Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 167 ... 200 201
MaGarin

De analyses en opinies blijven toch ook prominent in beeld op de voorpagina? Alleen de reacties staan dicht en er zal waarschijnlijk een linkje staan naar het forum. Althans, zo lees ik het.

Als ik met een cynische blik bekijk zeg ik dat ze dit puur doen om alle kritische reacties op de inhoud van de opinies weg te moffelen en uit het zicht te houden...

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Maxim heeft t toch echt anders uitgelegd

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Dat we pas achteraf hebben gecommuniceerd is gewoon onhandig. Ben ik volledig met jullie eens. Deze aanpassing stond al een tijdje klaar en is tussen de bedrijven door doorgevoerd met een aantal andere aanpassingen. Hadden we uiteraard anders willen doen.

Aangaande de reacties over o.a. de opinies en analyses: die verschijnen als artikel op de site, op het forum komt een topic voor een inhoudelijke discussie.

josemanuelfuente

Bij de voorbeschouwingen mogen jullie voor mij bij de 'favorieten' alleen maar de lijstjes met sterren te laten zien, de bijbehorende teksten lees ik echt nooit.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Nieuwe aanpassing van de reacties. Ze zijn weer voor iedereen te lezen. Inloggen is niet meer nodig.

Het enige wat je hoeft te doen is op de button te klikken. Ze staan standaard ingeklapt, na een klik op de button worden ze getoond.

Lees hier de aankondiging van de update: Redactieblog: Reacties ingeklapt[/url]

Met deze aanpassing hopen we gehoor te geven aan jullie feedback.

Marik

Dank voor de ondernomen acties Maxim. Ik zie nu net dat als je onderaan de hoofdpagina op een reactie klit, dat je ook direct weer bij die reactie terecht komt. Blij mee!

Oude Indianentruc

Blijft een gek iets dat bezoekers schijnbaar 'beschermt' moeten worden tegen een negatieve sfeer omdat zij steeds naar hetgeen scrollen waar zij niet tegen kunnen. Hopelijk kunnen ze de kracht vinden om niet op de knop klikken. Verder idd mooi dat je direct bij de reactie uitkomt zoals Marik aangeeft.

MaGarin

Top dat er naar de gebruikers is geluisterd en de reacties weer voor iedereen zichtbaar zijn.

Ik blijf het alleen inderdaad wel een gek idee vinden dat bezoekers door WF 'beschermt' zouden moeten worden voor de reacties. In mijn ogen maken jullie het allemaal veel ingewikkelder dan het daadwerkelijk is en proberen jullie een beetje een omslachtige oplossing te vinden voor een probleem dat eigenlijk helemaal niet bestaat.

Want volgens mij kunnen bezoekers prima zelf bepalen of ze de reacties willen zien. Zo ja, dan scrollen ze naar beneden. Zo nee, dan scrollen ze niet naar beneden. Daar hoeft WF imo geen rol in te spelen door middel van een extra knop.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik sluit niet dat er wel degelijk iets speelde met een belang om meer ingelogden te hebben, dat die oogst fors tegenviel (inclusief afhakende bezoekers(aantallen) en om die reden het nu weer aan staat.

Stormpje is wel wat aan me voorbijgegaan want ik ben hier in de regel, al kost het me wat entergeetter, ingelogd. Uitgelogd zat er sowieso dikke vertraging op en stond elk topic op de bizarre, non-narrative indeling ‘populariteit’.

Laatst gewijzigd
Whyze Katje

Vooral blij dat je bij het klikken op een reactie weer bij de reactie uitkomt, mooi dat die bug is opgelost. Van die button, tja het blijft een vreemde manier van omgaan met negatieve sfeer. Je legt er een doekje over en dan is het “opgelost”, bij mij heet dat een probleem onder de mat vegen. Hopelijk dat er nu niet nog minder gemodereerd word,t want de wel-lezers hoeven toch ook al die moddergooierij niet te lezen? Dus nog maar weer eens een warme oproep aan de redactie om wat vlijtiger de eigen huisregels te handhaven.

Maillot à Pois

Het al dan niet tonen van de reacties liet me eerder koud, maar ik ben wel blij met de uitkomst nu. Niet alleen het klikken op een reactie op de homepagina is opgelost, maar dankzij die 'Toon reacties' knop hoef je, op mobiel, niet elke keer weer voorbij de gerelateerde berichten, meest recente berichten, RIDE magazine reclame en Wielerdeals te scrollen om eindelijk aan de reacties uit te komen.
Wat mij betreft heeft die knop dus een toegevoegde waarde.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Ook de bug van de ontbrekende witregel in de reacties is gefixt. Wie lang van stof is, kan nu weer verschillende alinea's typen. :D

esims2.0

Twee keer 'beschermd' hierboven met een t. Ik denk dat dat een veel slechtere indruk maakt op de gemiddelde bezoeker dan de negatieve sfeer 😅

xistnc

Een advertentie als hoofdartikel, echt? Wielerflits is stuk.

Frans Casagrande

zeer informatieve advertentie, had de dag niet willen beginnen met een andere headliner.
Gr. Frans

FDJ

Onderaan de mobiele site staat een rijtje met namen van renners waarbij een snelkoppeling is naar nieuwberichten.

Van Vleuten is intussen gestopt en Bernal geloof ik niet meer in. Dat wordt in de marge meerijden en met geluk nog eens top 10. Maar gewoon een dertien in een dozijn renner. Misschien goed om ze te vervangen door Lotte Kopecky en Demi Vollering bijvoorbeeld of Jasper Philipsen als beste sprinter van het moment.

Cornelius

Aansluitend op FDJ: in de kolom Onderwerpen in de voettekst is de verwijzing Interviews al lang achterhaald. Het meest recente artikel dateert van 27 november 2018. De tag interview is kennelijk in onbruik geraakt.

Over tags gesproken; ik zou het fijn vinden indien de tag veldrijden consistent gebruikt zou worden.

Laatst gewijzigd
Newschooler

Ik weet niet hoor maar de toto banner klapt uit en komt over de content waardoor ik die niet meer kan lezen…. En ik kan hem ook niet wegklikken. Echt een redelijk debiele fout.

Cornelius

Op wielerflits.nl a.u.b. de verwijzing /nieuws/tag/interview in de voettekst vervangen door /nieuws/category/interview/. Op wielerflits.be is deze verwijzing wel correct.

Op wielerflits.be a.u.b. de verwijzing /ploegen/ (deze pagina bestaat niet) in de voettekst vervangen door /wielerploegen/. Op wielerflits.nl is deze verwijzing wel correct.

Laatste man

Verzonden PB’s openen en geselecteerde pb’s verwijderen werkt al een tijd niet.

Sjontoch

Mag ik vragen wat de reden is dat mijn eigen account (Il Leopardo della primavera) is geblokkeerd? Ik heb bij mijn weten niks geks gedaan, en mijn laatste reactie was voor zover ik weet niet tegen de huisregels. Het gekke is dat er nu nog veel meer reacties van gelijke strekking zijn.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin

'@Sjontoch, die zure, negatieve reacties zet je maar in je eigen blad. Nul toegevoegde waarde. Mijn vriendelijke verzoek lekker weg te blijven uit de reacties. :D

MaGarin

Vrij onprofessioneel om als hoofdredacteur zo te reageren op een doodnormale en nette vraag van een van je gebruikers. En dan was Il Leopardo della primavera in mijn ogen ook nog een prima user met normale inhoudelijke posts ook, kan me niet echt zure of negatieve reacties herinneren, maar dat zal wel aan mij liggen..

Vriendelijke herinnering trouwens van het bericht dat je inmiddels bijna 3 weken geleden plaatste:

Binnenkort zal ik uitgebreid reageren op jullie feedback, vragen en opmerkingen.

We wachten nog steeds...

Sjontoch

Wauw, bijzondere reactie. Bedankt ook MaGarin.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Tis toch ook meer een onderwerp om ff via mail of pb met elkaar te bespreken ipv hier?

Wel nieuwsgierig welk nieuwsbericht het om gaat. Eentje van Kerckhofs denk.

1 2 ... 167 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.