Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 232 233 234 235 »
esims5.0

Pas nou toch op, flip vla houdt nog als enige de vinger in de dijk.

flip vla

Niet mijn vinger, hooggewaardeerde esims5.0, niet mijn vinger,

flip vla
Romāns Vainšteins
Het komt gewoon allemaal door jou : kraamselgeval, iedereen haat jou en komt liever niet op plekken...

ah kijk één der veelposters voelt zich aangesproken, en levert direct het bewijs.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Het komt gewoon allemaal door jou : kraamselgeval, iedereen haat jou en komt liever niet op plekken...

Het is inderdaad wel treurnis.

Westfalen

Dienen de schrijvers van artikelen zovaak mogelijk de namen "Remco Evepoel" of "Mathieu van der Poel" te  noemen.  Levert dit extra provisie op ?  Het begint namelijk wel op te vallen.

Il Leopardo della Primavera
Westfalen
Dienen de schrijvers van artikelen zovaak mogelijk de namen "Remco Evepoel" of "Mathieu van der Poel...

Dat is om de SEO-machine te voeden. Zijn ze weer beter vindbaar op google, meer clicks, etc etc..

esims5.0

Zoekmachineoptimalisatiemachine 😵

Romāns Vainšteins

Is dat gezeik nog steeds gaande? Met dat SEO gelul, ikvomd dat 10 jaar geleden al zo kwaliteitvernederend, uitverkoperig, omgekeerd qua importantie, zelfversterkende zooi en bovenal ui-ter-ma-te boooooring. 

Iederen zijn meug maar het zal je vak maar zijn zeg, ik mis iig de startkwalificaties ervoor.

flip vla
Romāns Vainšteins
Is dat gezeik nog steeds gaande? Met dat SEO gelul, ikvomd dat 10 jaar geleden al zo kwaliteitverned...

Zucht...je bent inmiddels meerdere malen gerapporteerd

Romāns Vainšteins

Als notoire huilebalk die immers steeds met de term bruinhemd aan kwam kakken wel erg hypocriet, ook hier talentloos trouwens, kennelijk.

Romāns Vainšteins

Verder is de opinie dat je als nichesite de zicht/vindbaarheid (veel) te ver boven de inhoud plaatsen kan valide, evenzeer dat een afkeer daartegen een goed recht is.

flip vla

Beheer: was het idee niet om de (ver nieuwde) huisregels te gaan handhaven?

esims5.0

Haha ik beschouwde het bericht van flip vla ook al als pure winst, omdat we nu van de term 'bruinhemd' verlost zijn. Serieus, dat er sociale druk is om niet te rapporteren, is van de zotte. Het enige wat er eventueel mis is met rapporteren, is wanneer degenen die dat doen daar (later) geen verantwoordelijkheid voor willen nemen.

flip vla
esims5.0
Haha ik beschouwde het bericht van flip vla ook al als pure winst, omdat we nu van de term 'bruinhem...

Tja esims, sommigen zakken door de ondergrens tav kleutergedrag. Jij niet trouwens. Maar ik vraag me af waar dat beloofde harde optreden van wf blijft, tav die hele bak nieuwe en oude regels.

AWestie

uitlijning in de app bij het forum gaat mis

1 2 ... 232 233 234 235 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.