Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 231 232 233 234
Joachim

"Einde aan transfersoap: nieuwe ploeg van Maxim Van Gils bekend" 

Een headline zou toch de essentie van het nieuws en hier dus de naam Red Bull-Bora-Hansgrohe moeten bevatten. Spijtig dat ervoor gekozen wordt dat bezoekers nog eens moeten klikken.

Laatst gewijzigd
FDJ

Komt de serie fiets aan de wilgen dit jaar ook weer? Vond dat heerlijke verhalen om te lezen. Nog even nagenieten van mooie momenten. 

Romāns Vainšteins

De Evenepoel-piste op het forum kwam sowieso te laat, dat had er idealiter een nanoseconde voor de postbode zijn portier openzwoei gestaan. Bij de volgende OMG-gate zal ik het eens proberen.

Ondertussen staat boer Casper weer fier bovenaan de berichten te pronken met zijn plattelandsenergie!

esims5.0

(Verkeerde topic)

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Edit redactie: Het Verbeterpunten-topic is niet de plek voor deze discussie. Daarnaast valt de manier van discussiëren niet binnen de nieuwe huisregels.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik gaf jullie een verbeterpunt mee, zoals de bedoeling van dit topic. Bepaalde gasten gingen ermee vandoor. Maar deze reactie is kenmerkend voor jullie. Niks mee doen

Raul Alcala

Edit redactie: Dit is niet een discussie om hier in dit Verbeterpunten-topic over WielerFlits te voeren.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'Dit is niet een discussie om hier in dit Verbeterpunten-topic over WielerFlits te voeren'

Nergens elders ook ( = verborgen verbeterpunt :) )

Jean Dumas

Is het al gemeld dat Martin van den Bosch weggaat als uitgever van WF?

esims5.0

Ook naar Moskou?

flip vla
Jean Dumas
Is het al gemeld dat Martin van den Bosch weggaat als uitgever van WF?

Wat is de bron van deze newsflash?

Klootje Kriekeljon

Ik zie het na googelen idd. bevestigd worden. 

Martin, veel succes in de toekomst. Ik was het niet altijd met je eens, maar je was wel een redelijke en fatsoenlijke sitebaas altijd. Toch veel jaren plezier gehad dankzij je werk. 

Thanks en het gaat je goed.

flip vla

Schijnt op omroep zeeland te staan, https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/17046554/martin-van-den-bosch-leidde-wielerflits-naar-de-top-nu-vertrekt-hij

Edit: ik denk dat Martin de enige was die het hele zooitje (tegen de nieuwe huisregels) nog een beetje bij elkaar hield. Effe afwachten nu...zijn wel tijden hoor, Martin weg, patje weg...en wij maar denken dat het boerenkooltijd is.

Laatst gewijzigd
flip vla

@wf: waarom niet een berichtje over Martin???? Zonder hem was het niets, is het niets, en gaat het ook niets worden.

Poeksel

Waarom zo ongeduldig?

Verweggistan

Ja, eens. Dat is wel een artikeltje waard. 

Puddingbenen

Straks Maxim en Raymond aan het stuur... pffff

Romāns Vainšteins

Zo, die Flip Vla heeft het ongeduld en zeurderigheid van 1 van Kraams 888 alter VPN Ego's zeg, relax anders een beetje, yo.

Romāns Vainšteins

Gadsamme, Jake Paul doet dit, Jake Paul doet dat. Die zou zijn eigen kontgat nog op zijn voorhoofd tattoeëren mocht dat lucratief uitpakken, en wat hebben wij daarmee van doen dan?

Whyze Katje

Meer mensen die last hebben dat wielerflits slecht laad, pagina's doen er lang over om te laden. Zolang dat ik iets anders ga doen en dan terug kom om te zien of er geladen is. Enkel WF heeft het probleem dus ligt niet aan mijn devices, netwerkverbinding oid. Combinatie van iOs laatste versie en duckduckgo. Zowel op ipad als mobiel. Ik denk gisteren voor het eerst gemerkt. 

Btw forum laad wel ok.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Bij mij laadt alles met een -t er achteraan :P

Whyze Katje
Romāns Vainšteins
Bij mij laadt alles met een -t er achteraan :P

Ik wast blijktbaar watt haasig ;-). 

Puddingbenen
Whyze Katje
Ik wast blijktbaar watt haasig ;-). 

Zolang dr. Watt niet terug keerd vindT ik alles best.

Puddingbenen

En de site is soms zo traag als dikke stront bergop met wind tegen.

Robertje

Het duurdt bij mij ook heel lang voor ik op de sidte ben, maar als ik er eenmaal ben dan laadt alles uidtermaadte snel!

1 2 ... 231 232 233 234

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.