Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 255 256 257 258
OneTrickPony

Ik heb je een PB gestuurd, Maillot a Pois.

Voor de zekerheid lees ik nog eens de huisregels door. Er staat inderdaad dat ik niet tegen iemand specifiek mag zeggen dat Vauquelin met twee u's is. Dus mea culpa voor 1 van de inmiddels 3 geblokte berichten.

Die arme Vauquelin, waar hij ook gaat wordt zijn naam verkeerd geschreven.

Maar omdat het bij deze gebruiker gaat om pure onwil (denk ik) om ook maar een klein beetje moeite te doen in het schrijven van begrijpelijk Nederlands (staat ook in de huisregels) vind ik dat ik dáár toch best wat van mag zeggen.

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

Maillot, ik heb je een PB verstuurd.

Verder geef ik het op.

Alles wat ook maar over taal gaat wordt eruit gefilterd. Nu net ook weer.

Slecht gedrag wordt beloond, goed gedrag wordt bestraft.

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

Nou, dan heb ik nog maar één vraag.

nog   twee pelkjes maritnez jorgeson allebei niet super kan ookmerlier voor temapunte wat denken jullie????

jan vermogen

Of is er ergens een volghier om één der belangrijkste koersen van het jaar te bespreken?

Groet, Jan

Romāns Vainšteins

Kennlijk hebben de usual suspects de chat weer dermate zitten te vergallen dat hij eruit gehaald is.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

testiedetesttest

Romāns Vainšteins

kennelijk hebben 'ze' het weer vergald dat de chat sluit?

Romāns Vainšteins

Dat die chat steeds dichtgegooid wordt schreeuwt om omdenken en volg hier terugbrengen, natuurlijk.

jan vermogen

De chat functioneert overwegend prima, al wat wf hoeft te doen is even opletten, laatste 2 uurtjes koers, rare pipo's met rare namen die rare dingen zeggen op een rare toon komen dan voorbij.

Laatst gewijzigd
Logisch

We chatten verder in het nieuwsbericht over de plakbidon van Martinez. Bij deze omgedoopt tot "Volg hier" topic.

Laatst gewijzigd
esims6.0
OneTrickPony
Nou, dan heb ik nog maar één vraag. nog   twee pelkjes maritnez jorgeson allebei niet super kan ookm...

Ik denk dat ik het bericht ontcijferd heb.

OneTrickPony
esims6.0
Ik denk dat ik het bericht ontcijferd heb.

Goed zo! Dan was het dus begrijpelijk Nederlands. Iedereen die er wat van zegt is in overtreding 🤡

Klootje Kriekeljon

Systeem van automatisch berichten blokkeren werkt voor geen meter. Als je de mankracht niet hebt om te controleren en het systeem houdt alleen maar normale relaties tegen... 

esims6.0

Ik had me voorgenomen om geen kritische reacties meer te schrijven op WF, maar hier had ik ook wel een mening over. Het is het ene gat dichten met het andere. WF heeft nog nooit laten zien dat ze zelf op een fatsoenlijke manier het kaf van het koren kunnen scheiden, en er dan een automatisch systeem - die bij WF altijd gebreken vertonen - op loslaten.

wolfkraam

Eens met esi!

El Aguila de Toledo

Op mijn scherm is de livechat alweer verdwenen. Op die plaats staat nu een advertentie van Soudal en een foto van Evenepoel. Zie toch liever de livechat. Komt dit vandaag nog goed?

groupama kraam

@beheer: ik kreeg in de chat een blokkade van 12 uur. Zouden jullie even kunnen aangeven waarom precies?

Lalsacien

Inderdaad! Waarom precies maar 12 uur en niet gewoon 12 maanden?

esims6.0

De uitvinders van de interview-video en de podcast lees ik hier.

Il Leopardo della Primavera

Het valt mij op dat er vanuit WF reclamevideo's over ge-embedde youtube video's komen. Niet de standaard youtube-reclames, maar dit komt echt van deze site. Dat lijkt me toch niet de bedoeling in een topic waarin we gewoon graag muziek met elkaar willen delen. Kan dit weg?

Maxim Horssels
admin
Il Leopardo della Primavera
Het valt mij op dat er vanuit WF reclamevideo's over ge-embedde youtube video's komen. Niet de stand...

Is inderdaad een nieuw systeem van onze advertentiepartner. Ik ga informeren of die we op het forum, of in die topics, het kunnen uitsluiten. Alternatief voor nu is de video niet embedden maar linken naar YT. 

Rawolf

Waar ik vaak last van heb de laatste tijd is dat ik als ik op een forumtopic klik die een nietbestaande pagina opent

Zie URL (page 16) terwijl het topic maar 15 paginas heeft. Ik vermoed dat dit komt door spamcomments die ondertussen zijn verwijderd waardoor iets in het systeem denkt dat de 16e pagina al getoond moet worden?

Windows 10 - Chrome - geen adblocker. 

Laatst gewijzigd
esims6.0
Rawolf
Waar ik vaak last van heb de laatste tijd is dat ik als ik op een forumtopic klik die een nietbestaa...

Stephen Hawking stelde dat reizen in de tijd niet mogelijk is, omdat we anders overspoeld zouden raken door bezoekers uit de toekomst die zouden kunnen vertellen wanneer en of dit probleem opgelost wordt.

AWestie

Zijn jullie er klaar mee dat ik continu spelfouten in jullie artikels zie dat mijn reacties eerst moeten worden goedgekeurd?

xistnc
AWestie
Zijn jullie er klaar mee dat ik continu spelfouten in jullie artikels zie dat mijn reacties eerst mo...

*artikelen

1 2 ... 255 256 257 258

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.