Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 160 ... 200 201
Romāns Vainšteins

Mbt tot dat naampjewisselen (tot zelfs dubbelaccounts) toestaan: dat heb ik nooit begrepen. Waarom in hemelsnaam mag dat? En waarom zou je dat willen als forumnist? Zo snel mogelijk iedereen een vaste naam laten kiezen en die in steen beitelen.

Raul Alcala

Wat Romans zegt. En dan voor de zekerheid de in steen gebeitelde naam in de plomp gooien om te dubbelchecken of ie zinkt of dat er toch nog wat boven water komt drijven . Zo haal je de bezem er wel door denk ik.

Laatst gewijzigd
xistnc

Jij wordt gedoogd, Malheur. Zoals we vroeger op het stationsplein in Eindhoven Arnol Kox hadden.

nickdt

Btw, wilde even melden dat het inlogprobleem bij mij blijkbaar weer terug is.

Na het inloggen kan ik nog steeds niet reageren op artikelen en moet ik eerst de pagina meerdere keren refreshen voordat ik kan reageren.

Hebben anderen dit probleem ook weer.

Marik

Hey wat geinig, de chat is naar dit topic verhuisd.

Sies

We hebben gewoon nog een zwarte chat he Marik!

Marik

Laatst gepost op 12 sept Sies. Maar ik heb weer wat getikt vandaag.

Il Leopardo della Primavera

Ik ga het gewoon blijven herhalen:

-De enter werkt ondertussen wel voor een nieuwe regel, maar nog niet voor een witregel, onder nieuwsberichten. Kan dat nog gefixt worden? Dus twee enters = witregel.

-Chat op mobiele devices, kan die ook gefixt worden?

Daarnaast, zou ik toegang mogen tot het nieuwe beta-forum?

Ik wil hier ook aan toevoegen dat het inlogprobleem weer hardnekkig opspeelt. Om de 2-4 dagen, en ik kan in eerste instantie vaak ook nog niet reageren. Zijn dit zaken waar jullie mee bezig zijn WF?

Il Leopardo della Primavera

Die duimpjes voegen wat mij betreft ook echt niks toe. Ik snap dat het voor Wielerflits wellicht wel interessant is, maar de optie om de duimpjes te verbergen zou fijn zijn.

PS: Waarom staat er als je niet ingelogd bent alleen maar een 'duim-omhoog-knopje'? In eerste instantie dacht ik dat je zonder ingelogd te kunnen zijn alleen een duimpje omhoog kon geven, maar dat is het ook niet.

SprintMaster

Kan Google Vignette eruit? Het is zeer irritant.

AWestie

Ook voor jullie is het einde seizoen maar ik heb vandaag in ieder artikel dat ik las een typefout of stijlfout gezien. Even nog eindredactie doen voor publicatie jongens.

MaGarin

Na een paar dagen een schijnbaar 'automatische status' te hebben gehad vanwege te veel reports kan ik volgens mij eindelijk weer normaal posten dus bij deze:

Kan er alsjeblieft wat harder worden opgetreden tegen alle valse beschuldigingen van dubbele/kloon accounts. Ook vandaag was het weer raak . Dat je het niet met mij(of wie dan ook) eens bent lijkt me prima, maar dat je dan meteen gaat lopen roepen dat ik een 2e account van Wouter van Hout zou zijn is echt lager dan laag. Blijkbaar gaat het er bij sommigen niet in dat je op een discussiesite meerdere mensen met ongeveer dezelfde (impopulaire) mening kan hebben. Ik gok dat jullie gewoon de IP-adressen van alle gebruikers kunnen inzien? Dat is het ook heel makkelijk om te controleren of iemand daadwerkelijk een kloon is of niet. Valse beschuldigingen zouden volgens mij dus heel makkelijk te checken moeten zijn en keihard afgestraft moeten worden. Zoiets is dodelijk als je een serieuze en inhoudelijke commentsectie wil hebben.

(PS. Mijn reacties onder de artikelen werden meestal na een paar uur wel goedgekeurd, maar op het forum kwamen ze helemaal niet meer door. Is dit een bug of wordt er überhaupt niet naar reacties op het forum gekeken wanneer een account zo'n status heeft.)

Laatst gewijzigd
MaGarin

Typisch en veelzeggend dat serieuze kritiek, verbeterpunten en ernstige beschuldigingen en onwaarheden hier worden bespot onder het mom van 'humor'. Erg laag, en niet echt een fatsoenlijke manier om met medegebruikers op deze site om te gaan in mijn ogen.

Daar lijkt dit topic me trouwens ook niet helemaal voor bedoeld. Het is niet echt handig voor Martin(of wie dan ook) dat hij eerst door talloze niet-serieuze en flauwe trollposts heen moet scrollen om bij de daadwerkelijk inhoudelijke posts te komen..

Laatst gewijzigd
Wheely

Ik zie dat mijn reactie (waarin ik aangaf dat ik een tripje richting die contreien momenteel even oversla) onder het artikel over Oman is verwijderd. Sorry maar zulke moderatie vind ik een beetje eng worden.

We snappen heus wel dat jullie een business model nodig hebben maar zet dan de reactiemogelijkheid onder advertorials uit. Ik geef enkel mijn mening.

Romāns Vainšteins

edit wf: niet doen

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'@ Wheely : ik had onlangs een ban voor OFM-OMG wielermannenkledij uitlachen in hun fashiontopic. Heb de redactie toen de gratis tip gegeven om de reactiemogelijkheden simpelweg dicht te zetten bij reclameartikels.

Bij deze dus herhaald: prima als je reclame maken wil en de adverteerder bedongen heeft niet voor lul gezet te worden. Gooi die sectie dan dicht en zet er gewoon een fluoriserende banner RECLAME bij.

Raul Alcala

Maar het idee is dus dat de redactie denkt dat wanneer wij onwelvallige, kritische of beschimpende opmerkingen maken onder een dikbetaalde advertorial, dat er dan minder mensen naar Oman gaan?

De opmerking van Wheely lijkt me geen reden verwijderd te worden toch, gezien de actualiteit in die regio.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Misschien willen Wouter van Hout en MaGarin er wel heen? Lijkt me wel iets voor hem.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Schijnt een prima land te zijn hoor Romans, Amnesty hoor je er niet over. Dotan schijnt er te zingen. Enz

Maar Wout wat ik je nog zegge wil...
https://www.youtube.com/watch?v=adLGHcj_fmA

Romāns Vainšteins

'@Raul: idereen dweept met dat collectief in muziekwereld en op een festival tijdens een dood uur zal ik ze zeker niet laten lopen. Het is alleen ontzettend niet mijn klankkleur muziek, brr, zou het nooit opzetten (smaakkwestie).

Romāns Vainšteins

Ik ben gisteren trouwens naar deze gasten geweest in Tivoli Vredenburg, het was de 1:52 heen en 1:52 terug ruimschoots waard. Misschien iets dat jij ook kent waarderen kan?

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiil9nGlfiBAxWM3wIHHWUCBBMQwqsBegQIDRAG&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DS6XKTIoq__4&usg=AOvVaw1QlegM-MOA158rNPkFAOGh&opi=89978449

Raul Alcala

Ik houd ervan Romans. Sam Cooke mss wel de je van het. En ik weet dat jij er niet van houdt van dat zoetsappige :D

Raul Alcala

Mwoah mss als ik een andere bui ben. Hoe het verbeterforum een hey wat luister je nu forum werd

Mocky
https://youtu.be/hKZbBW5QD2U?si=MPVDbdIjRJCBpXe3

Klootje Kriekeljon

Of Ben en Ruurd zijn gewoon weer bij elkaar.

Wouter Van hout

Romans,
Voel je je een beetje stoer nu, iemand voor "slappe gast" uitmaken van achter je toetsenbord.
Blijkbaar is op de man spelen onder de nieuwsberichten niet genoeg voor je, en ga je er hier vrolijk mee verder. ECHT HEEL STOER EN DAPPER ben je.

Misschien moeten we inderdaad eens samen naar Oman gaan. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat je de ballen daarvoor hebt. Je gedrag doet me namelijk een beetje denken aan een jochie vroeger bij mij op school: klein, rossig, sproeten, brilletje, altijd vieze kleren, geen vrienden. Maar vooral goed in schelden op een afstandje. Zodat hij zeker wist dat hij veilig tussen de benen van papa of de meester stond voordat iemand hem te pakken kon nemen.

Ik hoop dat je eindelijk eens gaat kappen met je kleutershit. GROW UP, LEVEN EN LATEN LEVEN! En niet keer op keer de boel verzieken met je sneue op-de-man gedoe. En ik denk eerlijk gezegd dat MaGarin er exact zo over denkt.

Fijne avond!

1 2 ... 160 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.