Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 163 ... 200 201
Limal

Whyze Katje zou een uitstekende, neutrale moderator zijn. Maar of je iemand die taak wil toewensen zonder financiële compensatie is nog maar de vraag ;-) Langs de andere kant is het heus niet zo tijdrovend voor iemand van de redactie om systematisch de reacties te lezen (het is niet zo dat WF per dag duizenden commentaren genereert). Best steeds dezelfde persoon zodat er consistent gemodereerd wordt. De rotte appels die vooral willen provoceren haal je er snel uit als je het wat volgt en vanaf daar zal het al een pak makkelijker zijn om te kijken welke draadjes dreigen te ontsporen.

Whyze Katje

Ik zal het maar als een compliment beschouwen, maar nee dank, ik ben niet op zoek naar een baantje als moderator, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Ik doe liever leuke dingen in de echte wereld. Het is voor de redactie ook niet leuk, maar als je comments bij berichten toe staat, weet je dat modereren er ook bijhoort.

Romāns Vainšteins

Moderator is nog niet eens een moeilijke job: 50% zit hem in het overboord pleuren van de chat. Naast manspelingen, dopinginsinuaties en andere typen beledigingen ook niet zelden vol geilesukkelpraat geplempt. Iets wat die mannen uiteraard mogen doen hoor, wie houdt ze tegen? Maar dan beter op hun eiegen whatsapp groepje ipv een koersliveblog misschien? Hoe dan ook: de meest flagrante overschrijdingen van de huisregels zitten allemaal daar.

En even snel draadjes scannen is ook zo gebeurd. Ik zou aantraden om je niet zozeer op ‘manspelingen’ te focussen maar veel meer op offtopic. Gaat het over de nieuwe vriend van Ventoso (kom op jongens, dit is 2024! Ook dit is nieuws!), dan dus niet over hoe Evenepoel net, met een ergens in de verte semi-arrogant toontje, een plofkap te woord stond: klats! Weg er mee. Ook huilende flisters die huilen over andere flisters: szawamm delete. Dat doen we wel gewoon hier dan.

Raul Alcala

Ook jij mag best wat vaker op de chat langskomen RV hoor inclusief als we zijn. En anders maar niet

MaGarin

'@Dr.Watt
Ik heb inderdaad jarenlang gelurkt en heb pas sinds een paar maandjes een account aangemaakt waarmee ik actief aan het posten ben, mag dat niet? Ik weet dus wel redelijk prima wie er de afgelopen jaren allemaal gepost hebben hier, wat de kliekjes zijn en wat de harde kern is. En ik posts echt helemaal niet onder elk artikel een 'epistel ofwel een epos'. Zo veel post ik überhaupt niet, volgens mijn account slechts 89 posts in een maandje of 2, dat valt wel mee dus.

Wat betreft Wouter van Hout zou ik zeggen, pass je beschuldigingen en bewijs lekker door naar de redactie. Die zullen er wel naar kijken, en indien je gelijkt hebt moet er uiteraard direct een ban volgen, want niemand zit te wachten op dubbelaccounts. En indien je geen gelijk hebt mag er ook direct een ban de andere kant op volgen, want niemand zit te wachten op valse beschuldigingen, toch? (Van dat laatste weet ik persoonlijk genoeg, zucht).

Verder ga ik, op basis van de reacties die ik de afgelopen maanden heb gelezen, niet mee in je hele klaagzang over Wouter, ik vind hem inhoudelijk en qua taalgebruik juist één van de sterkere users op de site. Maar als je dat hardop uitspreekt krijg je meteen weer de ene na de andere valse beschuldiging van dubbelaccounts naar je hoofd geslingerd, tsja. Ik erger me een stuk meer aan al het nietszeggende inhoudsloze getroll, op de man spelen en de kliekjesvorming die je ook in dit topic al weer ziet. Ach ja..

Ik zou het opzich wel fijn vinden als we het hier daadwerkelijk weer inhoudelijk gaan hebben over hoe de (sfeer op) de site weer beter kan worden. Genoeg prima inhoudelijke posts met goede punten hier, waar die verdwijnen een beetje in het moeras van inhoudsloze kroegpraat en persoonlijke vetes.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Even helemaal off topic maar man o man, wat is dit een heerlijk album zeg : https://www.musicmeter.nl/album/412077

Ik denk zo’n beetje het beste wat ik, euh, hij ooit gemaakt heeft!

Raul Alcala

Iemand nog een mop

Wheely

Wie loopt wie nou helemaal te trollen hier?

Ik ben het echt even kwijt...

John Bidon

Typisch chat gedrag hier. Een paar personen proberen serieus wat verbeterpunten te bespreken en vervolgens worden weer van die onzinnige post over muziek of moppen geplaatst. Als je zo graag aandacht wil, ga lekker op de markt staan.

Romāns Vainšteins

Iets meer on topic lijkt de site nu op ipad helemaal kapot, wanneer je een nieuwsbericht aanklinkt krijg je alles in olifantformaat. Een beeldvullend vergrootglas etc.

Rawolf

Hoe verandert de Jumbo Visma fusie mispeer jullie aanpak betreft 'scoops'

Worden er protocollen opgemaakt zodat er niet 30 nieuwsartikelen hoeven te komen over het volgende geruchtje? De geloofwaardigheid van het 'merk' Wielerflits neemt af, voor mij dan.

esims2.0

Is er werkelijk geblunderd dan? Het was toch geen broodje aap verhaal?

Raul Alcala

John Bidon. Je hebt gelijk, Sorry daarvoor.

Inhoudelijk dan. Ik zal geen chat gedrag vertonen op de daar niet voor bestemde plekken. Daarnaast hoop ik dat de gebroeders Anker en dokter watt elkaar met rust laten nu. T is nu over de top aan het gaan

En misschien binnenkort een update van de redactie over de bekende issues die zijn aangekaart mbt nieuwe website en wat er allemaal serieus is aangekaart door John Bidon en co

Communicatief kan het soms vanuit de redactie ook anders denk ik. Duidelijker, of sneller, of consequenter, soms wat minder gevoelig reageren mbt bans of posts verwijderen. Keuzes mss, gaan we voor de clicks of de sfeer. Al moeten we ook niet op eieren gaan lopen.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Van wat ik begreep waren beide partijen lang niet zo dicht bij een fusie als dat WF zei, ondanks de zogenaamde letter of intent. (was die er uberhaupt? Of is dat ook een gerucht? Heb 'm niet (bevestigd) gezien in ieder geval.) WF was in ieder geval van mening dat alles al rond was, en dat was zoals men nu weet niet zo.

Romāns Vainšteins

Wauw, zit er geen commentsectie bij dat uitvoerige artikel over onverhard? Dat is toch waanzin en vergelijkbaar met je primaire koopwaar omder de toonbank schoffelen. Je mag reageren op alle ‘hij zei dat hij tegen hij zei dat hij’-artikelen maar hier niet? Waarom?

Romāns Vainšteins

En kom niet aan met dat gedoe van ‘er gaan mensen op persoonlijk vlak zeuren!’: dan flikker je die comments maar weg of zet je er ‘niet doen!’ bij. Dit topic is voor de weielertoekomst een stuk interessanter en bespreekbaar dan ongeacht welke fusie dan ook. Open gooien die bak.

MaGarin

Daarover gesproken, zou er misschien een reactie kunnen komen van Maxim(of iemand anders van de redactie) op alle verbeterpunten die er de afgelopen week zijn aangedragen naar aanleiding van zijn vraag hoe we het leuker kunnen maken hier?

Ik vind het persoonlijk een beetje raar om zo'n vraag te stellen en volgens niet meer te reageren op alle goede verbeterpunten vanuit de gebruikers. In het andere verbeterpuntentopic was er ook al wat kritiek dat sommige mensen het gevoel hebben dat er weinig wordt gedaan met alle feedback..

Laatst gewijzigd
Cornelius

@Romāns Vainšteins Onlangs was er nog het verzoek om de reacties bij een advertentie-artikel te deactiveren. Nu voldoet de redactie aan dat verzoek, en dan is het weer niet goed.

Laatst gewijzigd
MaGarin

'@Cornelius
Ik gok dat Romans doelt op het opiniestuk van Raymond over onverharde wegen van vanochtend. Daar staan de reacties namelijk uit.
Een opiniestuk is natuurlijk wel iets heel anders dan een reclame-artikel. Bij opinies wil je juist de reacties aan hebben en discussie op gang brengen lijkt me.

Laatst gewijzigd
Cornelius

@MaGarin Ja, er staat inderdaad ‘opinie’, maar als je het leest wordt al gauw duidelijk dat het reclame voor gravelen is.

Laatst gewijzigd
AWestie

Bij een volgens het label opinie-artikel de mogelijkheid van anderen om een opinie te geven niet mogelijk maken is wel heel erg ironisch, haha. Zet het dan niet op je website.

Romāns Vainšteins

Ik zie het als een opinie-artikel en niet als reclame

xistnc

Droevig dieptepunt in het bestaan van WF. Een artikel zonder de mogelijkheid om te reageren. Een opinie artikel nota bene. Au.

Maillot à Pois

Het is in elk geval geschreven als een opiniestuk, met een heleboel 'ik vind' en 'persoonlijk' erin, dus als dit een verdoken advertentie zou zijn, zou het de zaak alleen maar erger maken.
Overigens is het een opinie waar een heleboel redelijke argumenten voor zijn. En ook een heleboel redelijke argumenten tegen, zoals dat gaat met opinies. Helemaal eens met bovenstaande reageerders dat het bijzonder pijnlijk en ironisch om net onder zo'n artikel de reacties uit te zetten.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Aangezien jullie nog al eens in herhaling vallen voor wat betreft off-topic reacties op opinies, hebben we ze dicht gezet. Hier op het forum is een topic geopend, waar een goede inhoudelijke discussie gevoerd wordt. Het kan dus wel! :) Een nieuw, moderner forum is op komst. De discussie naar daar verplaatsen is mogelijk een volgende stap.

@MaGarin, terecht punt. Binnenkort zal ik uitgebreid reageren op jullie feedback, vragen en opmerkingen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 163 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.