Ik merk dat ik steeds vaker naar de afzonderlijke pagina's ga die bovenin de balk te vinden zijn door het compleet onoverzichtelijk geworden nieuwsoverzicht, zien jullie dat ook?
in dat licht zou ik adviseren om eens na te denken over dynamische tabs op de homepage in plaats van al die losse pagina's.
De communicatie hierover (twee maanden geleden, toen behalve alle avatars ineens ook alle afbeeldingen weg waren, en recent bij de introductie van de nieuwe avatars) doet vermoeden dat er een andere achterliggende reden is en mijn vermoeden is een financiële. Waarom dan niet terug naar gravatar, zoals het voor de laatste update van dit forum was? Deze avatars lijken ook een stijlbreuk in een bestaand sjabloon, maar dat is wellicht subjectief.
Kunnen we ergens een pooltje opstarten wat de volgende sensatie-titel wordt over de gevolgen van die NAVO top?
Man man man de ene na de andere krachtterm wordt erin gefietst, kan dat niet iets feitelijker?
- "Gigantisch probleem..."
- "Ravage door NAVO top..."
- "...Bom onder het wielrennen..."
- "Desastreus nieuws"
In veel gevallen gaat dat nu via de reacties en dat werkt volgens mij prima. Een e-mailaccount openen is snel gedaan, maar of dit gaat werken... Nog een account wat de redactie moet bijhouden.
@maxim Ik snap niet wat je bedoelt met je reactie. Wat ik zelf doe: ik paste een tekst in ChatGPT en vraag of hij spel- en taalfouten in de tekst vindt. Bij de genoemde fouten controleer ik dan of het inderdaad fouten zijn en zo ja, pas ik mijn tekst aan. Dat kunnen de auteurs op WF toch ook doen?
Mijn vingers hebben heel even gejeukt om als reactie onder het bewuste artikel te plaatsen dat met de OneCycling plannen dit soort "unicums" niet meer voor zullen komen en dat OneCycling dus wellicht ook een negatieve (of positieve?) impact kan hebben op de kwantiteit aan artikelen op WF. Maar ik heb me de energie maar bespaart :D (die ik dan nu alsnog heb verspild.......... )
Het moet dan toch zeker zo zijn dat het onder de aandacht is. Het minste wat er dan kan gebeuren is dat een tekst nog even nagelezen word. Dat lijkt vaak al te veel gevraagd... Of het moet zo zijn dat de schrijvers zo vol zijn van hun eigen tekst dat ze er niet kritisch naar kunnen kijken. Al zijn het ook vaak gewoon simpele onvolledige zinnen of vergeten woorden die iedereen zou moeten zien wanneer ze lezen een beetje aandachtig lezen.
Bij mij is het inloggen ook weer een probleem. Ik gebruik de DuckDuckGo browser met een ipad op de laaste iOs 18.1.1. DuckDuckGo zorgt ervoor dat ik met enige regelmaat opnieuw moet inloggen omdat alle cookies periodiek automatisch worden weggegooid. Ik ga naar het inlog scherm, log aan, alles lijkt ok. Maar als ik naar een nieuwsbericht ga zie ik aan de comments dat ik nog steeds niet ingelogd ben. Aantal keren gerefreshed, nog niets, weer inloggen, refreshen, nog niet, weer inloggen, refreshen, etc etc. De grap is dat ik op het forum wel gewoon ingelogd ben. Er zit dus iets fout in de synchronisatie er zit ergens een delay of whatever, maar lekker werken doet het in iedergeval niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.