Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 236 237 238 239 »
kraampje pappie

Van het zelf avatar aanmaken (zo zag je snel onderscheid tussen de weinstientrollen en serieuze posters) naar niets naar dit...ik weet het niet hoor...

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Kraampje: krijgen je alter ego's ook allemaal een eigen avatar? Of is er 1 universele avatar voor alle kramen?

Laatst gewijzigd
kraampje pappie
Puddingbenen
Kraampje: krijgen je alter ego's ook allemaal een eigen avatar? Of is er 1 universele avatar voor al...

Ik had graag een andere avatar, of andere schermnaam. Weet jij als ervaringsdeskundige hoe deze te wijzigen?

Laatst gewijzigd
jooprioolpijp

Ik kwam alleen even langs om de redactie te melden dat ik ze bedank voor alle diensten, maar de site en de discussies zodanig niet meer te pruimen vind dat ik m'n account opzeg. Tegeltje of geen tegeltje - om eens een volkomen non-verbeterpunt te noemen. Doei! Het was, ooit, leuk.

Puddingbenen
jooprioolpijp
Ik kwam alleen even langs om de redactie te melden dat ik ze bedank voor alle diensten, maar de site...

Ik hoop je ooit terug te zien Joop. Misschien niet hier maar elders.

Laatst gewijzigd
Dikke Kater

Ik zoek het artikel met het ritverslag van de etappe van vandaag in Australië. Dat hoort toch prominent in beeld te staan. Ik snap niets van de keuzes van Wielerflits.

Romāns Vainšteins

Wow, what happened?

Whyze Katje

Revenge of the avatars?

kraampje pappie

edit

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

what the flits

Puddingbenen

Donald J Horssels in actie? Blijkbaar is kritiek op iets wat ze heel mooi vinden lastig om te accepteren, althans zo lijkt het.

Whyze Katje

Voordat er conclusies getrokken worden; sommige reacties zijn wel blijven staan. Mijn eerste reactie bijvoorbeeld en ook reacties voor die van mij. Plus als je nu vanuit de hoofdpagina bij de laatste reacties naar dit topic gaat kom je telkens op de 1 na laatste pagina uit, dus ook daar gaat iets niet goed. @redactie gaat hier iets fout of is er iets anders aan de hand?

Toevoeging ook bij het bevestigen van deze reactie kom ik terug op de verkeerde (1 na laatste pagina). Het systeem is echt wel een beetje in de war............

Laatst gewijzigd
esims5.0
Whyze Katje
Voordat er conclusies getrokken worden; sommige reacties zijn wel blijven staan. Mijn eerste reactie...

"sommige reacties zijn wel blijven staan"

Ja net bowlingflits :)

kraampje pappie

Je zou eens een serieuze developper kunnen laten kijken naar dat geneuzel met die avatars, even horen wat zijn of haar professionele mening is over het implementeren van die onzin (dat is dan weer mijn mening).

En graag eindelijk het gaan handhaven van de oude én nieuwe huisregels...

SprintMaster

Helpt Wielerflits nu moedwillig zijn eigen forum om zeep door veel reacties te verwijderen waardoor de link naar het laatste bericht niet meer klopt? Een probleem dat ook al vaker werd gemeld maar waar zoals met meer dingen gewoon niets mee gebeurd. Ik sluit me aan bij Joop Rioolpijp: het was ooit leuk hier ...

Whyze Katje

Een aantal reacties die nu weg zijn waren wat grappen en grollen, zoals twee reageerders van wie de avatar wel heel erg op elkaar lijkt. Als dit werkelijk moedwillig gebeurd door WF dan zou ik wel heel graag wat toelichting willen horen, want maar al te vaak blijft gehaketak op elkaar gewoon staan en dat laatste vind ik persoonlijk toch heel wat storender om te lezen dan wat vrolijk makerij over de keuze van avatars. En ook de reden voor die in mijn ogen vreemde avatars zou ik graag iets duidelijker uitgelegd krijgen. Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt dat een site de avatars voor zijn gebruiker kiest en dan ook nog eens verplicht maakt. @redactie?

John Bidon

Even mijn plaatje checken 

Edit, zelfde als esims. Oppassen geblazen:)

Laatst gewijzigd
Marik

Wat zijn al die geblurde posts?

kraampje pappie

Dit is niet .be, ik herhaal dit is NIET .be!

Maxim Horssels
admin

We zijn van plan om dit topic iets op te schonen. Wees gerust; alle kritiek laten we staan, maar het offtopic en gegrap heeft weinig toegevoegde waarde.

Voor al het offtopic kan je hier terecht.

Laatst gewijzigd
Maxim Horssels
admin
Puddingbenen
Donald J Horssels in actie? Blijkbaar is kritiek op iets wat ze heel mooi vinden lastig om te accept...

Kritiek op nieuwe avatars kan ik hebben. 😉

Ik snap dat het even wennen is en dat niet iedereen zo mooi vindt of er blij mee is. Maar laten we het belang ervan niet overschatten. De avatars maken of breken dit forum niet, dat doen de gebruikers, jullie dus.

kraampje pappie
Maxim Horssels
Kritiek op nieuwe avatars kan ik hebben. 😉 Ik snap dat het even wennen is en dat niet iedereen zo m...

De gebruikers maken of breken dit forum alleen indien de huisregels niet worden gehandhaafd. En zolang trolreacties met op de man spelen of gewoon vervelend doen, blijven staan, heb je gelijk Maxim.

Edit: waarom is het zelf kunnen aanmaken van een avatar verdwenen? Dat gaf juist een persoonlijk tintje, en onderscheidde de serieuze posters van de trollers.

Laatst gewijzigd
Whyze Katje
Maxim Horssels
Kritiek op nieuwe avatars kan ik hebben. 😉 Ik snap dat het even wennen is en dat niet iedereen zo m...

Maar kunnen jullie dan uitleggen wat voor jullie het belang is? Je had het eerder over dat jullie hiermee zaken konden oplossen. Ik ben dan erg nieuwsgierig wat jullie met verplichte avatars oplossen? Ik werk al heel erg lang in de IT business en kan zo niet iets bedenken. Herkenbaarheid voor een mens kan het toch echt niet zijn, voor mij duizelen al die bijna het zelfde plaatjes voor mijn ogen, dus dan is het denk ik herkenbaarheid voor het 1 of ander algoritme of een geautomatiseerd proces?????. Daarnaast komt het nogal "scheeuwerig" over omdat de gele kleur heel erg aanwezig is. Vandaar ook mijn reactie dat ik hoop dat jullie dit niet ook gaan invoeren bij de comments. 

En ik kan nog begrijpen dat de post van de vorige pagina niet heel zinvol zijn in een verbeterpunten topic, maar waarom laten jullie het regelmatige gehak van reageerders onderling dan wel staan, dat heeft toch ook niets te maken met verbeterpunten? Waarom het een weer wel en het ander niet?

Silent Hill

Misschien is het tijd om deze weer eens vanonder het stof te halen ? Dan kunnen sommige heren daar verder klagen:

https://forum.wielerflits.nl/t/380-het-kleine-en-grote-klaagtopic?page=2

Laatst gewijzigd
esims5.0

Die geblurde reacties op de vorige twee pagina's (een stuk of 30) zijn nu ineens allemaal weer teruggezet? Serieus, het kwam voor mij allemaal zwaar overspannen over. Als je het off-topic gehalte van dit topic te hoog vindt, dan had dat ook op een andere manier gecommuniceerd kunnen worden.

1 2 ... 236 237 238 239 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.