Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 256 ... 259 260
pirazzi

Dat zou ik niet weten want ik gebruik de app niet.

AWestie

Jij hoeft ook niet te antwoorden natuurlijk 😉

pirazzi

Oké maar je had mijn post gequote.

Bimbo Visma

Voor ieder bericht of pagina die ik aanklik, moet ik eerst een advertentie wegklikken. Is het nu echt zo hard nodig?

Maxim Horssels
admin
Bimbo Visma
Voor ieder bericht of pagina die ik aanklik, moet ik eerst een advertentie wegklikken. Is het nu ech...

Dat is niet de bedoeling. Desktop, tablet of mobiele website?

Bimbo Visma
Maxim Horssels
Dat is niet de bedoeling. Desktop, tablet of mobiele website?

Mobiel

Bimbo Visma

En het blijft duren

Brandpunt

Als ik zonder ingelogd te zijn probeer op mijn telefoon te wielerflitsen, dan kan ik niks aanklikken zonder dat ik een paginagrote advertentie in beeld krijg, die ik eerst moet wegklikken voordat ik de content kan zien.

Een beetje reklame snap ik, maar dit is werkelijk niet te doen.

Limal

Persoonlijk heb ik gelukkig geen last van de adds, klinkt idd als een irritant issue. Wat me dan wel weer stoort zijn reaguurders die denken in 25 berichten steeds weer dezelfde mening te moeten doordrukken. Daarom mijn voorstel tot een verbeterpuntje: leg gebruikers een dagelijks quotum op, bijvoorbeeld niet meer dan 5 reacties. Of anders de mogelijkheid tot het verbergen van reacties van bepaalde gebruikers. Dat gaat er dan wel vanuit natuurlijk dat alle gebruikers slechts 1 account gebruiken en dat ze er nooit nieuwe aanmaken...

Wheely
Limal
Persoonlijk heb ik gelukkig geen last van de adds, klinkt idd als een irritant issue. Wat me dan wel...

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, allereerst omdat WF zelf al meer dan 5 artikelen per dag plaats. Daar zou je dan op een gegeven moment niet meer op kunnen reageren, bovendien maakt het een discussie voeren onmogelijk. Belangrijker is natuurlijk dat het views kost wat in het nadeel is van WF. 

Wheely

Waar is de chat gebleven trouwens? Is het uit de klauwen gelopen?

Gibo
Brandpunt
Als ik zonder ingelogd te zijn probeer op mijn telefoon te wielerflitsen, dan kan ik niks aanklikken...

Dat zou normaal pas mogen optreden bij het aanmaken van je twaalfde account...

W.Warmoes

Ik kom -als ik de liveblog klik -4 reclames van Soudal tegen, direct al bij het begin, waaronder 2 hele grote met Remco lachend. Is dat de bedoeling (en dan bedoel ik niet de lachende Remco:)?

Bimbo Visma

Moet ik de podcast luisteren om erachter te komen hoe ik de hoeveelheid advertenties kan verminderen? Het genot om WF te bezoeken wordt door de hoeveelheid nogal verminderd..

Pizzi

Ik wil graag meer nieuwsartikelen (vandaag pas 29, valt een beetje tegen) en iets meer advertenties zou ook prima kunnen.

W.Warmoes
Pizzi
Ik wil graag meer nieuwsartikelen (vandaag pas 29, valt een beetje tegen) en iets meer advertenties...

Niet alleen meer graag, maar ook iedere 2 uur de artikelen vd dag (en van de dag ervoor) herplaatsen, zodat we niet al teveel hoeven te scrollen. Oh ja, edit over die soudal reclame: het waren 3 keer de lachende Remco, die iets aanprijst waarvan ik niet eens weet of je dat hier in de bouwmarkt kan kopen. Iemand?

El Aguila de Toledo

Op mijn scherm is de livechat verdwenen. Op die plaats staat nu een advertentie van Soudal en een foto van Evenepoel. Zie toch liever de livechat. Komt dit vandaag nog goed?

OneTrickPony

Ik snap niet dat gebruikers die standaard dit soort brabbels neertikken, meestal 3 per dag, gewoon mogen blijven posten:

---   morgen pogacar caiptain verwacht je vluchters kan ik beter buitrago of rodriquez caiptain ---

Maar als ik er niet al te onbeleefd iets van zeg wordt dat eruit gehaald door een of ander spamfilter. Nou, prima, maar laat het spamfilter ook dit soort hiëroglyphen wegvegen a.u.b.

Maillot à Pois
OneTrickPony
Ik snap niet dat gebruikers die standaard dit soort brabbels neertikken, meestal 3 per dag, gewoon m...

Helemaal niet akkoord. Ook mensen die wat meer moeite hebben om zich uit te drukken hebben het recht om hier te reageren. Je kan die posts gewoon negeren, of proberen begrijpen wat ermee bedoeld wordt. Wat in je voorbeeld trouwens niet erg moeilijk is, je hoeft er heus geen egyptologie voor gestudeerd te hebben.

OneTrickPony

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het geen kwestie is van "niet beter kunnen", maar pure luiheid/hufterigheid.

Als ik zelf een forum zou beheren, zou ik zeker de gebruiker in kwestie even erop aanspreken.

Laatst gewijzigd
OneTrickPony
Maillot à Pois
Helemaal niet akkoord. Ook mensen die wat meer moeite hebben om zich uit te drukken hebben het recht...

Hahaha het is toch onverbeterlijk. Zelfs het antwoord wat ik eerst op je typte wordt gefilterd door de spambot.

Nou, dan probeer ik het nog een keer met een hoop zelfcensuur.

Als het een kwestie is van "niet beter kunnen", dan heb je helemaal gelijk. Dan moet ik niet zeuren.

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

Die kwam erdoor, yes!

Mag ik dan misschien schrijven dat, wanneer ik een forum beheerde, ik zo'n gebruiker zeker even aan zou spreken?

Maillot à Pois
OneTrickPony
Hahaha het is toch onverbeterlijk. Zelfs het antwoord wat ik eerst op je typte wordt gefilterd door...

Nu ben ik wel benieuwd waarop die filter dan precies aansloeg - ik zag het begin van je reactie op de overzichtspagina verschijnen, daar leek niks vreemds in te staan. Als je wil mag je 'm even in PM sturen...

Klootje Kriekeljon

Tot nu toe kan ik weer prima berichten sturen (PB). Alleen nu kan ik mijn verzonden berichten niet meer lezen. Krijg zowel op PC (Chrome) als mobiel (Safari) wit scherm.

jan vermogen

Is er geen chat vandaag?

Groet, Jan

1 2 ... 256 ... 259 260

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.