Eens Raul! Dat gebash moet eens ophouden. Raymond is niet mijn cup of tea, maar als ie het doet voor de clicks, of de ophef, niets mis mee, laat lekker schrijven. Je ziet, nu er nauwelijks gemodereerd wordt, dat er weer ongelooflijk op de man wordt gespeeld, in de comments. Daar is weinig hoogopgeleid aan.
WF waar zijn jullie?
'-Ik moet ook weer vrij veel continu inloggen, waarbij er soms nog steeds de kwestie is dat ie denkt dat ik niet ingelogd ben als ik wil reageren. Dat is in de praktijk zo als ik al een nieuwsitem heb geopend, me dan moet inloggen, en naar hetzelfde item terug ga. Een hard refresh helpt ook niet.
-Daarnaast lijkt het me op een toonaangevende wielernieuwssite niet slim als de redactie gaat zitten uitlokken in de comments. just my 2 cents.
-Als ik een reactie plaats onder een nieuwsbericht, of een reactie bewerk, en ik verstuur 'm, laad de pagina niet automatisch ter hoogte van de comment. Kan dat nog veranderd worden?
-Ik heb ook het idee dat niet alle 'vrouwenwielrennen' nieuwsitems het 'wielernieuws' kopje bovenaan de site halen. Als dat niet zo is, lijkt het me een gemiste kans.
-De enter-toets voor een blankregel werkt volgens mij overal, behalve bij reacties onder nieuwsitems. Kan dat nog gefixt worden?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.