Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 155 ... 201 202
debarreman

Veel gedoe met het nieuwe Wielerflits. Al ruim genoemd hier. Jammer, erg jammer. Hoop dat het technische WF-team een evaluatie doet waar niets achterblijft.
Maar gelukkig kan je je eigen bijdrage nog wel een thumbs up geven! Houden zo.

AWestie

Bij reacties onder nieuwsberichten worden linkjes niet klikbaar, die error had ik nog niet langs zien komen hier

Cornelius

@AWestie De BB-code [ url ] werkt nog wel, maar [ quote ] dan weer niet.

Aangezien er al ruim een week niets is verbeterd, lijkt een stap terug de beste optie.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Duurt lang

esims2.0

De BB-code werkt wel maar ik zie dat de definitie van de stijl 'comment_quote' alleen ontbreekt in het stijlbestand. Ik had me tot nu toe niet verdiept in alle berichten over bugs, maar dit is gewoon slordig.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Uiteindelijk leer je, zoals bij alles, wel om langs alle bugs en tekortkomingen heen te opereren. Maar dit is toch allemaal wel erg irritant/geinig (ik neig altijd naar die laatste) : eerst een gigaupdate doorvoeren die de hele site tot een spookhuis omtovert en vervolgens een vacature uitzetten voor een slimmerd die het allemaal repareren kan. Dat is Lucky Luke die Jolly Jumper op zijn schouders door de woestijn sleurt.

Maar goed: het is overal hetzelfde. Vernieuwingen worden doorgevoerd en vervolgens moet de community/klanten/gebruikers maar beetje bij beetje aanduiden wat er kapot is en beter moet. Dat is opereren anno 23, overal.

Whyze Katje

Goed gekwalificeerde IT mensen krijgen is echt niet simpel tegenwoordig. Vaak zit je met heel goed willende maar onervaren juniors. Mensen met ervaring binnen krijgen is super lastig. Ik weet het uit ervaring :-)

josemanuelfuente

Er wordt ongetwijfeld hard gewerkt, misschien is het mogelijk wekelijks een update te doen hoe de zaakjes er voor staan?

Oude Indianentruc

NPO is niet opgenomen in de tv gids

jooprioolpijp

Er is vast een WF-interne lijst van verbeterpuntn & fixes (die ik best zou willen zien, zie comment van Josemanuelfuente hierboven), maar wellicht kunnen we als gebruikers een prioriteitenlijstje als hulpmiddel opstellen? Bedoeld als eerste aanzet, om uit te breiden en in volgorde aan te passen:
1. Reacties kunnen geven op eerdere commentaren via de web-interface
2. Duimpjes weg
3. Opmaak van reacties verbeteren (mogelijkheid om paragrafen te maken met enter enz.)
4. Langere lijst van eerdere chats in de live chat - nu zijn alleen de laatste paar chats te zien wat inhoudelijke discussie vrijwel onmogelijk maakt
5. ...
En om positief te eindigen: ik vind de looks van de nieuwe layout een grote verbetering (ik gebruik alleen de webinterface en heb een adblocker).

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Wel tof dat je nu een veelvoud accounts mag aanmaken.

esims2.0

Ik voel me aangesproken Jacco. Was het cynisch of snerend bedoeld? Ik weet ook dat het tegen de regels is, maar ik liep tegen een berg van onredelijkheid op in het contact met Wielerflits. Bovendien deed iemand anders die hier een Tourspel organiseert precies hetzelfde, maar daar val je blijkbaar niet over.

Ik had je een PB gestuurd en zag toen pas dat ik zelf ook twee berichten had, waar ik nog op zal reageren. Ik dacht dat je dan een melding kreeg hier rechtsboven.

Laatst gewijzigd
pantaniet

Ik zie geen live chat knop meer in de live topics. iOS.

Dion

Komt er nog een keer een update wanneer we verbetering kunnen verwachten? Reageren op elkaar kan denk ik alleen nog maar via de app. Reacties staan nu volledig door elkaar.

esims2.0

De opmerking van Jacco was anders bedoeld dan dat ik het begreep. Ik heb er daardoor verkeerd op gereageerd.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Idd, als iemand je een pb stuurt is dat niet meer zichtbaar met een cijfer

esims2.0

Soms wel Raul. Gisteren zag ik toevallig het cijfer 1 op de Inbox, maar eerder 0 (nul), terwijl er wel twee nieuwe berichten waren. Maar er hoort hier rechtsboven volgens mij ook een melding zichtbaar te zijn. Het zou me niet verbazen als dat hetzelfde probleem is als de weergave van quotes in berichten: dat de paginacode wel goed is, maar alleen de bijbehorende stijl ontbreekt.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Klopt esims.

Goed nieuws is dat ik we nu wel op andermans berichten kunnen beantwoorden

Robertje

Ik zie nu ook geen live chat meer op de desktop.

esims2.0

Wat wel vervelend is, is dat je PB berichten van anderen wel kunt lezen, maar je eigen verzonden berichten (waar wel een overzicht van is) niet. Tenminste, dat is bij mij het geval.

AWestie

Redactionele vraag: wat is jullie beleid of journalistieke code bij het gebruik van artikels van andere media? Ik had bij een Hessmann-artikel (gebaseerd op berichtgeving van de NOS) dat al eens aangestipt en dat was toen aangepast, maar moest aan hetzelfde denken bij het recentste artikel rond Kuss wat mede dankzij Sporza gevuld is. Een lijn kiezen zou in ieder geval aan te bevelen zijn.

Romāns Vainšteins

1 ding is zeker, die nieuwe webdeveloper kan full aan de stack!

Maillot à Pois

Er schort nog wel meer met de inbox. Indien je berichten wil verwijderen (omdat je de limiet van 50 hebt bereikt), dan lukt dat niet door één of meerdere berichten in de lijst aan te vinken en op Verwijderen te klikken. Dan krijg je een melding 'pagina niet gevonden (404)'.
Een bericht openklikken en dan op verwijderen klikken lukt wel, maar het moet dus één per één.
Bovendien blijven verwijderde berichten ook gewoon in je lijst staan. Klik je er op, dan krijg je een melding 'deze PB bestaat niet'.
Eigenlijk onwerkbaar op die manier.

Romāns Vainšteins

Wat mij enorm stoort is een uiterst simpel ‘volgende’ linkje onderaan een commentpagina en het al even eenvoudige naar de reactie van dienst toe gaan op het moment dat je deze tussen ‘laatste’ aanklikt.

Nu moet je overal omwegen nemen om er te komen, zo ontzettend suf.

esims2.0

Met de steun van Nederlandse troepen waren de Amerikanen allang in Bagdad geweest. Een uitspraak van Maarten van Rossem waar ik steeds aan moet denken bij deze klucht.

1 2 ... 155 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.