Uiteindelijk leer je, zoals bij alles, wel om langs alle bugs en tekortkomingen heen te opereren. Maar dit is toch allemaal wel erg irritant/geinig (ik neig altijd naar die laatste) : eerst een gigaupdate doorvoeren die de hele site tot een spookhuis omtovert en vervolgens een vacature uitzetten voor een slimmerd die het allemaal repareren kan. Dat is Lucky Luke die Jolly Jumper op zijn schouders door de woestijn sleurt.
Maar goed: het is overal hetzelfde. Vernieuwingen worden doorgevoerd en vervolgens moet de community/klanten/gebruikers maar beetje bij beetje aanduiden wat er kapot is en beter moet. Dat is opereren anno 23, overal.
Er is vast een WF-interne lijst van verbeterpuntn & fixes (die ik best zou willen zien, zie comment van Josemanuelfuente hierboven), maar wellicht kunnen we als gebruikers een prioriteitenlijstje als hulpmiddel opstellen? Bedoeld als eerste aanzet, om uit te breiden en in volgorde aan te passen:
1. Reacties kunnen geven op eerdere commentaren via de web-interface
2. Duimpjes weg
3. Opmaak van reacties verbeteren (mogelijkheid om paragrafen te maken met enter enz.)
4. Langere lijst van eerdere chats in de live chat - nu zijn alleen de laatste paar chats te zien wat inhoudelijke discussie vrijwel onmogelijk maakt
5. ...
En om positief te eindigen: ik vind de looks van de nieuwe layout een grote verbetering (ik gebruik alleen de webinterface en heb een adblocker).
Ik voel me aangesproken Jacco. Was het cynisch of snerend bedoeld? Ik weet ook dat het tegen de regels is, maar ik liep tegen een berg van onredelijkheid op in het contact met Wielerflits. Bovendien deed iemand anders die hier een Tourspel organiseert precies hetzelfde, maar daar val je blijkbaar niet over.
Ik had je een PB gestuurd en zag toen pas dat ik zelf ook twee berichten had, waar ik nog op zal reageren. Ik dacht dat je dan een melding kreeg hier rechtsboven.
Soms wel Raul. Gisteren zag ik toevallig het cijfer 1 op de Inbox, maar eerder 0 (nul), terwijl er wel twee nieuwe berichten waren. Maar er hoort hier rechtsboven volgens mij ook een melding zichtbaar te zijn. Het zou me niet verbazen als dat hetzelfde probleem is als de weergave van quotes in berichten: dat de paginacode wel goed is, maar alleen de bijbehorende stijl ontbreekt.
Redactionele vraag: wat is jullie beleid of journalistieke code bij het gebruik van artikels van andere media? Ik had bij een Hessmann-artikel (gebaseerd op berichtgeving van de NOS) dat al eens aangestipt en dat was toen aangepast, maar moest aan hetzelfde denken bij het recentste artikel rond Kuss wat mede dankzij Sporza gevuld is. Een lijn kiezen zou in ieder geval aan te bevelen zijn.
Er schort nog wel meer met de inbox. Indien je berichten wil verwijderen (omdat je de limiet van 50 hebt bereikt), dan lukt dat niet door één of meerdere berichten in de lijst aan te vinken en op Verwijderen te klikken. Dan krijg je een melding 'pagina niet gevonden (404)'.
Een bericht openklikken en dan op verwijderen klikken lukt wel, maar het moet dus één per één.
Bovendien blijven verwijderde berichten ook gewoon in je lijst staan. Klik je er op, dan krijg je een melding 'deze PB bestaat niet'.
Eigenlijk onwerkbaar op die manier.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.