@redactie,
neem eens een voorbeeld aan nu.nl:
Quote: "Alle artikelen zijn nu gesloten behalve het liveblog met deze tekst: Alle discussie over dit nieuws verzamelen we op één plek. Wel zo overzichtelijk."/unqoute
Mocht er straks weer iets opzienbarends gebeuren in de wielerwereld, denk hier dan svp even aan terug.
Beste redactie,
blijkbaar vinden jullie het nog altijd de moeite waard om eerst ieder bericht van mij te lezen voordat jullie het plaatsen. Hoelang blijven jullie daar nog mee door gaan? Moet ik eerst iemand zijn kont kussen en excuses aanbieden (en zo ja, waarvoor)? Of moet ik maar gewoon een nieuw account aanmaken om dit op te lossen...
Misschien eens een keer uitzoomen en eens kijken naar de titels van de nieuwsartikelen. Zelfs in een cross zonder VDP en Van Aert staan deze twee in de titel.
En op zich is het prima om deze heren af en toe een keer in de titel te benoemen, maar er verschijnt op dit moment geen enkele kop meer zonder 1 van deze twee namen in de titel. Het is van een bedenkelijke bekrompenheid van de koppenmakers als je het mij vraagt. Het doet me denken aan die Nederlandse "kwaliteitskrant". En we weten allemaal wel welke "kwaliteitskrant" ik daarmee bedoel.
Hopelijk beterschap in 2025!
Mwoah, ooit was ie één van de weinige zuigerds op wf, helaas zijn er een pak (geen vla) bijgekomen, overschaduwd, en dat doet onze malikkie pijn. Verder eens met benen: die onzinnige curatele, kraammaatje van me heeft er ook last van.
Zeuren op titels is tenminste inhoudelijke feedback, beter dat dan 'Maxim, je...' of 'Youri, ik vind...' laat staan 'waar is Martin, waar ie ie?'.. Beter WF als blob-met-knie-van-$takeholders-in-nek aanzien, want dat is het natuurlijk. Losse personen gaan daar niks aan kunnen veranderen meer.
Ik wordt nog veel eerder naar van 'Duitser dit' 2 Comlombianen dat', 'Est zus, Let zo'.. niet alleen vervelend maar ook disrespectvol. Dieptepunt van de laatste tijd was hands down 'ex-ploegmaat van Sagan test positief', wat mij betreft krijg je daar een dikke boete voor.
Het komt gewoon allemaal door jou : kraamselgeval, iedereen haat jou en komt liever niet op plekken waar jij je aanstellerige bakkes laat zien. Kijk het grote Maxim-Topic er maar op na wat ze van jou en je 888 alter ego's vinden. In het liedje van Acda en de Munnik implodeert de feestruimte waar jij binnenkomt. Vandaar ook de hoge respons vanuit de redactie wanneer jij met naampje 888 hier weer als een hypocriete kleuter huilen komt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.