Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 16 ... 198 199
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De site doet echt raar, reacties verdwijnen of worden niet geplaatst en opeens staan ze er weer wel. Denk dat er even goed naar gekeken moet worden.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

De site doet echt raar, reacties verdwijnen of worden niet geplaatst en opeens staan ze er weer wel. Denk dat er even goed naar gekeken moet worden.
Dat zou ermee te maken kunnen hebben dat niet automatisch de meest recente pagina weergegeven wordt. Als het goed is, wordt dit met bovengenoemde oplossing verholpen.

tendam

Ik weet niet precies wat het idee is achter alle veranderingen die jullie het afgelopen jaar hebben doorgevoerd, maar de site is er bepaald niet sneller op geworden... sterker nog, hij laadt voor geen meter, en is ook nog eens extra belastend voor Flash, wat steeds vastloopt door deze site. Reageren is helemaal een crime geworden, en dat lijkt me toch niet de bedoeling als je een interactief platform runt.

xistnc

Ik heb al een aantal keer gelezen dat drukte de reden is voor de trage site. Dat zal allicht een factor zijn, maar het heeft vooral te maken met de hoeveelheid 'bijvangst' die er mee komt met elke pagina. Als voor elke pagina meerdere externe bronnen op internet aangesproken moeten worden, dan telt het laden daarvan mee bij het openen van een pagina. Vooral mobiel is dat verschrikkelijk.

Misschien is het voor WF beter als de NL-ers in de Giro niet teveel hun best doen.

pirazzi

Crowdfunding kan de oplossing zijn. Als bijvoorbeeld 1000 leden € 100,-- doneren heeft Wielerflits € 100.000,-- daar zou je best wat nieuwe servers voor kunnen kopen. (Geen idee wat die dingen kosten.)

Piet Lut

Denk je nu echt dat mensen, lees Nederlanders, 100 euro doneren?

Als mensen 5 euro doneren mag je al blij zijn

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Bedankt voor jullie reacties en het meedenken! De betrokkenheid vind ik nog steeds een van de mooiste aspecten aan WielerFlits. De site blijft groeien (afgelopen maand +37% sessies in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar) en dat gaat helaas niet zonder groeipijntjes.

Het is (helaas) geen kwestie van er simpelweg enkele servers erbij gooien. Aan de software en de servers moet het een en ander aangepast worden en dat gaat de komende dagen gebeuren. Ook een andere server zit eraan te komen, maar dat is niet van de een op de andere dag geregeld.

Crowdfunding kan de oplossing zijn. Als bijvoorbeeld 1000 leden € 100,– doneren heeft Wielerflits € 100.000,– daar zou je best wat nieuwe servers voor kunnen kopen.
Ik zie crowdfunding niet als een structurele oplossing. Bovendien, wanneer we in de toekomst met een soort 'WielerFlits Premium' komen, moet daar ook meer tegenover staan dan een snellere (of reclamevrije) site.

Ik heb al een aantal keer gelezen dat drukte de reden is voor de trage site. Dat zal allicht een factor zijn, maar het heeft vooral te maken met de hoeveelheid ‘bijvangst’ die er mee komt met elke pagina.
Belasting van de server op piekmomenten en deze 'bijvangst' staat los van elkaar. Maar ik snap waar je op doelt, er zijn meer storende factoren die de site vertragen. Dat kan en moet nog steeds beter.

Leon

Vandaag hebben we een update uitgerold om de belasting van de server te beperken. Het is afwachten of deze update ook daadwerkelijk aanslaat. Mocht iemand een probleem tegenkomen, dan graag melden! Mag hier, maar ook via PB of e-mail ([email protected]).

Hakkie2

Op mijn ipad verandert sinds 13:26 (dat is de laatste reactie) de voorpagina niet meer.

Leon

Nu wel, Hakkie2?

Hakkie2

Ja, probleem opgelost.

pirazzi

Momenteel duurt het 4 tot 5 minuten voor een post op het forum komt. Het is nu 18:58 uur als ik op verzenden klik,

pirazzi

Momenteel duurt het 4 tot 5 minuten voor een post op het forum komt. Het is nu 18:58 uur als ik op verzenden klik. (twee minuten dan, of 3)

Laatst gewijzigd
Onie

Nu 't zelfde, kost vijf minuten om iets te laden.

arviidd

Hij laad alleen maar slomer. Hoop toch dat het voor de Giro begint verholpen is.

Chrys

Deze keer geen klacht of verbeterpunt maar een groot compliment aan Wielerflits voor de fantastische interviews en andere content deze Giro. Het voegt echt iets toe vind ik.

Poeksel

Het is vermoedelijk een autistisch trekje, maar het stoort me een beetje dat dit topic vooral voor bugs/problemen wordt gebruikt. Het is m.i. handiger als voor bugs/problemen en voor suggesties/verbeterpunten aparte topics worden gemaakt. En nog eentje voor complimenten eventueel :)

Dan nu een suggestie/verbeterpunt: het zou handig zijn als je op het forum kan zoeken op onderwerp
(althans, dat kan nu niet toch?)

Sunrider

Mijn posts zijn nu al een paar keer niet geplaatst. Ik neem aan dat de laatste ingreep niet het beoogde effect heeft gehad. Wel beter voor mij lijkt de bereikbaarheid alhoewel de site nog haperingen geeft ververst een pagina nu wel.

pirazzi

De video opnamen met de renners zijn een leuke toevoeging maar het hoeft niet elke dag met 20 renners en er wordt soms ook wel erg familiair met de renners omgegaan, bijvoorbeeld "Bob" zeggen in plaats van meneer Jungels.

Manuel Beltran

Ik lees iets over een "wielerflits premium". Tip: als jullie dit echt gaan doen, gooi dan geen content in de "premium" die nu nog gratis is. Dat zou bij velen kwaad bloed zetten denk ik. Als jullie het gaan doen, bedenk dan nieuwe dingen die van toegevoegde waarde kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld korting bij toertochten, meet & greets, bijwonen wielerflits live, longreads... Etc. Ik zit zelf niet perse op een van mijn voorbeeldentewachten, dus misschien zijn ze niet zo sterk :)

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Wielerflits gaat in kwaliteit van inhoud constant vooruit, en zakt tegelijkertijd steeds dieper weg door alle reclame troep.

Nu poppen er ook dingen op mn telefoon als ik een artikel open, kom op.. Eerst die video's die uit zichzelf gaan spelen, pagina's die niet meer te openen waren door alle reclame content en nu dit. Daar komt nog bij dat het nog steeds eindeloos duurt voor een reactie geplaatst is, wat het plaatsen in een volgtopic een stuk minder leuk maakt.

Zo goed bezig met alle interviews enzo, maar laat de kwaliteit van de website toch niet zo zakken door al die commercials!

TiesW

Een tijdje heel inactief geweest hier maar sinds een paar dagen lijkt het weer wat sneller te gaan met laden van pagina's. Tof dat tweets nu ook als tweet in een bericht geplaats worden en de content gaat hard vooruit, goed werk heren!

billi

Ik zag ook iets over “wielerflits premium” staan.
even gegoogeld
http://mediafacts.nl/Actueel/Detail/perform-media-breidt-netwerk-uit-met-premium-sportwebsites
lijkt me dat het enkel 'advertising' betreft ..... ?
mocht wielerflits (deels) betalend worden, lijkt me dat een slechte zaak,
zo ie zo teruglopend aantal bezoekers, mogelijk gevolgd door teruglopende reklame inkomsten
zie als voorbeeld: betalende uitslagen database ;)

gaarne meer duidelijkheid hierover

billi

vraagje: is het mogelijk om bij bepaalde nieuwsartikels de reklame te beperken

bij het bericht over Gijs Verdick komt er ineens een bewegende, niet passende reklame tussendoor .....

ik denk dat jullie geen invloed hebben op welke reklame er komt, maar bij een nette tekst met passende foto zo een reklame er tussendoor vond ik wat raar overkomen

het is aan jullie, maar wilde het toch even kwijt

Il Cavaliere

De site is de laatste tijd wel ongelofelijk sloom/traag. Ik moet soms wel bijna een minuut wachten totdat ik een artikel kan openen en vervolgens nog 30 secondes voor de reacties.

1 2 ... 16 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.