Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 156 ... 201 202
Klootje Kriekeljon

Fijn dat het verder willen naar andere paginas reacties nu ook onderaan de reacties kan. Die stond imo hoog op de prio lijst.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Waar is de livechat heen? Of is iemand 'm vergeten aan te zetten? ;)

nickdt

Ja inderdaad. Weer geen livechat..

Anyways, dan maar hier

Het is chaos.

Dion

Tiz cycling heeft ook geen stream meer. Geen Live chat. Live blog is zelden live.

Lekker dagje.

esims2.0

Over livechat gesproken. Mocht die afgeschaft zijn, is dan IRC geen goed alternatief? Vroeger had je daar speciale software voor nodig om in te loggen, maar tegenwoordig bestaan er (denk ik) meerdere maar in ieder geval één zeer goede webclient: Kiwi IRC. Mijn Tourspel is in 2001 ontstaan op de IRC chat bij het radioprogramma AVRO Nachtdienst. Dat was een geweldig concept omdat ook de mensen in de studio erop zaten, je daardoor regelmatig opmerkingen terug hoorde op de radio en een hele grote invloed had op de muziek.

Hier een voorbeeldlink om zo'n kanaal te beginnen. In dit geval is Snoonet (wat ik begreep gelinkt aan Reddit) het gebruikte IRC netwerk, omdat niet alle IRC netwerken deze webclient goed ondersteunen. Achter het hekje staat de kanaalnaam, die je zelf kunt verzinnen.

https://kiwiirc.com/nextclient/irc.snoonet.org/#wielerflits

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

De tijdsaanduiding van de reacties van demense op de hoofdpagina mbt de nieuwsberichten, loopt 2 uur achter. Hebben jullie de wintertijd nog ergens aanstaan of ligt het aan de Mo van hasj 🦄

esims2.0

'@Raul: ik zie een artikel over Finn Fisher-Black van 19.49 uur en de eerste reactie om 19.48 uur. Dat is wel raar maar niet dat tijdsverschil waar jij het over hebt. Twee uur verschil lijkt op UTC tijd.

Edit: of zou dat artikel al van twee uur eerder zijn?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Esims. Op de hoofdpagina onderaan zie je een overzicht van de laatste reacties van users, inclusief het tijdstip van plaatsing. Klik je op die reactie dan kom je bij het betreffende nieuwsbericht uit met alle reacties. 2 uur later. M.a.w als ik nu ergens reageer komt er bij de laatste geplaatste reactie een tijdstip van 18.24 uur te staan

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het is de Mo van Hasj, dit is al 3 weken zo gasten, yo.

Raul Alcala

Yo. Mo deed vast wat mdma door mn bakje vla. Loop te trippen, de felle kleuren op flits doen me flippen. Rennen als Gump, voor ik t weet loopt niet alleen mn huwelijk op de klippen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

De reactie van Zeboe : 'OK Wappie' op 'Iedereen is hard in het poepertje verkracht en diezelfde iedereen trekt de billen uit elkaar om publiekelijk nog eens genomen te worden' wordt verwijderd zonder de roeptoeter van dienst ergens op te wijzen.

Is de Stack Developper gaan modereren terwijl de moderator de Stack aan het developpen is? Misschien iets minder vaak stoelendans op de redactie doen.

Raul Alcala

Stack with honors. Yo

https://youtu.be/5Csiu_TdgUU?si=fzryh7i77bWnVKQW

esims2.0

Stack Overflow is een bekend (misschien wel het bekendste) forum waar ontwikkelaars vragen kunnen stellen op het gebied van programmeren. Genoemd naar een foutmelding die optreedt als het stapelgeheugen overloopt, meestal als gevolg van een ontwerpfout. Dit is de pagina die getoond wordt als de website tijdelijk offline is:
https://www.youtour.nl/afbeeldingen/tourforum/groot/000131.png

josemanuelfuente

Is er uberhaupt iemand die in de gele balk 'deelnemers vuelta 2023' aanklikt???

Cornelius

Het zou zinvoller zijn een pagina “Vuelta 2023” aan te maken met verwijzingen naar wedstrijdverslagen, nieuws, uitvallers, juryrapporten etc. Kortom, een pagina waar alles over en rond de Vuelta verzameld is, en daar hoort dan vanzelfsprekend ook de deelnemerslijst bij.

Anderzijds ben ik wel blij met die lange titel. Die kun je namelijk inkorten tot “Vuelta” en dan is er voldoende ruimte over voor een “Forum” verwijzing. :)

Brakkel

Ben een tijdje weg geweest, maar kan ik de reacties ergens vast zetten op oudste eerst. Dat "meest populair" leest voor geen meter.

Cornelius

Ja, Brakkel, dat kan, maar alleen als je bent ingelogd. Eerst kiezen voor "Oudste eerst" of "Nieuwste eerst" en daarna "Instellen als standaard" aanklikken.

MaGarin

Ik vraag me ergens toch af hoe serieus de redactie hun eigen forum neemt wanneer scam- en spamtopics van botaccounts na ruim 2 dagen nog steeds niet verwijderd zijn. Het lijkt me toch dat dat slechts een kwestie van een paar seconden is om te verwijderen en desbetreffend account te bannen...

Ook de communicatie in dit topic vind ik op zijn zachtst gezegd een beetje matig, Lijkt me toch niet onredelijk om in ieder geval eens in de paar dagen eens een reactie van de redactie te verwachten waarin ze ingaan op alles wat hier wordt aangedragen. De laatste reactie was 2(!) weken geleden, en dat was eigenlijk ook een beetje een non-antwoord met enkel 'Sorry voor het ongemak en de problemen, we zijn er mee bezig!'. Af en toe een kleine update me de stand van zaken zou door veel mensen wel gewaardeerd worden denk ik zo.

Laatst gewijzigd
John Bidon

Naast de reeds opgemerkte verbeterpunten zoals de opmaak van comments zoals toevoegen van alinea's of als je naar volgende pagina wil gaan dat je weer eerst omhoog moet scrollen om dit aan te klikken, is het ook vrij vervelend dat je eerst het artikel hebt en ipv de comments direct eronder dat je eerst gerelateerdr posts ziet, een heel stuk over vuelta, het tijdschrift en dan pas de commands. Is wat af het scrolken helemaal als je weer na de 2de pagina wil want dan weer omhoog scrollen om dit aan te klikken.

En nog klein ander puntje, soms is de titel van het artikel zo kort afgekort in het scherm dat je geen idee waar het over gaat.

Pluspunt: inlog probleem is stuk minder.

Edit: dagje later, na 4 pogingen inloggen uiteindelijk weer ingelogd. Misschien pluspuntje iets te voorbarig.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Op 1 van de 3 apparaten waarmee ik op Wielerflits inlog (2 smartphones en 1 laptop) nog af en toe een inlogprobleem maar het is een stuk minder geworden, jawel.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Als je nu (dinsdagavond 19 september 2023) op forum klikt kom je bij berichten uit.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Als je nu (dinsdagavond 19 september 2023) op forum klikt kom je bij berichten uit.
Dank voor het melden, dit gaan we verhelpen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Mooi, het forum is weer bereikbaar. Maar nu de nieuwsberichten niet als je erop klikt:

"Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.
Meer informatie over probleemoplossing in WordPress."

Romāns Vainšteins

Ineens is ‘opmerkelijk: stelletje advocaten crashen vanwege zien hond!’ Verdwenen, kwam er een aanklacht binnen of zo?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ineens is ‘opmerkelijk: stelletje advocaten crashen vanwege zien hond!’ Verdwenen, kwam er een aanklacht binnen of zo?
Artikel staat er nog steeds: https://www.wielerflits.nl/fietstoerisme/opmerkelijk-rechter-zet-wielrennende-advocaten-op-hun-plek-na-schade-eis-tegen-hondeneigenaar/

1 2 ... 156 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.