Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 24 ... 201 202
NairoQ

Ik doelde op een keer iets verkeerds zeggen/doen, niet meermaals. Dan ga ik inderdaad volledig akkoord, er zijn extreme gevallen waar het gewoon voor alle partijen (behalve de poster zelf) beter is permanent te bannen. Ik dacht echter dat jij aangaf met het volgende akkoord te gaan: "Wat mij betreft is 1 keer over de schreef gelijk een ban en tot nooit meer ziens.", maar het is me duidelijk dat jij dat dus gelukkig toch niet zo ziet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben bezig op mijn pb's op te schonen... zat alweer aan mijn max. Als eerste nog eens mijn verzoek om de mogelijkheid te hebben meerdere pb's tegelijk te kunnen selecteren zodat je ze in 1x kan verwijderen. Maar het probleem wat ik nu ervaar dat ik ze nu soms wel 3x verwijderen voordat ze echt weg zijn.

Laatst gewijzigd
petoi

Wat is het max aantal PB's wat je mag hebben dan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij 50 in de inbox daarna moet je weer wat verwijderen om weer een nieuwe te kunnen versturen.

Romāns Vainšteins

Blijf opletten of berichten waar zijn en bij precaire zaken liever iets later dan 'flits!' SVP.

Ik snap dat snelheid een dingetje is van nieuwssites maar dat is tevens een zwakke plek.

Laatst gewijzigd
NairoQ

Gaat dit over Girdlestone? Zo ja, goed nieuws! Maar inderdaad beetje sneu dat hierover foute berichtgeving komt. Eerlijk gezegd begrijp ik het wel, ze kunnen niet zelf de ploeg opbellen dus moeten tot op zekere hoogte op andere bronnen vertrouwen natuurlijk.

Maar wat het ook moge zijn, ik ben alleszins opgelucht en hoop dat hij er door geraakt.

SolerEritrean

Tutobici is vooralsnog een zeer betrouwbare bron. Maar zolang de ploeg/familie niet met een statement komt zou je eigenlijk niets mogen posten.

Veel belangrijker is natuurlijk dat Keagan en Stig erdoor komen!

WCEendT

'@Redactie
Complimenten voor hoe snel het artikel is aangepast nadat het nieuws op Twitter kwam dat hij nog aan het vechten is.

achtpuntzes

hey, deze bad boy is terug van een weekje vakantie ;)
het viel me reuze mee, je kan gewoon de nieuwsartikelen lezen en WF-live volgen.

verbeterpuntje voor mezelf is dat ik bepaalde leden waar ik me aan erger vanaf nu gewoon links ga laten liggen en nog alleen maar de discussie aanga met hen die (in mijn ogen) wel op een normale manier kunnen communiceren.

zo, dan ga ik nu even wat bijlezen op het forum. :)

nasibal

Wat de recente discussie mbt met name volg topics betreft:

De afgelopen week waren ze al een stuk aangenamer dan voorheen! Chapeau aan de leden denk ik.

WCEendT

'@8.6
Welcome back, genoten van je vakantie ;)?

@nasiball
Zeker waar, maar ik denk niet dat het veel met de actieve leden te maken had. Was meer de giro/Kruijswijk hype die veel problemen veroorzaakte. Als je alleen al kijkt naar de pagina's/volgtopic dan zijn het er nu maar 2/3 en in de giro soms wel 30+.

Dus wie maakt de TdF scorito ff aan :D!

Edit; 9 juni pas nvm...

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik vind overigens dat 8.6 volledig onterecht geschorst is, PB's vind ik vertrouwelijk en iets wat niet openbaar gemaakt mag worden, door de redactie gelezen mag worden of waarop mensen aangepakt mogen worden.

achtpuntzes

'@ RV:

ik vond hem zelf wel terecht :p

FDJ

Hartstikke leuk dat winspel met "maar waar rijdt 'ie?" , maar voor een volgende keer is het misschien leuker om uit alle inzendingen twee deelnemers te trekken en die via telefoonverbinding in de uitzending het spel te spelen. Nu is het een opzoekpuzzle en google weet alles. Als je twee kandidaten in de uitzending laat meedoen van alle goede inzenders krijg je een winnaar die echt zijn eigen kennis even heeft moeten aanspreken. Dat lijkt mij voor de uiteindelijke winnaar leuker en wint er ook eens een ander dan Youri ;)

123poetertjes

Site waar het plusminsysteem mijns inziens goed werkt is Autoblog. Ook dit platform maakt enkel gebruik van plusjes. Bij acht plusjes wordt de reactie direct getoond, bij tien komt er ook een geel randje om. Voor de andere comments moet je nog een paginaatje verder klikken.
Belangrijker hier is dat reacties op andere posts ook gewoon keurig vlak onder elkaar als subposts verschijnen. In een volgtopic natuurlijk verrekte onhandig, maar voor nieuwsberichten zeker een toevoeging. En natuurlijk een tagsysteem.

TiesW

Even over de comments en discussies, vind ze al een stuk degelijker dan tijdens de Giro. Gister weer een redelijk verhitte discussie gehad maar bleef wel allemaal heel degelijk dus denk dat het ook enigzins komt door de tourtoeristen zeg maar.

iLLan

Misschien handig om te weten, mijn browser doet er nu langer over om de nieuwspagina's te laden: Wachten op adserver.adtech.de. Ik weet niet of jullie nog invloed hebben op welke advertenties en welke adservers er gebruikt worden, dan is deze misschien niet zo fijn.
Verder niks tegen reclames, dus zie het verder niet als een klacht.

WCEendT

'@Redactie
SprintJE gebruiken in de titel als hij het peloton op 2 seconden sprint en de eerst volgende die echt vanuit het peloton sprinten op 6 seconden (maar 2 vanwege groep uitslag etc.) vind ik een beetje te denigrerend. Spurt/Sprint/machsprint, alles eigenlijk, klinkt beter.

pirazzi

Sprintje vind ik juist wel een goed woord want het was geen massasprint. Bovendien een berg van derde categorie.

NairoQ

De commentsectie onder nieuwsberichten ziet er bij mij momenteel vrij bizar uit, in die mate dat echt niet aangenaam meer lezen is. Toevallig update geweest vanavond?

xistnc

Er staat een html-tag verkeerd in het bericht over de arrestatie van Beltran. Daardoor laden de knoppen voor Social Media niet goed en worden de comments onder het bericht verminkt.

Mooie_Mario

Ik snap dat er geld verdiend moet worden, maar deze ads op mobiel zijn wel heel irritant...

https://dl2.pushbulletusercontent.com/G530KPUKNNZhGWztmyLTXMvFLZr8QqFs/Screenshot_2016-06-11-10-36-25.png
https://dl2.pushbulletusercontent.com/SjXA0lBw0NB1JZQHxH44h0BbggSBHcjE/Screenshot_2016-06-11-10-35-54.png

Laatst gewijzigd
arviidd

Inderdaad op me mobiel hoef ik niet meer op Wielerflits want valt niet veel te lezen met al die reclame die er overheen komt en niet weg te klikken is. Wat ik jammer vind want keek altijd voor het slapen nog even op me mobiel op wielerflits en ook vrijwel het eerste wat ik doe als ik wakker word.

pirazzi

Volgens de huisregels is correct Nederlands schrijven gewenst. Ook op het forum neem ik aan maar toch zie ik regelmatig foutief gespelde woorden.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik heb even wat nutteloze reacties weggehaald
Gebruik dit topic aub op een serieuze manier voor zaken die we aan onze site kunnen verbeteren.

Volgens de huisregels is correct Nederlands schrijven gewenst. Ook op het forum neem ik aan maar toch zie ik regelmatig foutief gespelde woorden.

Doel je op incorrect taalgebruik van de leden?
Wat zouden wij daar volgens jou aan moeten doen?

1 2 ... 24 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.