Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 250 251 252 253 »
Wheely
Maxim Horssels
De chat gaat vlak voor de start van de rit open. Bij nieuwe ongeregeldheden gaat-ie ook meteen weer...

Top! 🫡

Laatst gewijzigd
nasibal

Zou iemand Jet even willen bellen? Ik log altiijd zélf in, maar dat blijkt regelmatig toch niet voldoende ;)

Checco

Kunnen we na de opinies van Raymond ook niet reageren op de (werkelijk uitstekende) column van Hugo Coorevits over de toestand van het Italiaanse wielrennen? Dat lijkt me nochtans voer voor een interessante discussie?

pirazzi

Ja het is jammer dat er niet gereageerd kan worden op opinies. Misschien willen ze op die manier negatieve feedback uitsluiten maar het staat ook op de site van Cyclingflash.

SprintMaster

Vraag m.b.t. de liveblog: linksboven de berichten staan twee gele pijltjes continu rond te draaien. Het wekt de suggestie dat er gezocht wordt naar nieuwe berichten. Maar die zijn er dan niet. Wat is de functie van die pijltjes?

Wanneer er wel een nieuw bericht is wordt dit niet automatisch geladen. Is het een idee om het scannen naar nieuwe berichten te beperken tot om de minuut? Dit scheelt mogelijk ook resources. 

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
Checco
Kunnen we na de opinies van Raymond ook niet reageren op de (werkelijk uitstekende) column van Hugo...

Op de column van Hugo Coorevits kan je wel degelijk reageren.

Maar die staat op .be, dus je moet eerst ook daar een account maken en inloggen voor je dat kan.

Frans Casagrande

Dacht ik even lekker te gaan chatten is het alweer uit de lucht gehaald :(

Limal
nasibal
Zou iemand Jet even willen bellen? Ik log altiijd zélf in, maar dat blijkt regelmatig toch niet vold...

Op te lossen als je naar een artikel gaat met reeds bestaande reacties, door daar de volgorde van de comments te veranderen. Vreemde work-around die altijd lijkt te werken.

1 2 ... 250 251 252 253 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.