Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 237 238 239 240 »
AWestie

Ik merk dat ik steeds vaker naar de afzonderlijke pagina's ga die bovenin de balk te vinden zijn door het compleet onoverzichtelijk geworden nieuwsoverzicht, zien jullie dat ook?

in dat licht zou ik adviseren om eens na te denken over dynamische tabs op de homepage in plaats van al die losse pagina's.

Poeksel

Er zijn belangrijkere dingen, maar het forum is  minder gebruikersvriendelijk geworden door de huidige avatars i.p.v. de zelfgekozen. Een (onderscheidbaar) plaatje is veel makkelijker te herkennen dan een naam. Je ziet nu niet meer snel wie waar iets gepost heeft.

Laatst gewijzigd
esims5.0

De communicatie hierover (twee maanden geleden, toen behalve alle avatars ineens ook alle afbeeldingen weg waren, en recent bij de introductie van de nieuwe avatars) doet vermoeden dat er een andere achterliggende reden is en mijn vermoeden is een financiële. Waarom dan niet terug naar gravatar, zoals het voor de laatste update van dit forum was? Deze avatars lijken ook een stijlbreuk in een bestaand sjabloon, maar dat is wellicht subjectief.

Romāns Vainšteins

HybrideUitverkoopFlits

Beleef de magie van Ajax Vrouwen – Feyenoord in de Johan Cruijff ArenA 

Ik rij in een electro micro vroem vroem  

Flip vreet dit

Is er niet iets van een sweet spot te bedenken waarbij men in leven blijft zónder zo diep te gaan?

Laatst gewijzigd
Aplus

Kunnen we ergens een pooltje opstarten wat de volgende sensatie-titel wordt over de gevolgen van die NAVO top?

Man man man de ene na de andere krachtterm wordt erin gefietst, kan dat niet iets feitelijker?

• "Gigantisch probleem..."
  • "Ravage door NAVO top..."
  • "...Bom onder het wielrennen..."
  • "Desastreus nieuws"

Lemond

Het lijkt me journalistiek juist prima te verantwoorden dat de titel een teaser is, waardoor we meer doorklikken en besluiten verder te lezen.

Ik zeg, hulde voor de titels.

Laatste man

Inloggen gaat weer zeer moeizaam.

Oh en doe eens wat aan die eeuwige trolletjes.

AWestie

Al eerder voorgesteld, maar kunnen jullie niet een mailadres voor typefoutjes en dergelijke kunnen voorstellen? Het grappige is namelijk dat ik juist bij stukken waar ik niet kan reageren vandaag slordigheden heb gevonden.

1 2 ... 237 238 239 240 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.