al gemeld dat de reacties door elkaar staan qua gepostte tijden bij artikelen.

pirazzi

Ja hoor een paar pagina's terug.

theking

'@redactie is het ook duidelijk wanner de chat weer gaat werken? Ik zie allemaal reacties dat het niet werkt enz. Maar reactie vanuit de redactie van we zijn er mee bezig niet of een verwachting wanneer hoe en wat blijft uit. Kunnen jullie niet gewoon een forum dagelijks openzetten van de etappe(zoals een aantal jaar terug) totdat de problemen opgelost zijn? Of wachten jullie tot iedereen zijn heil ergens anders gaat zoeken? Als die mogelijkheden er zijn hoor ik graag tips van anderen;-)

nickdt

'@theking

De chat werkt gewoon in desktop mode. Alleen op gsm is het blijkbaar nog niet te vinden.

Charlie33

De inlogproblemen lijken eindelijk opgelost. Heerlijk.

theking

'@nickdt je zult begrijpen dat een laptop niet in mijn broekzak past en ik er dus niets aan het dat de chat het op een desktop of laptop het gewoon doet. Het gaat me om de mobiel.

AWestie

Op Apple apparaten nog wel veel inlog gevraagd. En kunnen de reacties niet gewoon dicht totdat reageren een beetje goed geregeld is? Het is weer een ouderwets zooitje zoals vroeger.

Dion

Het is ook vervelend dat wanneer je de sortering van de reacties aanpast je eerst naar boven wordt geslingerd.

Plank

Conclusie: slechter dan tevoren, een heuse mislukking, bijzonder ongelukkige timing zo vlak voor de Vuelta. Graag deze winter een volledig nieuwe make-over van de website op basis van alle bovenstaande opmerkingen. Dan wordt 2024 jullie jaar, WF!

Dion

Nu mag je via de desktop ook niet meer reageren op berichten? Jullie werken de verkeerde kant op @redactie.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@esims2.0 ik heb toen gezegd wat ik er van vond openlijk en duidelijk. Als je privé informatie die je via je spel krijgt hier deelt, hoe triviaal dan ook dan ga je bij mij over een grens en zou ik je niet kunnen vertrouwen en dus ook niet aan je spel willen deelnemen. Ik heb ook heel veel info over deelnemers aan mijn spel door hun mail maar zal dat nooit en nimmer hier gebruiken. Verder even goede vrienden en wens ik je heel veel succes met je spel. Verder wil ik er niets over kwijt.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Nu moet ik er toch wat context bij geven die ik ook al gemaild had naar Rahim.
Ik had het onderstaande NOS Teletekst bericht gedeeld met de opmerking dat ik dit Tourspel eens ga beginnen als een echte Rotterdammer: onnodig hard optrekken en showrondjes rijden. Toen Marik daar enigszins geprikkeld op reageerde, zei ik: "Marik komt uit Rotterdam". Ik zei dat met een bepaalde stelligheid, maar het was gewoon een wilde gok. Als ik "waarschijnlijk" erbij gezegd had, dan was de grap weg. Verder had ik al gezegd dat Marik geen speler van mijn spel is. Ik beschik niet over privéinformatie van hem.
https://www.youtour.nl/afbeeldingen/tourforum/groot/000099.png

Laatst gewijzigd
Charlie33

Los jullie fittie ff onderling op. Dit is het forum voor verbeterpunten van wielerflits.

AWestie

Over verbeterpunten gesproken: sommige dingen kunnen een kwestie van smaak zijn, maar als de foto bij een net nieuw uitgelicht nieuwsbericht zo korrelig is als een afbeelding uit de jaren 60 denk ik dat er iets niet helemaal mooi gecomprimeerd wordt (nu te zien bij het RIDE artikel van Terpstra)

maklukzat

Waarom lees ik niets over Wout Poels. Stond gisteren nog 4e in het AK in de Vuelta als NL renner. Ik heb het idee dat de focus van WF wat eenzijdig is.

Wheely

Goeie Westfalen, what happened?

esims2.0

Goed dat je oplet dat Wielerflits niet helemaal vastloopt Charlie33.

Wheely

'@Westfalen
Hier het verhaal van Poels. Had het ook liever op deze site gelezen zeg ik met pijn in het hart.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/poels-denkt-bij-zien-jumbo-visma-met-beetje-heimwee-terug-aan-sky-tijd-van-baarle-eet-brommers-als-ontbijt

maklukzat

Thanks, Wheely.. Dan maar bij de concurrentie.

Cornelius

In de recentste Wielrenners van de maand ontbreekt het formulier om te stemmen. Of is ook dat voorbehouden aan de app?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 154 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.