Persoonlijk heb ik gelukkig geen last van de adds, klinkt idd als een irritant issue. Wat me dan wel weer stoort zijn reaguurders die denken in 25 berichten steeds weer dezelfde mening te moeten doordrukken. Daarom mijn voorstel tot een verbeterpuntje: leg gebruikers een dagelijks quotum op, bijvoorbeeld niet meer dan 5 reacties. Of anders de mogelijkheid tot het verbergen van reacties van bepaalde gebruikers. Dat gaat er dan wel vanuit natuurlijk dat alle gebruikers slechts 1 account gebruiken en dat ze er nooit nieuwe aanmaken...
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, allereerst omdat WF zelf al meer dan 5 artikelen per dag plaats. Daar zou je dan op een gegeven moment niet meer op kunnen reageren, bovendien maakt het een discussie voeren onmogelijk. Belangrijker is natuurlijk dat het views kost wat in het nadeel is van WF.
Niet alleen meer graag, maar ook iedere 2 uur de artikelen vd dag (en van de dag ervoor) herplaatsen, zodat we niet al teveel hoeven te scrollen. Oh ja, edit over die soudal reclame: het waren 3 keer de lachende Remco, die iets aanprijst waarvan ik niet eens weet of je dat hier in de bouwmarkt kan kopen. Iemand?
Ik snap niet dat gebruikers die standaard dit soort brabbels neertikken, meestal 3 per dag, gewoon mogen blijven posten:
--- morgen pogacar caiptain verwacht je vluchters kan ik beter buitrago of rodriquez caiptain ---
Maar als ik er niet al te onbeleefd iets van zeg wordt dat eruit gehaald door een of ander spamfilter. Nou, prima, maar laat het spamfilter ook dit soort hiëroglyphen wegvegen a.u.b.
Helemaal niet akkoord. Ook mensen die wat meer moeite hebben om zich uit te drukken hebben het recht om hier te reageren. Je kan die posts gewoon negeren, of proberen begrijpen wat ermee bedoeld wordt. Wat in je voorbeeld trouwens niet erg moeilijk is, je hoeft er heus geen egyptologie voor gestudeerd te hebben.
Hahaha het is toch onverbeterlijk. Zelfs het antwoord wat ik eerst op je typte wordt gefilterd door de spambot.
Nou, dan probeer ik het nog een keer met een hoop zelfcensuur.
Als het een kwestie is van "niet beter kunnen", dan heb je helemaal gelijk. Dan moet ik niet zeuren.
Nu ben ik wel benieuwd waarop die filter dan precies aansloeg - ik zag het begin van je reactie op de overzichtspagina verschijnen, daar leek niks vreemds in te staan. Als je wil mag je 'm even in PM sturen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.