Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 236 237 238 239
Il Leopardo della Primavera

Ik vind het ook vrij bijzondere avatars, heel generiek en niet-onderscheidend. 

verder zit ik op de RV-piste wat betreft hoeveelheid berichten en discussies; één centraal punt per onderwerp zou top zijn. 

Romāns Vainšteins

Dat zeg je alleen maar omdat ze jou zo'n lelijke hebben gegeven!

Laatst gewijzigd
Whyze Katje

Eh mij ontgaat ook volkomen hoe dit onderscheidend zou zijn, nog even daargelaten dat ik geen behoefte aan een avatar heb (en persoonlijk nooit zoiets zou kiezen mocht ik die behoefte hebben). De relatie met instagram ontgaat mij ook totaal. Enige toelichting is wellicht wel op zijn plaats @redactie het ligt waarschijnlijk aan mij maar ik begrijp er niets van :D. Maar ik zie dat het gelukkig alleen iets is wat hier op het forum gehanteerd wordt. (Dat blijft zo hoop ik....)

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'Maar ik zie dat het gelukkig alleen iets is wat hier op het forum gehanteerd wordt. (Dat blijft zo hoop ik....)'

In het geval van JOUW Avatar lijkt dat me de meest verstandige stellingname, ja.

Laatst gewijzigd
Wheely

Wil iemand ruilen?

Laatst gewijzigd
Leukefans

Zo, dankzij die nieuwe avatar ben ik lekker van anderen te onderscheiden. Van Wheely bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd
Wheely

Help, blijk ik na al die jaren stiekem Leukefans te zijn?!

Laatst gewijzigd
Whyze Katje
Romāns Vainšteins
'Maar ik zie dat het gelukkig alleen iets is wat hier op het forum gehanteerd wordt. (Dat blijft zo...

Jaloers? Ik heb wel van die vrolijke pijltjes die naar elkaar w(h)ijzen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Wheely's flupsies staan 90% op de flank naar buiten toe waar die van Leukefans hoeks geïntrisiveerd staan, dat is naast allebei lelijk doch zeker niet hetzelfde.

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Ik vind die avatars helemaal ruk. Nu kunnen jullie mij ook herkennen, en als iemand wil ruilen?

Die van mij lijkt met een beetje fantasie op een hakenkruis. Is dat bewust?

Laatst gewijzigd
Whyze Katje

Ik blijf maar denken aan het lied 'n ding van Jeroen van Merwijk..........."Het is een ding met iets daaraan en daar dan van die dingen aan"

Bron: https://muzikum.eu/nl/jeroen-van-merwijk/n-ding-songtekst

Laatst gewijzigd
esims5.0

Een ander lied van Jeroen van Merwijk is Een AVRO-lid Is Ook Een Mens.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'Die van mij lijkt met een beetje fantasie op een hakenkruis. Is dat bewust?'

Vraag het aan Grok

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

En de naam Jeroen van Merwijk klinkt verdacht veel als kleinkunst.

Laatst gewijzigd
esims5.0

Er schiet me nu ook die sketch van Hans Teeuwen te binnen:

"En ik weet nog dat ik dat zag, en dat ik dacht: "Is eigenlijk jammer dacht ik, dat ze die dingskes niet effe iets meer .. iem d'r an." Ja dat kost niks meer, en het is net effe.." 

Laatst gewijzigd
Wheely
Romāns Vainšteins
Wheely's flupsies staan 90% op de flank naar buiten toe waar die van Leukefans hoeks geïntrisiveerd...

Lelijk? Hoezo is mijn avatar lelijk?

Laatst gewijzigd
kraampje pappie
Romāns Vainšteins
Ik vind dit gewauwel over die sullige figuurtjes lóllig! Ja? Die zorgen voor herkenbaarheid? En krij...

zucht, auw, help, moe...

Laatst gewijzigd
kraampje pappie

Kan iemand die van mij even laten draaien? Ninja ster!

kraampje pappie
Kan iemand die van mij even laten draaien? Ninja ster!

Pas maar op, als ie te hard draait gaat ie ook op een hakenkruis lijken. Misschien zijn ze wel ter ere van Trump's inauguratie?

Laatst gewijzigd
kraampje pappie
Pas maar op, als ie te hard draait gaat ie ook op een hakenkruis lijken. Misschien zijn ze wel ter e...

Had gister geschreven dat een aantal wel erg lijken op nazi symbolen, maar heb het snel weer weggehaald. Beheer: mag ik er eentje zoals die van Etika, zonder zwart erin?

Laatst gewijzigd
esims5.0

"De nieuwe avatars maken beter onerscheid tussen verschillende gebruiken en lossen voor ons nog wat andere 'problemen' op." Ontdek hier welke andere problemen.

Laatst gewijzigd
Robertje

Ik post hier alleen maar zodat jullie mijn avatar kunnen zien!!

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Die avatars 😅. Het was dit of iedereen een eigen QR code.😏

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'iemand die mij even kan laten draaien?'

Probeer de lijst van al je pseudoniemen uit je hoofd te leren, draaien gegarandeerd.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
Romāns Vainšteins
'iemand die mij even kan laten draaien?' Probeer de lijst van al je pseudoniemen uit je hoofd te ler...

Zoveel avatars langs elkaar. Leuk motiefje. Net de betegeling op de badkamer van iemands (over)grootmoeder. 😏

Laatst gewijzigd
1 2 ... 236 237 238 239

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.