Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 234 ... 239 240
Marik

Wat betreft de laatste paar berichten ben ik even de weg kwijt. Ik snap er niet meer van. Sterker nog, ik zie alleen maar beren op de weg.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

@Pudding: 

'Bekendmakingsdatum eerste koers voor talentvolle Moldaafse neoprof volgens trainingsmaat Mathieu van der Poel & Remco Evenepoel weldra aanstaande'

Puddingbenen
Romāns Vainšteins
@Pudding:  'Bekendmakingsdatum eerste koers voor talentvolle Moldaafse neoprof volgens trainin...

Daar kan ik niet overheen Romans... je zou zo als koppenmaker bij WF anno 2024 terecht kunnen. Ze hebben nog een paar vacatures zag ik...

esims5.0

"Finishplaats Tour de France 2026 weldra onthuld"

Puddingbenen

"Vriendin van de neef van de buurman van de broer van de vader van Evenepoel loopt Oliebollenloop in toptijd"

flip vla

Als Martin er nog was geweest...

Puddingbenen

@redactie, 

neem eens een voorbeeld aan nu.nl: 

Quote: "Alle artikelen zijn nu gesloten behalve het liveblog met deze tekst: Alle discussie over dit nieuws verzamelen we op één plek. Wel zo overzichtelijk."/unqoute

Mocht er straks weer iets opzienbarends gebeuren in de wielerwereld, denk hier dan svp even aan terug.

Puddingbenen

Als iets goed is mag het ook gezegd worden: goed dat de live chat terug was! Laat dit aub weer een blijvertje worden!

Romāns Vainšteins

Was er een livechat? Volgens mij kunnen we best zonder toch?

flip vla
Puddingbenen
Als iets goed is mag het ook gezegd worden: goed dat de live chat terug was! Laat dit aub weer een b...

Eens. 

Puddingbenen

Beste redactie, 

blijkbaar vinden jullie het nog altijd de moeite waard om eerst ieder bericht van mij te lezen voordat jullie het plaatsen. Hoelang blijven jullie daar nog mee door gaan? Moet ik eerst iemand zijn kont kussen en excuses aanbieden (en zo ja, waarvoor)? Of moet ik maar gewoon een nieuw account aanmaken om dit op te lossen...

flip vla
Puddingbenen
Beste redactie,  blijkbaar vinden jullie het nog altijd de moeite waard om eerst ieder bericht...

Mailtje naar Martin. Oh wacht...

Puddingbenen

En doe alsjeblieft een keer iets aan die domme titels boven de artikelen. Goede nieuwssite is geen Telegraaf!!!!!!!!!

Sunneklaas

Een compliment! De compacte weergave bij /nieuws is ideaal. Direct alles in beeld.

Puddingbenen

Misschien eens een keer uitzoomen en eens kijken naar de titels van de nieuwsartikelen. Zelfs in een cross zonder VDP en Van Aert staan deze twee in de titel. 

En op zich is het prima om deze heren af en toe een keer in de titel te benoemen, maar er verschijnt op dit moment geen enkele kop meer zonder 1 van deze twee namen in de titel. Het is van een bedenkelijke bekrompenheid van de koppenmakers als je het mij vraagt. Het doet me denken aan die Nederlandse "kwaliteitskrant". En we weten allemaal wel welke "kwaliteitskrant" ik daarmee bedoel.

Hopelijk beterschap in 2025!

Marik
Puddingbenen
Misschien eens een keer uitzoomen en eens kijken naar de titels van de nieuwsartikelen. Zelfs in een...

En maar blijven zeuren, hoop op beterschap in 2025!

Puddingbenen
Marik
En maar blijven zeuren, hoop op beterschap in 2025!

Ja, ik hoop inderdaad op beterschap bij jou, Marik. Want je bent inderdaad afgezakt tot een bedenkelijk niveau. Zo ken ik je niet!

flip vla
Puddingbenen
Ja, ik hoop inderdaad op beterschap bij jou, Marik. Want je bent inderdaad afgezakt tot een bedenkel...

Mwoah, ooit was ie één van de weinige zuigerds op wf, helaas zijn er een pak (geen vla) bijgekomen, overschaduwd, en dat doet onze malikkie pijn. Verder eens met benen: die onzinnige curatele, kraammaatje van me heeft er ook last van.

Romāns Vainšteins

Zeuren op titels is tenminste inhoudelijke feedback, beter dat dan 'Maxim, je...' of 'Youri, ik vind...' laat staan 'waar is Martin, waar ie ie?'.. Beter WF als blob-met-knie-van-$takeholders-in-nek aanzien, want dat is het natuurlijk. Losse personen gaan daar niks aan kunnen veranderen meer.

Ik wordt nog veel eerder naar van 'Duitser dit' 2 Comlombianen dat', 'Est zus, Let zo'.. niet alleen vervelend maar ook disrespectvol. Dieptepunt van de laatste tijd was hands down 'ex-ploegmaat van Sagan test positief', wat mij betreft krijg je daar een dikke boete voor.

Marik

Is er al een topic geopend over het vermeende vreemdgaan van Evenepoel met Amy Sonck?

Sunneklaas
Sunneklaas
Een compliment! De compacte weergave bij /nieuws is ideaal. Direct alles in beeld.

Helemaal ideaal zou zijn als de chat ook op die pagina zichtbaar is, nu mis je hem mogelijk doordat je 'nieuws' als bladwijzer hebt.

Puddingbenen

Vandaag is Evenepoel-dag. Blijkbaar was het persmoment van de QS ploeg, en dan moet er een hele voorpagina alleen maar met nieuws over d'n Rem...

Hij heeft trouwens ook nog een boertje en een scheet gelaten, maar dat is waarschijnlijk voor morgen.

esims5.0

Hele pagina, hele pagina.. dat zijn gelijk weer van die zware woorden.

flip vla

Belangrijker: het hele forum, de community, uitgezonderd wat spelletjesfreaks, is mors en morsdood. Thanks WF en irritante veelposters, zo aan het begin van het nieuwe wielerjaar!

Romāns Vainšteins

Het komt gewoon allemaal door jou : kraamselgeval, iedereen haat jou en komt liever niet op plekken waar jij je aanstellerige bakkes laat zien. Kijk het grote Maxim-Topic er maar op na wat ze van jou en je 888 alter ego's vinden. In het liedje van Acda en de Munnik implodeert de feestruimte waar jij binnenkomt. Vandaar ook de hoge respons vanuit de redactie wanneer jij met naampje 888 hier weer als een hypocriete kleuter huilen komt.

1 2 ... 234 ... 239 240

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.