Gistermiddag liep de live chat meerdere keren helemaal vast en daarmee mijn browser. Eerder had ik ook wel last van haperingen maar kwam de chat wel steeds weer terug na een minuut. Nu niet. Misschien toch eens kijken hoeveel resources er gebruikt worden in de liveblog/chat, misschien zit er ergens een geheugenlek. Dit is geen doen meer.
Ik stelde ooit min of meer dezelfde vraag over een ander onderwerp, dat lokte nogal wat uit...
Ik vind het allemaal maar raar. WF publiceert een artikel over een onderwerp waarvan ze heel goed weten dat een deel van de reacties infantiel of over de schreef zullen zijn.
Of zet de reacties uit, of geef duidelijk de grens aan en modereer.
We hebben de reacties uiteindelijk gesloten. Achteraf gezien was het inderdaad verstandiger geweest om ze nooit open te zetten, maar we wilden deze mogelijkheid toch een kans geven.
Misschien is het standaard sluiten van de comment sectie bij Evenepoel artikelen ook een goed idee? Het levert telkens dezelfde reacties van het zelfde clubje reageerders op, die uiteindelijk telkens op elkaar en Evenepoel gaan hakken, een eindeloze loop van herhalingen. De reacties zijn voorspelbaar en voegen echt niets toe, sterker nog het maakt het onaantrekkelijk om Evenepoel artikelen zelfs maar te openen. Die artikelen staan ook wel elders zonder comments; leest een stuk rustiger. En ja, ik weet je kunt de comments overslaan, maar ongewild kom je soms toch weer in de modderpoel terecht...... Het alternatief is natuurlijk eindelijk eens te gaan modereren........ maar ja.
In het artikel over Vollering stonden natuurlijk weer een aantal hemeltergende reacties, maar er ontstond ook een zinvolle discussie dat is meer dan je van de Evenepoel artikelen kunt zeggen per slot van rekening (ok enig sarcasme toegevoegd, maar niet zonder een serieuze ondertoon)
Dan ga je toch lekker ergens anders je wielernieuws oppakken.
Omdat jij het niet leuk vindt hoef je toch niet anderen te censureren of de mond te snoeren. Je MOET niet lezen, je MOET niet doorscrollen tot aan de reacties, om jezelf daarna te pijnigen.
Ik vind het een beetje gejammer, Katje. En dat heb je de laatste tijd wel vaker.
Jij kan je ook eens beperken tot 2 of 3 bijdrages natuurlijk, dat scheelt alweer 99.9% van de ergernis. Beetje treurig dat je doet alsof we niet tegen jouw mening kunnen. Het is juist dat eindeloze gedram van jou waar mensen op aanslaan
Voor als je op Raymonds opinies wil reageren: https://forum.wielerflits.nl/t/1863-het-reageer-op-ray-topic?page=1#post-1
Er ontstond anders best een interessante discussie. Ik vind het wel een boeiend onderwerp. Het is iets wat een grotere rol kan spelen in het vrouwenwielrennen dan wij ons beseffen. Naar aanleiding van het bericht van Demi is dit best iets waar je als redactie in kan duiken. Hoe zit dat met pilgebruik etc?
Op ad.nl staat er ook een artikel over, zit helaas wel achter de betaalmuur. Maar ik denk dat het echt een hele grote rol speelt, in alle dames sporten. Veel mannen reageren dan als kleuters, vandaar dat zo'n artikel lastig is met reacties.
Volgens mij is zo'n artikel prima te doen, en leent zich voor goede discussies. Maar het vraagt ook moderatie. En het lijkt erop alsof ze die tijd er niet willen in steken, dan is de optie "reacties uit" een stuk minder bewerkelijk.
En ik vond tussen de bagger inderdaad ook gewoon een zinvolle discussie ontstaan. Met heel veel mannen die heel weinig blijken te weten over dit soort zaken.
Kan de redactie iets minder artikeltjes plaatsen over Evenepoel? De mama van Stukhout heeft gebeld, hij heeft geen tijd meer voor zijn huiswerk vanwege zijn obsessieve fixatie op Evenepoel. Ze weten alleen nog niet of die obsessie komt door een erotische fixatie op die machtige dijen van Evenepoel of dat het een vorm van escapisme is dat hem moet afleiden van zijn middelmatig bestaan. Maar links of rechts om, al die artikelen prikkelen zijn stoornis teveel. #mentalissueisnotajoke
Heb net nog even gekeken op die andere site die hier niet bij naam genoemd mag worden. Daar is het roddelrubriekgehalte een stuk minder. Jammer genoeg is de community daar niet zo levendig als hier.
Ik zie de laatste tijd wat foutjes opduiken in de voorbeschouwingen van wedstrijden.
m.n in het gedeelte over het parcours.
Ik had het bij de reacties bij de artikelen ook al gemeld, niet wetende dat dit topic er was.
In de voorbeschouwing over de Amstel Gold Race ladies edition:
Daar staat in vermeldt:
De enige nieuwe helling die we noteren is de Nijswillerweg, voor de rest blijft alles zoals het was:
De Nijswillerweg zat er in 2023 al in. Echter toen niet gecategoriseerd. in 2024 ook, echter door het ongeval niet gereden.
In de Voorbeschouwing van Luik Bastenaken Luik staan ook 2 foutjes.
Er wordt aangegeven dat de start ‘traditiegetrouw’ op de Place Saint Lambert plaatsvind.
Dit is echter al enkele jaren op de Quai des Ardennes (Waar tevens de finish is)
Tevens staat in dit artikel:
'Côte de Saint-Roch nieuw in het parcours ten opzichte van vorig jaar'. Deze klim zet er echter ieder jaar in. Doorgaans als 1e klim op de 'terugweg' vanuit Bastenaken. Dit jaar echter op de 'heenrit'.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.