Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 251 252 253 254
Maxim Horssels
admin
nasibal
Die geef ik je met liefde, maar momenteel ben ik nog even verwikkeld in een spelletje 'spot-de-websi...

Dit is inderdaad overkill en absoluut niet de bedoeling. De ad setup zijn we aan het optimaliseren en zeker hier op het forum is er nog werk te verrichten.

Laatst gewijzigd
nasibal
Maxim Horssels
Dit is inderdaad overkill en absoluut niet de bedoeling. De ad setup zijn we aan het optimaliseren e...

Dank voor je reactie! Goed om te weten dat hier naar gekeken wordt. 

Il Leopardo della Primavera

Ik snap dat de etappes erbij handig is als snelmenu, maar nu neemt het de helft van de pagina in, dit leest absoluut niet fijn. Kan het dichter bij elkaar/lettertype kleiner/automatisch verborgen oid?

pirazzi

Een reclame banner die over het rechter gedeelte van dit scherm opduikt zodat je niet verder kunt typen of een pop-up video is irritant.

Marik
This post is no longer available.

Feitelijk gezien gaan maar weinig van die artikelen tegen de huisregels in. Je kunt je wel afvragen waar de drang vandaan komt om bij elk artikel over Evenepoel steeds een reactie te geven van dezelfde strekking, maar goed.

Poeksel

Maar daar waar overduidelijk en veelvuldig de huisregels worden overtreden wordt er ook niet opgetreden.

Klootje Kriekeljon

Als je al 87 keer van de site af gegooid bent mag je lekker je mondje houden. Doeiii!

Lalsacien

Nick Raam: tot ziens!

Stukhout
This post is no longer available.

Kraam,

Jij weet net zo goed als ik waar die draadjes mis gaan. Ze beginnen met een normale post, die aan alle huisregels voldoet. Behalve de huisregel dat je moet juichen voor Remco. Dan is het taaatuu-taaatuu, en verschijnt de Evenepoel-politie. En ja, ook jij weet exact wie dit zijn. Cochise, John Bidon, Onetrickpony, Jeetje, Sus, Baroudeur en zo nog een stuk of 5. Die geven geen reactie op de inhoud, maar een sneer op de man. Het liefst voorzien van de nodige scheldwoorden en verwensingen. Je ziet ze ook zelden of nooit in een ander topic.

En helaas geeft beheer dan inderdaad niet thuis. Ondanks het melden van de reacties blijven de reacties staan, en kunnen deze "bijdragers" hun "bijdrages" blijven leveren. En omdat ze als debielen op de meldknop duwen, zit ik weer eens met de verplichte approval. Allemaal dankzij die zielepoten. En het niet ingrijpen door beheer.

Maar ach, kraam. Jij weet precies hoe het is. En je zou eigenlijk de laatste moeten zijn die begint te klagen over posts van een ander. Maar blijkbaar ben je ook lid geworden van de Evenepoel-politie; een draai van 180 graden. Misschien moet je diezelfde draai eens maken met jouw kijk op dat conflict een stukje verderop in de wereld.

En voor de rest vind ik het allemaal wel best. Als beheer graag al mijn bijdrages door wil lezen voordat ze verschijnen, dan moeten ze dat vooral doen. Al kan ik me voorstellen dat ze nuttiger dingen te doen hebben dan dat. Zoals het daadwerkelijk gaan modereren op scheldpartijen en andere persoonlijke aanvallen. En dat zul je zien dat de sfeer heel snel een stuk beter wordt.

SanMark

Ik snap dat de kachel moet branden maar wat een belachelijke hoeveelheid reclame en ads komen er voorbij.

Dat maakt het lees plezier wel een heel stuk minder en merk dat ik hier al minder vaak kom.

Handige Harry

Is het mogelijk om een reeks artikelen te maken over Nederlandse en/of Belgische renners die in verre oorden koersen.

Lijkt mij wel interessant om te lezen hoe hun leven eruit ziet.

Dat zou de website ook meer diepgang geven dan telkens dezelfde renners in het zonnetje te zetten.

Zeker al dat roddelnieuws is de laatste tijd een beetje overkill.

pirazzi

In het artikel "Voorbeschouwing favorieten bergklassement" staat "de eerlijk". Dat moet zijn "de eerlijkheid".

Laatst gewijzigd
Wheely
pirazzi
In het artikel "Voorbeschouwing favorieten bergklassement" staat "de eerlijk". Dat moet zijn "de eer...

Of

"bro, ik zeg je eerlijk"

Stukhout

Namen als Landa of Yates zijn m.i. meer dan "meesterknecht van Evenepoel" of "luitenant van Pogacar". Waarom staan hun namen niet gewoon in de kop als hun contract wordt verlengd?

EDIT: en het is wel heel klein als jullie mijn post daarover niet plaatsen. Maar wel alle scheldkanonnades laten staan.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/ruben-van-gucht-reageert-na-ontstane-rel-met-evenepoel-nooit-over-financien-gesproken/

+++++++++++++++++++++++++

Stukhout3 mei 2025 11:25

Tja Remco (en entourage),
Dit is het gevolg van wrijven in een vlekje dat het eigenlijk niet waard is.

Tel tot 10, denk "ach, het is Van Klucht" en laat het lekker gaan. Focus je op de fiets en verder niets. Of hooguit op het brute racisme dat over jou en je vrouw wordt uitgekotst via je "fansite".

13

Beantwoorden

Jeetje

3 mei 2025 12:45

Kan jij nu werkelijk nooit eens normaal reageren, zonder een onderhuidse steek te geven? Stukverdriet.

+++++++++++++++++++++++++++++

Laatst gewijzigd
pirazzi

Jensen Plowright is renner nummer 8 bij Alpecin - Deceuninck in de Giro.

OneTrickPony
Stukhout
Kraam, Jij weet net zo goed als ik waar die draadjes mis gaan. Ze beginnen met een normale post, die...

Je snapt het weer eens niet.

Ik ben een neutrale wielerliefhebber en ben de "bijdrages" van een zekere antisupporter Antoin t.o.v. Visma precies even zat als jouw "bijdrages" over Evenepoel. Altijd maar het neersabelen van die renners met een oneindige hoeveelheid posts onder elk artikel. En als je er wat van zegt ben je Evenepoelpolitie.

Als je mij niet in andere topics ziet moet je beter uit je doppen kijken.

Trouwens, je benoemt wel elke keer dat je je keurig aan de huisregels houdt, maar volgens mij is spammen niet toegestaan. Dus als je 400 keer exact hetzelfde zegt in iets andere bewoordingen mag de redactie best ingrijpen, ook als er niks mis is met het bericht.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Noem je Stukhout een OneTrickPony?

OneTrickPony
Klootje Kriekeljon
Noem je Stukhout een OneTrickPony?

😂 die nickname zou hem inderdaad een stuk beter staan! Maar is al bezet. Misschien is OneTrickDonkey nog vrij

Wheely

Vergeet niet op tijd de chat aan te zetten. 

Marik

wie heeft de chat van gisteren nog open staan en deelt de link?

SprintMaster

Wat is gebeurd? De hele chat gistermiddag weggeflitst? Is kraam weer stout geweest?

@Marik: met de link krijg je hem niet. Je moet hem dan al open hebben staan toen ie er nog was. 

Wheely

Hebben die viespeuken het nou voor de start van de Giro al weten te vergallen? 

Maxim Horssels
admin

De chat gaat vlak voor de start van de rit open. Bij nieuwe ongeregeldheden gaat-ie ook meteen weer dicht. 

Marik
SprintMaster
Wat is gebeurd? De hele chat gistermiddag weggeflitst? Is kraam weer stout geweest? @Marik: met de l...

Ik vrees dat je gelijk hebt. Nou ja, kan ik lekker doorwerken deze morgen.

Marik
Maxim Horssels
De chat gaat vlak voor de start van de rit open. Bij nieuwe ongeregeldheden gaat-ie ook meteen weer...

Over welke ongeregeldheden heb je het Maxim? Ik ben gisteren best een tijdje op de chat gezien en heb geen escalatie gezien.

1 2 ... 251 252 253 254

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.