1) Log in
2) Ga naar een artikel waar er al reacties zijn
3) Verander de volgorde naar 'oudste eerst'
En hupla, plots weet het systeem wél dat je al ingelogd bent. Een merkwaardige omweg die wel altijd werkt voor mij.
Ik heb per ongeluk op dit artikel geklickt, dus wil hier even officieel kwijt dat dit niet mijn bedoeling was.
Wil niet dat de redactie verkeerdelijk denkt dat dit soort riooljournalistiek van het allerlaagste niveau écht klicks oplevert.
Oom Pogacar bakt teringlekkere worstjes die hij voert aan Mohoric' tante
Las ik zojuist op kolarsarskabliskavica.sl : het heerst dus.
Dat van die oom en/of al dan niet tante is iets dat volgens bepaalde bronnen onder een zekere druk staat, trouwens. Het schijnt te maken te hebben met de al dan niet (meer) aanwezigheid van (on)bepaalde geslachtsdelen, zoals ook bij die kneus van een Jake Paul het geval is, hoorde ik van mijn ex-buurman.
EDIT: laatste 2 berichten gebundeld vanwege zelfde strekking
Ja WF, je weet wel, ik ben het. Stokertje Kraamvogel die jullie aan het uitlachen was dat ik met mijn 888 VPN's voor eeuwig hier de shit vertrollen kom. Ik kom nu schijnheilig zielig doen net alsof ik de onschuld zelve ben. Luister eens naar mijn gehuil, WF, smeeksmeek, als jeeeeee blieieieft !!!
Heb al paar keer een per ongeluk geïnstalleerde WF app op een iPhone gehad bij het te snel op de streepjes klikken om het menu te krijgen. Dan moet er nog wat ingeladen worden en heb je kennelijk op iets anders geklikt bij het verspringen van de pagina.
Ik kan praktisch niets installeren op mijn telefoon zonder extra verificatie door gezichtsherkenning maar hier wordt er dus zonder zelfs maar een bevestigingsvraag doodleuk die app van jullie geïnstalleerd. Hele slechte zaak.
Even weg van de achtergrondpieptoon
Titels als :
Jonas Vingegaard heeft keuze tussen Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico al gemaakt’
waaebij je dan dus klikken moet om te zien wat die gast in godsnaam gekozen heeft, en je vervolgens op 'koop deze stofzuiger!' stuit, dan denk je toch eerder in een zweem van opbouwend chagerijn 'kutstofzuiger, bah, nooit van mijn leven' ipv 'hey fok ja, leuk, koop ik!'.
Komt er niet een tijd dat adverteerders er achter komen dat dwingklikads juist geld kosten en
Jonas Vingegaard kiest in 2025 weer voor Parijs-Nice'
In een betere gemoedstoestand de sitebezoeker en stofzuiger kennis laat maken?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.