'@redactie is het ook duidelijk wanner de chat weer gaat werken? Ik zie allemaal reacties dat het niet werkt enz. Maar reactie vanuit de redactie van we zijn er mee bezig niet of een verwachting wanneer hoe en wat blijft uit. Kunnen jullie niet gewoon een forum dagelijks openzetten van de etappe(zoals een aantal jaar terug) totdat de problemen opgelost zijn? Of wachten jullie tot iedereen zijn heil ergens anders gaat zoeken? Als die mogelijkheden er zijn hoor ik graag tips van anderen;-)
'@esims2.0 ik heb toen gezegd wat ik er van vond openlijk en duidelijk. Als je privé informatie die je via je spel krijgt hier deelt, hoe triviaal dan ook dan ga je bij mij over een grens en zou ik je niet kunnen vertrouwen en dus ook niet aan je spel willen deelnemen. Ik heb ook heel veel info over deelnemers aan mijn spel door hun mail maar zal dat nooit en nimmer hier gebruiken. Verder even goede vrienden en wens ik je heel veel succes met je spel. Verder wil ik er niets over kwijt.
Nu moet ik er toch wat context bij geven die ik ook al gemaild had naar Rahim.
Ik had het onderstaande NOS Teletekst bericht gedeeld met de opmerking dat ik dit Tourspel eens ga beginnen als een echte Rotterdammer: onnodig hard optrekken en showrondjes rijden. Toen Marik daar enigszins geprikkeld op reageerde, zei ik: "Marik komt uit Rotterdam". Ik zei dat met een bepaalde stelligheid, maar het was gewoon een wilde gok. Als ik "waarschijnlijk" erbij gezegd had, dan was de grap weg. Verder had ik al gezegd dat Marik geen speler van mijn spel is. Ik beschik niet over privéinformatie van hem.
https://www.youtour.nl/afbeeldingen/tourforum/groot/000099.png
Over verbeterpunten gesproken: sommige dingen kunnen een kwestie van smaak zijn, maar als de foto bij een net nieuw uitgelicht nieuwsbericht zo korrelig is als een afbeelding uit de jaren 60 denk ik dat er iets niet helemaal mooi gecomprimeerd wordt (nu te zien bij het RIDE artikel van Terpstra)
In de recentste Wielrenners van de maand ontbreekt het formulier om te stemmen. Of is ook dat voorbehouden aan de app?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.