@redactie kunnen jullie alsublieft terugkeren naar wielernieuws in plaats van dat deze site langzaam maar zeer zeker veranderd in een onderdeel van de boulevard pers?
Het is maar een proloog ik weet het, maar het verslag van een wedstrijd zou toch altijd voorrang moeten krijgen boven de vete tussen twee BV's (Beroemde Vlamingen....).
Ik heb steeds vaker het idee dat ik hier verzeild ben geraakt in de website van de privé in plaats van een sport website.
Het is zo triest hoeveel mensen niet lezen dat het bijna hilarisch wordt en zeer tekenend voor de staat van deze site. En sorry dat ik het zeg maar als je niet modereert is dit wat je krijgt. De redactie krijgt waarom het vraagt in mijn ogen.
Geen idee of de mail snel gelezen wordt door de redactie dus ook maar hier:
Dag @redactie,
Ik ben er klaar mee en wens niet langer geassocieerd te worden met deze site die continu toe laat dat de eigen huisregels geschonden worden, die respectloos gedrag naar sporters en naar andere gebruikers toelaat. De reacties hier gaan van kwaad tot erger en de inhoud van de site op een steeds verder naar beneden glijdende schaal, waarbij blijkbaar commercie en clicks helemaal bovenaan staat en inhoud en kwaliteit van veel minder belang zijn.
Dus graag gebruikers van forum en site verwijderen EN alle berichten verbonden aan de whyzekatje gebruiker.
Jullie mogen me ook uitleggen waar ik zelf een gebruiker kan verwijderen, ik vind het niet.
Groet,
Whyzekatje
Ik begrijp je volledig, Whyze Katje. Zo spijtig dat het niveau van WF (artikels + reaguurders) steeds verder daalt en er zo een heleboel welbedoelende wielerfans afhaken. For what it's worth, ik las jou bijdragen vaak met interesse omdat ze wars waren van (anti)fangirlisme en Bel-Ned gezeik.
Zelf blijf ik hier vooral voor de forumspelletjes. We zullen zien hoe lang dat nog duurt...
Iedereen zijn/haar eigen keuze, maar dat en plein public je afscheid aankondigen met een soort verkapte chantage-move snap ik nooit zo. (Ik vertrek, want jullie doen stout, dus nu moeten jullie op de blaren zitten door mijn vertrek) Zoek je vertier ergens anders, dat kan ook prima in stilte lijkt mij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.