Voordat er conclusies getrokken worden; sommige reacties zijn wel blijven staan. Mijn eerste reactie bijvoorbeeld en ook reacties voor die van mij. Plus als je nu vanuit de hoofdpagina bij de laatste reacties naar dit topic gaat kom je telkens op de 1 na laatste pagina uit, dus ook daar gaat iets niet goed. @redactie gaat hier iets fout of is er iets anders aan de hand?
Toevoeging ook bij het bevestigen van deze reactie kom ik terug op de verkeerde (1 na laatste pagina). Het systeem is echt wel een beetje in de war............
Helpt Wielerflits nu moedwillig zijn eigen forum om zeep door veel reacties te verwijderen waardoor de link naar het laatste bericht niet meer klopt? Een probleem dat ook al vaker werd gemeld maar waar zoals met meer dingen gewoon niets mee gebeurd. Ik sluit me aan bij Joop Rioolpijp: het was ooit leuk hier ...
Een aantal reacties die nu weg zijn waren wat grappen en grollen, zoals twee reageerders van wie de avatar wel heel erg op elkaar lijkt. Als dit werkelijk moedwillig gebeurd door WF dan zou ik wel heel graag wat toelichting willen horen, want maar al te vaak blijft gehaketak op elkaar gewoon staan en dat laatste vind ik persoonlijk toch heel wat storender om te lezen dan wat vrolijk makerij over de keuze van avatars. En ook de reden voor die in mijn ogen vreemde avatars zou ik graag iets duidelijker uitgelegd krijgen. Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt dat een site de avatars voor zijn gebruiker kiest en dan ook nog eens verplicht maakt. @redactie?
We zijn van plan om dit topic iets op te schonen. Wees gerust; alle kritiek laten we staan, maar het offtopic en gegrap heeft weinig toegevoegde waarde.
Kritiek op nieuwe avatars kan ik hebben. 😉
Ik snap dat het even wennen is en dat niet iedereen zo mooi vindt of er blij mee is. Maar laten we het belang ervan niet overschatten. De avatars maken of breken dit forum niet, dat doen de gebruikers, jullie dus.
De gebruikers maken of breken dit forum alleen indien de huisregels niet worden gehandhaafd. En zolang trolreacties met op de man spelen of gewoon vervelend doen, blijven staan, heb je gelijk Maxim.
Edit: waarom is het zelf kunnen aanmaken van een avatar verdwenen? Dat gaf juist een persoonlijk tintje, en onderscheidde de serieuze posters van de trollers.
Maar kunnen jullie dan uitleggen wat voor jullie het belang is? Je had het eerder over dat jullie hiermee zaken konden oplossen. Ik ben dan erg nieuwsgierig wat jullie met verplichte avatars oplossen? Ik werk al heel erg lang in de IT business en kan zo niet iets bedenken. Herkenbaarheid voor een mens kan het toch echt niet zijn, voor mij duizelen al die bijna het zelfde plaatjes voor mijn ogen, dus dan is het denk ik herkenbaarheid voor het 1 of ander algoritme of een geautomatiseerd proces?????. Daarnaast komt het nogal "scheeuwerig" over omdat de gele kleur heel erg aanwezig is. Vandaar ook mijn reactie dat ik hoop dat jullie dit niet ook gaan invoeren bij de comments.
En ik kan nog begrijpen dat de post van de vorige pagina niet heel zinvol zijn in een verbeterpunten topic, maar waarom laten jullie het regelmatige gehak van reageerders onderling dan wel staan, dat heeft toch ook niets te maken met verbeterpunten? Waarom het een weer wel en het ander niet?
Die geblurde reacties op de vorige twee pagina's (een stuk of 30) zijn nu ineens allemaal weer teruggezet? Serieus, het kwam voor mij allemaal zwaar overspannen over. Als je het off-topic gehalte van dit topic te hoog vindt, dan had dat ook op een andere manier gecommuniceerd kunnen worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.