Ik heb het even gemist, maar waarom worden volgtopics verwijderd? Of kan ik ze gewoon niet vinden? Ik vind het wel jammer, meestal is het volgtopic hier een betere graadmeter voor wat er gebeurd is in een koers dan een samenvatting, in het geval dat je de koers gemist hebt, zoals ik. Slotje er op snap ik, maar wel in leven houden aub!
Super, thanks Pirazzi!
mocht wielerflits (deels) betalend worden, lijkt me dat een slechte zaak,
zo ie zo teruglopend aantal bezoekers, mogelijk gevolgd door teruglopende reklame inkomsten
zie als voorbeeld: betalende uitslagen database ;)
Onze belangrijkste artikelen (zoals de nieuwsvoorzienening en onze voorbeschouwingen) zullen vrij beschikbaar blijven. Wanneer we bezoekers laten betalen voor artikelen, is dat voor content die we nu nog niet maken. Wij realiseren ons ook wel dat het echt iets extra's moet zijn.
Over de vorm (abonnement of een knop van Blendle bijvoorbeeld) denken we nog na en het zal ook niet op hele korte termijn ingevoerd worden.
Dan kan ik ze laten blokken.
http://www.wielerflits.nl/nieuwsarchief
Of bedoel je dat niet?
Mijn post in "volg hier" wordt weer niet geplaatst. dat is vervelend als je ergens op reageert. Hoop toch dat er snel een oplossing voor gevonden wordt. Hier kwam het wel door trouwens.
edit: nu staat het er er is dus alleen sprake van vertraging, ik had wel 2x de pagina vernieuwd zonder resultaat trouwens,
Een foto van een kameel (of dromedaris, moeilijk te zien) in een woestijnlandschap die de naam "Qatar_Dubai" gekregen heeft bij een bericht over de ronde van Iran komt op mij nogal slecht over, alsof elk land tussen Turkije en China er exact hetzelfde uitziet en er buiten kamelen en woestijn niets te zien valt.
Het is minstens een grove en foutieve stereotypering die van weinig inzicht getuigd. Het zal wel niet beledigend bedoeld zijn, maar ik vind wel dat de redactie hier wat attent op mag zijn.
edit redactie: bedankt, we hebben er een andere foto bijgezet
Ik kan op dit moment alleen de website bereiken via een URL van bijvoorbeeld jullie twitter naar een artikel. Als ik gewoon www.wielerflits.nl of www.wielerflits.nl/nieuwsoverzicht typ in m'n zoekbalk krijg ik ''This site can't be reached.''
Op een Macbook Air via Chrome.
EDIT: Al geen last meer van, website heeft het wel nog een beetje moeilijk of niet?
Ik krijg vandaag heel vaak de melding:
HTTP 500-fout
Dat is vreemd... Deze pagina kan niet worden gevonden door Microsoft Edge
Deze pagina kan niet worden weergegeven, mogelijk vanwege onderhoud aan de server van deze site of vanwege een programmeerfout.
Probeer dit
met heel wat klikken kom ik er dan toch
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.