Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 17 ... 201 202
Onbekende gebruiker

Ik heb het even gemist, maar waarom worden volgtopics verwijderd? Of kan ik ze gewoon niet vinden? Ik vind het wel jammer, meestal is het volgtopic hier een betere graadmeter voor wat er gebeurd is in een koers dan een samenvatting, in het geval dat je de koers gemist hebt, zoals ik. Slotje er op snap ik, maar wel in leven houden aub!

pirazzi

Bovenin staat een zoekbalk [I]Waar ben je naar op zoek?[/I] Tik daar het woord "Volg" in en druk vervolgens op [I]Zoeken[/I] dan krijg je een lijst met nieuwsonderwerpen waar ook 'Giro 2016: Volg hier de vierde etappe' tussen staat.

Laatst gewijzigd
WCEendT

edit redactie: dat is inderdaad niet de bedoeling

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Super, thanks Pirazzi!

pirazzi

Graag gedaan, meestal is er zoveel nieuws op een dag dat de volgtopic niet meer in het nieuwsoverzicht staat.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

bij het bericht over Gijs Verdick komt er ineens een bewegende, niet passende reklame tussendoor
Ik ben het met je eens dat deze niet passend was. Ik heb deze inmiddels verwijderd en met de redactie besproken dat we deze bij dergelijke berichten uitzetten.

lijkt me dat het enkel ‘advertising’ betreft ….. ?
mocht wielerflits (deels) betalend worden, lijkt me dat een slechte zaak,
zo ie zo teruglopend aantal bezoekers, mogelijk gevolgd door teruglopende reklame inkomsten
zie als voorbeeld: betalende uitslagen database ;)
Ik snap waar je op doelt, maar het is niet de bedoeling dat we Wielerland achterna gaan (oftewel: content die nu gratis is betalend maken).
Onze belangrijkste artikelen (zoals de nieuwsvoorzienening en onze voorbeschouwingen) zullen vrij beschikbaar blijven. Wanneer we bezoekers laten betalen voor artikelen, is dat voor content die we nu nog niet maken. Wij realiseren ons ook wel dat het echt iets extra's moet zijn.
Over de vorm (abonnement of een knop van Blendle bijvoorbeeld) denken we nog na en het zal ook niet op hele korte termijn ingevoerd worden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

maar het duurt nog steeds 2-5 min voordat een geplaatste reactie zichtbaar is
Klopt, is een bekend probleem. Erg vervelend, maar er zit iets nog niet goed in onze software. Uiteraard proberen we dit liever gisteren dan vandaag op te lossen.

Misschien in de toekomst kijken of je voor ritten die verder weg liggen skype interviews kan doen met renners?
Zie WielerFlits live van gisteren, waar we met Tom Stamsnijder vanuit zijn hotelkamer in Italië spraken.

Don Hamstre

Ik heb de laatste tijd last van pop up reclames op de mobiele site, die niet weg te klikken zijn en over de pagina blijven staan. Ik gebruik Chrome op een wat oudere Android.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik heb de laatste tijd last van pop up reclames op de mobiele site, die niet weg te klikken zijn en over de pagina blijven staan. Ik gebruik Chrome op een wat oudere Android.
Zou je een screenshot willen sturen naar [email protected] ?
Dan kan ik ze laten blokken.

123poetertjes

Nog een vraagje over het archief, dat in het post-Poelstijdperk naar de eeuwige jachtvelden is verdwenen. Zijn er nog plannen om het terug tot leven te wekken? Ik weet niet of er genoeg animo voor is, ikzelf vind het af en toe nog wel leuk om de oude topics door te spitten.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Nog een vraagje over het archief, dat in het post-Poelstijdperk naar de eeuwige jachtvelden is verdwenen.
Ons archief staat nog gewoon online.
http://www.wielerflits.nl/nieuwsarchief
Of bedoel je dat niet?

Laatst gewijzigd
Sunrider

Mijn post in "volg hier" wordt weer niet geplaatst. dat is vervelend als je ergens op reageert. Hoop toch dat er snel een oplossing voor gevonden wordt. Hier kwam het wel door trouwens.
edit: nu staat het er er is dus alleen sprake van vertraging, ik had wel 2x de pagina vernieuwd zonder resultaat trouwens,

Laatst gewijzigd
billi

nee, denk dat de oude forum topics bedoeld worden, welke sinds korte tijd niet meer te lezen zijn, het forum archief .....

was bekend dat deze maar een bepaalde tijd zou blijven, maar toch, keek er zelf ook nog wel is terug

Leon

Het heeft helaas even geduurd, maar als het goed is moeten de reacties nu weer realtime verschijnen.

pirazzi

Nee dus.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

helaas, had het gehoopt.

Leukefans

Een foto van een kameel (of dromedaris, moeilijk te zien) in een woestijnlandschap die de naam "Qatar_Dubai" gekregen heeft bij een bericht over de ronde van Iran komt op mij nogal slecht over, alsof elk land tussen Turkije en China er exact hetzelfde uitziet en er buiten kamelen en woestijn niets te zien valt.
Het is minstens een grove en foutieve stereotypering die van weinig inzicht getuigd. Het zal wel niet beledigend bedoeld zijn, maar ik vind wel dat de redactie hier wat attent op mag zijn.

edit redactie: bedankt, we hebben er een andere foto bijgezet

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

edit redactie: geen onzin in dit topic svp

Laatst gewijzigd
TiesW

Ik kan op dit moment alleen de website bereiken via een URL van bijvoorbeeld jullie twitter naar een artikel. Als ik gewoon www.wielerflits.nl of www.wielerflits.nl/nieuwsoverzicht typ in m'n zoekbalk krijg ik ''This site can't be reached.''
Op een Macbook Air via Chrome.
EDIT: Al geen last meer van, website heeft het wel nog een beetje moeilijk of niet?

Laatst gewijzigd
billi

Ik krijg vandaag heel vaak de melding:

HTTP 500-fout
Dat is vreemd... Deze pagina kan niet worden gevonden door Microsoft Edge
Deze pagina kan niet worden weergegeven, mogelijk vanwege onderhoud aan de server van deze site of vanwege een programmeerfout.
Probeer dit

met heel wat klikken kom ik er dan toch

Klootje Kriekeljon

Hier ook 1 op de 3 of 4 keer HTTP 500-fout. Dan verversen en soms doet ie het weer. Ook chatvenster opent pas na lange tijd.

achtpuntzes

bij mij hetzelfde als bij Klootje.

achtpuntzes

bij mij hetzelfde als bij Klootje.

edit; zelfs bij het versturen van deze reactie.

Sunrider

Krijg ook dezelfde melding.

kartje

zelfde fout als bij Klootje en 8.6. Mijn F5-knop draait weer overuren.

1 2 ... 17 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.