De Evenepoel-piste op het forum kwam sowieso te laat, dat had er idealiter een nanoseconde voor de postbode zijn portier openzwoei gestaan. Bij de volgende OMG-gate zal ik het eens proberen.
Ondertussen staat boer Casper weer fier bovenaan de berichten te pronken met zijn plattelandsenergie!
Schijnt op omroep zeeland te staan, https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/17046554/martin-van-den-bosch-leidde-wielerflits-naar-de-top-nu-vertrekt-hij
Edit: ik denk dat Martin de enige was die het hele zooitje (tegen de nieuwe huisregels) nog een beetje bij elkaar hield. Effe afwachten nu...zijn wel tijden hoor, Martin weg, patje weg...en wij maar denken dat het boerenkooltijd is.
Meer mensen die last hebben dat wielerflits slecht laad, pagina's doen er lang over om te laden. Zolang dat ik iets anders ga doen en dan terug kom om te zien of er geladen is. Enkel WF heeft het probleem dus ligt niet aan mijn devices, netwerkverbinding oid. Combinatie van iOs laatste versie en duckduckgo. Zowel op ipad als mobiel. Ik denk gisteren voor het eerst gemerkt.
Btw forum laad wel ok.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.