WF mag zeker de eigen koppen bedenken, maar ook ik vind het vooral NIET benoemen van een renner of ploeg in de titel een betreurenswaardige en toch wel een beetje een ergerlijke trend.
De gevestigde nieuwssites (nos.nl, Sporza maar ook cyclingnews.com) doen daar gelukkig nog niet aan mee, ik zie veel andere media er steeds verder in gaan. Dit valt nu nog wel mee, maar voor je 't weet kom je uit bij Ontdek hier waarom Sam Welfsford zich een hoedje schrok in de Tour Down Under.
Eens met Maillot à Pois: ergerlijke trend en daarbij ook alleen vanwege het hijgklikaspect, vervelend.
Ook hoe van Baarle's smakkerd inclusief sleutelbeenbreuk over meerdere artikelen uitgespannen wordt is vervelend, ik voel nu al de analyse aankomen dat dit juist perfect is om straks deel uit te kunnen maken van de tourselectie, waarvoor hij net als paspoortgenoten niet geselecteerd is, overigens.
Je hebt nu 2 prachtpistes voor langere discussies:
- Het Van Baarle bij Visma topic: hoe verder?
- Het KNWU is blut topic: hoe verder?
Helaas zorgt de decentralisatiepolitiek voor loshangende touwtjes en onsamenhangende frutsels. Waarom pak je niet één centraal topic met sectie? Geef het desnoods
'Wat is de toekomst van niet voor de tour geselecteerde en nu met sleutelbeenbreuk in Adelaids ziekenhuis liggende Nederlandse wielrenner die al eens 2e op WK werd?'
en
'Lokale landelijke overkoepelende wielrengerelateerde organisatie worstelt met blutschap'
Als titels, let maar op dat ze daar op klikken!
Ter ere van de lancering van het Cyclingflash instagramkanaal: https://www.instagram.com/cyclingflash/Ik snap dat het even wennen is. De nieuwe avatars maken beter onerscheid tussen verschillende gebruiken en lossen voor ons nog wat andere 'problemen' op.
Check even onze huisregels. Je kunt hier je kritiek op redactionele afwegingen delen. In de reacties onder het artikel is ruimte voor inhoudelijke bijdrages.
Goed dat het voor jullie nog wat achterliggende problemen oplost, Maxim, maar dat de gebruikers zo beter te onderscheiden zijn trek ik in alle oprechtheid in twijfel. Daarvoor zijn de figuurtjes tegelijkertijd te generiek en te schreeuwerig. Toen we zelf konden kiezen enkele maanden geleden herkende ik aan de hand van hun avatar meteen de forumleden, dat gaat nu niet gebeuren.
Ik doe echt niet graag negatief, maar ik kan even niet volgen hoe die avatars zich verhouden met een instagramkanaal (wat ik overigens wél reeds met plezier volg)
Wat betreft het verschil tussen gebruikers: die variaties van geel-zwarte blokjes en balkjes zijn ongeveer even onderscheidend als zou je naast elk van ons een verschillende (?) QR code tonen.
Ik moet nog denken aan het logo van de (Nederlandse) publieke omroep van 1999 tot 2007. Hadden ze voor 80.000 euro laten ontwerpen door een Brits bureau. Dat blokje, dat is een gestileerde P. Zo kun je in de avatar van Maillot à Pois met enige fantasie ook een bolletjeshirt herkennen. Er is misschien toch zeer goed over nagedacht :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.