Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 18 ... 223 224
waggie

Ja, dit werkt echt niet. In driekwart van de keren dat ik de site intik, krijg ik een foutmelding.

Sowieso merk ik dat ik door het vele lange laden van reclames en plotselinge filmpjes, de site steeds minder bezoek.

Sunrider

Mijn posts worden nu wel direct zichtbaar maar ik krijg nog steeds een enkele keer de foutmelding dat de site momenteel niet bereikbaar is wanneer ik post.

123poetertjes

Even een goedbedoeld advies van mijn kant, maar het is denk ik het beste om de site even in zijn geheel plat te leggen zodat de nodige ruimte voor broodnodig onderhoud vrijgemaakt kan worden. Dit om te voorkomen dat mensen als ondergetekende tegen beter weten toch proberen om pagina's en bovenal reacties succesvol te weergeven. Vannacht kostte een simpele edit 27 minuten om door te voeren; enkele andere van mijn posts op zowel de nieuwspagina als het forum werden überhaupt niet geplaatst en bestaan nog louter in mijn gedachte.
Ik snap dat het, gezien de populaire periode in het jaar, niet ideaal is om de site even af te sluiten, maar ik denk wel serieus dat het noodzakelijk is.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Even een goedbedoeld advies van mijn kant, maar het is denk ik het beste om de site even in zijn geheel plat te leggen zodat de nodige ruimte voor broodnodig onderhoud vrijgemaakt kan worden.
Wanneer dat nodig is, doen we dat.
Ik sluit niet uit dat we binnenkort korte tijd off-line gaat voor onderhoud.

Momenteel presteert de site mbt de reacties en tijdens piekmomenten niet naar behoren. Buitengewoon vervelend, zowel voor ons als voor jullie. Wij hadden vannacht immers ook een redacteur klaar zitten die opgebleven was en zijn verslag wilde publiceren. Zowel Leon als ik steken hier veel tijd in, maar tot dusver hebben de voorgestelde verbeteringen onvoldoende resultaat gehad.

Ons doel is uiteraard een soepel draaiende site, zodat jullie probleemloos WielerFlits kunnen bezoeken. Helaas is dat op dit moment niet het geval, maar we werken hard aan een oplossing.
Het staat bovenaan onze agenda en vanochtend hebben wij (wederom) externe hulp ingeschakeld, met als doel deze problemen snel achter ons te laten.

Laatst gewijzigd
123poetertjes

Dank voor de snelle reactie @elbosco. Hopelijk wordt alles snel opgelost, zeker tijdens de Giro is het zonde als de voorbeschouwingen en dergelijke niet of moeilijk geplaatst kunnen worden. Veel succes met t herstel en toi toi toi!

Edit: plugin naar PCS-uitslagen werkt niet meer, maar misschien is dat wel beter voor de werking van de site.
Editedit: zie nu dat PCS in zijn geheel niet werkt.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

Op het moment worden de reacties bij mij in elk geval sneller geplaatst dan de afgelopen weken het geval was.

De Capybara van de Conradkade

Ik kom sinds vannacht nog amper op de site en posten onder nieuwsberichten lukt mij ook niet meer. Goed dat er serieus aan gewerkt wordt.

arviidd

De reactie's staan er nu wel in 1 keer op. Maar nu krijg ik 1 op de 5 keer een foutmelding als ik naar de site wil.

achtpuntzes

pff, na het http 500 fout debacle dat ik in 4 van de 5 gevallen krijg kan ik nu ook niet meer reageren in de nieuwstopics. als ik op reageren druk blijft hij continue laden.

edit; ik kap er ff mee hier, te veel frustratie, te veel tijd om ook maar iets te zien of te kunnen posten. ik hoop dat een en ander snel verbeterd wordt.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Site loopt vanaf vanmiddag als een zonnetje bij mij. Snel en zonder foutmeldingen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Site loopt vanaf vanmiddag als een zonnetje bij mij. Snel en zonder foutmeldingen.
Goed om te horen. We hebben inderdaad het een en ander aangepast, maar willen niet te vroeg juichen.

Mochten er nog steeds problemen zijn, hoor ik het graag.
Hier of via [email protected]

simplex

Vanavond geen enkel probleem meer gehad.
achtpuntzes je kan weer aan de bak ;)

petoi

Ik kan niet inloggen via Chrome of mobiel, via Firefox gaat het nu wel.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik kan niet inloggen via Chrome of mobiel, via Firefox gaat het nu wel.
Het advies wat wij bij een dergelijk probleem geven is het leegmaken van de browsergeschiedenis en het verwijderen van de cookies.
Mocht dat niet helpen, dan kan inloggen via een incognitovenster een oplossing zijn.

achtpuntzes

wow, het loopt weer als een trein. ;)

pirazzi

Het duurt nu wel weer een paar minuten voor je reactie op een nieuwsbericht zichtbaar is. Op het forum minder last van, gaat soms wel weer terug naar de eerste pagina van een topic.

iLLan

Ik heb al een paar dagen moeite om de uitslagen van ritten te zien. Nu gebeurt er helemaal niks meer:
The requested URL /clients/wielerflits/race_results.php was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2 Server at www.procyclingstats.com Port 80

Laatst gewijzigd
billi

'@iLLan, d r zijn problemen met de site van procyclingstats (ddos attack geweest paar dagen terug), vandaar herstel/aanpassingen aldaar
uitslagen wielerflits=verwijzing naar daar, een link

vandaar

uitslagen ook elders, maar minder rap

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

@illan, d r zijn problemen met de site van procyclingstats (ddos attack geweest paar dagen terug), vandaar herstel/aanpassingen aldaar
uitslagen wielerflits=verwijzing naar daar, een link
vandaar
uitslagen ook elders, maar minder rap
Correct.
We hebben een script dat dit automatiseert, maar dat werkt door de problemen bij PCS nu niet naar behoren.
Dat wordt de komende dagen dus weer handmatig uitslagen tikken...

Laatst gewijzigd
iLLan

Ik begreep al dat het kwam door de problemen daar. Zou fijn zijn als de uitslagen er bij staan!

Papa Bart

Problemen bij PCS lijken opgelost....

LyndaLid

Ik blijf die video advertenties echt vreselijk vinden, ook omdat ze zo achterlijk groot zijn.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik blijf die video advertenties echt vreselijk vinden, ook omdat ze zo achterlijk groot zijn.
Dat weten we, aangezien je dit hier al vaker ge-uit hebt.
Voor WielerFlits is het echter een noodzakelijke inkomstenbron die de continuïteit van de site garandeert.
We vragen hiervoor jullie begrip.

TiesW

Ik kan bij de volg-hier's alleen nog naar links 'scrollen zegmaar'. Weet niet of dit hoort of dat het pijltje naar rechts gewoon verdwenen is.

achtpuntzes

edit;
ik herinner me ineens dat ik Martin had beloofd het hier niet meer over 'dat onderwerp' te klagen. gelukkig is er nog de edit functie. :)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 18 ... 223 224

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.