Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 157 ... 201 202
Jean Dumas

Is de chat er nog, ik zie alleen het liveblog op de desktop.

Dikke Kater

Verbeterpunt is wat mij betreft dat er teveel verbeterpunten zijn.

josemanuelfuente

Tussen 18.45 en 21.00 15 (!) berichten bij wielernieuws, veel te veel .....

Poeksel

Kerckhofs heeft juist goed werk geleverd, aangenomen dat clicks belangrijker zijn dan journalistieke integriteit (wat voor WF denk ik wel zo is, want dat laatste doet de schoorsteen niet roken).

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Meneer Aert en co denkt dat ze belangrijk zijn. Als WF niet oppast begint het Kerckhofs bashen weer. De hoogopgeleide wf volger kan t niet uitstaan dat een oud medewerker van de pauper Telegraaf bij WF werkt

Laatst gewijzigd
kraamvisite

Eens Raul! Dat gebash moet eens ophouden. Raymond is niet mijn cup of tea, maar als ie het doet voor de clicks, of de ophef, niets mis mee, laat lekker schrijven. Je ziet, nu er nauwelijks gemodereerd wordt, dat er weer ongelooflijk op de man wordt gespeeld, in de comments. Daar is weinig hoogopgeleid aan.
WF waar zijn jullie?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Anderen de maat nemen gaat hoogopgeleiden van oudsher goed af hoor Kraam.

Ik ben hooggeleid G.

https://youtu.be/e6_JE3tU60A?si=fYNNNdECv0w0ZBdt

Laatst gewijzigd
Wheely

Het is best wel interessant om te zien wat er momenteel gebeurt met en op de site, ik bekijk het van enige afstand en met verbazing. Ben best onder de indruk mocht het nieuws enigszins waar zijn, ook als het niet zo is perfect getimed in de komkommertijd.

AWestie

Eigenlijk was de TJV/SQS-scoop gewoon een belletje om komkommertijd in te luiden. Mooie nabrander hoor jongens. Tot over iets minder dan 150 dagen bij Omloop het Nieuwsblad!

kraamvisite

'@WF de pb's zijn op dit moment niet te verwijderen, geeft een foutmelding, ook bij reageren op een pb.

Cornelius

Foutje in de TV Gids? Etape 6 van de CRO Race staat aangekondigd op 15.00u (zondag 1 oktober). Dat zou, denk ik, 13.00u moeten luiden.

Cornelius

Wanneer ongepaste reacties onder een artikel geblokkeerd worden, zou het vermelde aantal reacties hieraan aangepast kunnen worden. D.w.z. niet alle reacties in de database tellen, maar alleen reacties die niet geblokkeerd zijn.

AWestie

Ik moet weer vaak opnieuw inloggen (Ios, Chrome)

Cornelius

Nu je het zegt, ik moest gisteren ook opnieuw inloggen terwijl de vorige keer nog maar tien dagen geleden was.

Il Leopardo della Primavera

'-Ik moet ook weer vrij veel continu inloggen, waarbij er soms nog steeds de kwestie is dat ie denkt dat ik niet ingelogd ben als ik wil reageren. Dat is in de praktijk zo als ik al een nieuwsitem heb geopend, me dan moet inloggen, en naar hetzelfde item terug ga. Een hard refresh helpt ook niet.

-Daarnaast lijkt het me op een toonaangevende wielernieuwssite niet slim als de redactie gaat zitten uitlokken in de comments. just my 2 cents.

-Als ik een reactie plaats onder een nieuwsbericht, of een reactie bewerk, en ik verstuur 'm, laad de pagina niet automatisch ter hoogte van de comment. Kan dat nog veranderd worden?

-Ik heb ook het idee dat niet alle 'vrouwenwielrennen' nieuwsitems het 'wielernieuws' kopje bovenaan de site halen. Als dat niet zo is, lijkt het me een gemiste kans.

-De enter-toets voor een blankregel werkt volgens mij overal, behalve bij reacties onder nieuwsitems. Kan dat nog gefixt worden?

Laatst gewijzigd
Marik

1. Als je onderaan de hoofdpagina op een recente reactie klikt, dan kom je bovenaan bij dat betreffende artikel terecht ipv die reactie.
2. Wanneer komt de chat beschikbaar op android telefoons?

Aerts

Onder een artikel staan bij mij de 'populairste reacties' bovenaan. Ik snap niet dat dit standaard is ingesteld. Kan ik dit zelf veranderen?

Cornelius

Ja, Aerts, dat kan, maar alleen als je bent ingelogd. Eerst kiezen voor “Oudste eerst” of “Nieuwste eerst” en daarna “Instellen als standaard” aanklikken.

Aerts

Bedankt Cornelius, ik word blijkbaar te oud voor deze nieuwe technieken.....

Il Leopardo della Primavera

Komt er nog een chat voor de Coppa Bernocchi? En op basis waarvan wordt er eigenlijk besloten of er wel/geen chat komt voor een koers?

Laatst gewijzigd
kraamvisite

Een beetje minder witte chat zou goed zijn, je gaat ook niet iedere dag memmenekes uitmelken.

Robertje

Ik had me wel verheugd op een chat, toch de laatste week dat er nog wedstrijden zijn op chat-niveau. Zou het zonde vinden als het chat-seizoen met een nachtkaars uit zou gaan.

Apemantus

Breng de blanco regel terug (regel overslaan), zodat je een reactie weer kan opdelen in losse kopjes. Maakt een reactie duidelijker, overzichtelijker en leesbaarder.

Laatst gewijzigd
kraamvisite

Is al zo vaak aangekaart ape, lijkt geen zin te hebben!

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Begrijp ik het goed dat jullie verzoek is om met een Enter een witregel te krijgen in de reacties om bijdrages in alinea's op te delen?

1 2 ... 157 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.