Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 233 234 235 236 »
Leukefans
Laatste man
7 artikelen over 1 onderwerp. Maar nog geen renner gehoord wat hij zelf wil.

Ik passeer nog wel eens via de hoofdpagina om het forum te checken, maar het is stuitend hoe deze website door elke ondergrens gegaan is op journalistiek vlak. Ik hoop dat ze beseffen dat ze zo zeer trouwe lezers kwijtspelen (al kan hen dat wellicht niet schelen).

Puddingbenen
Leukefans
Ik passeer nog wel eens via de hoofdpagina om het forum te checken, maar het is stuitend hoe deze we...

Sluit me hier ook bij aan.

Was ooit een fanatiek lezer en schrijver bij de nieuwsberichten, maar ik ben voor een flink stuk afgehaakt. Irritante koppen, ieder item wordt helemaal uitgemolken, jatwerk vanuit andere bronnen en opgeknipt in 10 delen (denk aan het Sporza interview met Matje dat hier in kleine stukjes met clickbait titels werd gebracht), en iedere kop moet Visma, Van Aert, VdP, Pogacar of Evenepoel bevatten. Werkelijk NUL creativiteit. En de community die de boel hier levendig houdt, die lijkt volledig kapot gemaakt. En dit beleid is daar mijns inziens debet aan.

Types als Maxim en Youri nemen graag mensen de maat als ze vinden dat ze onterechte kritiek krijgen. En misschien moet ik deze site met steeds meer bagger en telegraaf-niveau maar accepteren, of vertrekken naar een andere site als IDL. Maar als trouwe volger vind ik het gewoon erg jammer om te zien dat WF steeds minder mijn kopje thee is.

kraampje pappie
Puddingbenen
Sluit me hier ook bij aan. Was ooit een fanatiek lezer en schrijver bij de nieuwsberichten, maar ik...

Ook pappie sluit zich hierbij aan.

Silent Hill

Toch een bedenking: veel ligt ook aan de leden zelf.

Iedereen blij dat het nieuwe seizoen start, en bij het eerste echte artikel - de voorbeschouwing TDU - is het onmiddellijk weer gemekker, polemiek opstarten, vervelend doen ... de allereerste (!) reactie van het nieuwe seizoen nota bene.

En dan zwijg ik nog over de Visma fanboys die niet het minste puntje kritiek (vaak is het zelfs geen kritiek maar een niet zo leuke realiteit) over hun renners kunnen verdragen.

Het neemt veel plezier weg op deze site.

Whyze Katje

Dat je het vrouwen wielrennen niet ziet zitten is je goed recht. Net zoals een opmerking naar de redactie maken dat het toch wat vreemd is om een mannen wedstrijd als het begin van het seizoen aan te merken als er vier artikelen daarboven verslag wordt gedaan van de eerste WEG wedstrijd bij de vrouwen. Je hoefde er niet op te reageren............. 

De discussie rondom Nederlanders in de mogelijke TDF ploeg bij VLB is op redelijk ok toon gevoerd zonder al te veel op de mens gevechten, het is leuk om de verschillende standpunten te lezen zeker daar waar mensen hun keuzes weten te motiveren. Jammer dat het weer in verschillende delen moest maar ik heb geen illusies dat de redactie hun keuzes hierover gaan aanpassen. 

Wel vraag ik me af @redactie wanneer worden de gewijzigde huisregels geïntroduceerd? En kunnen jullie echt niets doen aan de gebruikers die telkens maar weer nieuwe gebruikers aanmaken via VPN?

Poeksel

Haha, SH heeft wel humor: eerst vervelend doen bij de voorbeschouwing en vervolgens hier over zijn eigen gedrag gaan klagen :-D

Silent Hill

En ja hoor, daar is Poeksel. Een Poeksel die mijn post niet goed leest/snapt. Waarschijnlijk te excited om iets over mij te kunnen posten. Kijk eens goed wie de eerste post van het nieuwe seizoen schreef om zo de knuppel in het hoenderhok te gooien en een zoveelste nutteloze discussie op te starten. Niet ik.

Nu, ik ben al blij dat je deze keer niet dreigt met gerechtelijke stappen.

Il Leopardo della Primavera
Silent Hill
En ja hoor, daar is Poeksel. Een Poeksel die mijn post niet goed leest/snapt. Waarschijnlijk te exci...

Whyze Katje heeft gewoon een solide punt. Ongeacht wat jij vindt van vrouwenwielrennen is het de eerste (Worldtour) koers van het jaar. Dat heeft niks met 'door de strot rammen' te maken. Jij bent degene die mekkert, polemiek opstart en vervelend doet. 

Silent Hill

Het is de Voorbeschouwing van de TDU. Als eerste reactie verwacht je iets als: "Leuk ! De eerste koers na 2 maand droogte. Ik verwacht wel iets van Williams. Zin in !". Katje kiest ervoor om het jaar in te zetten met het eeuwige gejank over vrouwenwielrennen. Zijn recht, maar dan weet je dat een discussie opgestart wordt. En net dat is mijn punt: ipv lekker over koers te praten, gaat het onmiddellijk weer in discussie modus. Gezellig.

En ow ... jij bent degene die mekkert, polemiek opstart en vervelend doet ... het-alles-wat-je-zegt-ben-je-zelf-argument. Kan ik niet tegen op. Werkt altijd. Goed gedaan.

Jij víndt het gejank; dat maakt het nog geen gejank. Jij bent wederom degene die mekkert, ook hier. Prima hoor, als je graag ketels verwijt..

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Een zodanige blinde fixatie op mij (jij dit, jij dat ... in letterlijk elke zijn gaat over 'jij' - het lijkt wel Trump zijn verkiezingscampagne), om toch maar niet over het onderwerp zelf te moeten hebben. 

De voorbeschouwing telt momenteel 19 reacties, letterlijk 1 gaat over de wedstrijd zelf. Kan het duidelijker ? De eerste reactie zet de toon, en dan is het spijtig dat het over alles gaat, uitgezonderd de TDU. Dat kan toch niet de bedoeling zijn ? Maar hey, het is Silent Hill die vervelend doet natuurlijk. 

Laatst gewijzigd
Silent Hill
Een zodanige blinde fixatie op mij (jij dit, jij dat ... in letterlijk elke zijn gaat over 'jij' - h...

Je doet er toch zelf aan mee? Je kan het ook negeren en een reactie posten die gewoon over de TdU gaat natuurlijk, maar dat doe je ook niet..

Silent Hill

Je ... je ... je ... 

Da-ag !

Wheely

Is de chat nou plots weer verdwenen? Of gooien jullie m alleen tijdens de actuele wedstrijd open? (Wat me een uitstekend idee lijkt)

Whyze Katje

Dus als ik het goed begrijp mogen we hier van sommmige gebruikers eigenlijk niet discussieren maar alleen reacties plaatsen als "Oh wat leuk het mannenwegseizoen, begint" en "Zal die of die winnen of die of die". Niks tegen die comments maar de comment sectie is er ook om op respectvolle wijze met elkaar te discussieren. Ieder heeft eigen interesses en voorkeuren. Eigenlijk vond ik het hele voorval vooral erg grappig. Ik wijs de redactie gewoon op iets heel erg vreemds en anderen maken daar een enorm punt van en beginnen vrouwen wielrennen te riduculiseren, dat zijn degenen die de polemiek starten want vrouwen wielrennen belachelijk maken is weinig respectvol. Het enige wat ik misschien anders had kunnen doen is er @redactie bij plaatsen. Overigens is mijn hele reactie weggehaald en de bewoording van de eerste zin aangepast. 

Adviesje als je iets niet aanstaat reageer dan of respectvol of niet. Dan ontstaan er geen polemieken maar zinvolle discussies. Ik negeer gewoon comments van bepaalde mensen. Geeft een hoop rust. 

Klootje Kriekeljon

Leo Beenplakker. De zelfbenoemde ballotagecommissie.

Silent Hill
Je ... je ... je ...  Da-ag !

Je stottert een beetje volgens mij. Maar je gebeden zijn verhoord zie ik! ;)

Whyze Katje
Dus als ik het goed begrijp mogen we hier van sommmige gebruikers eigenlijk niet discussieren maar a...

Volledig met je eens.

En nog even ontopic: gezien de redactie wel tijd heeft om berichten over vrouwenwielrennen te verwijderen: vanaf wanneer worden de nieuwe huisregels gehandhaafd?

kraampje pappie

en de oude...

Poeksel

500

Server Error

bij het melden van een spambot.

Poeksel

En meteen een interessante 'feature' ontdekt 🤡

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Zou het plots toestaan van Spambots met het zwichten voor bepaalde Sithlords te maken hebben?

1 2 ... 233 234 235 236 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.