Ik heb je een PB gestuurd, Maillot a Pois.
Voor de zekerheid lees ik nog eens de huisregels door. Er staat inderdaad dat ik niet tegen iemand specifiek mag zeggen dat Vauquelin met twee u's is. Dus mea culpa voor 1 van de inmiddels 3 geblokte berichten.
Die arme Vauquelin, waar hij ook gaat wordt zijn naam verkeerd geschreven.
Maar omdat het bij deze gebruiker gaat om pure onwil (denk ik) om ook maar een klein beetje moeite te doen in het schrijven van begrijpelijk Nederlands (staat ook in de huisregels) vind ik dat ik dáár toch best wat van mag zeggen.
Ik denk dat ik het bericht ontcijferd heb.
Ik had me voorgenomen om geen kritische reacties meer te schrijven op WF, maar hier had ik ook wel een mening over. Het is het ene gat dichten met het andere. WF heeft nog nooit laten zien dat ze zelf op een fatsoenlijke manier het kaf van het koren kunnen scheiden, en er dan een automatisch systeem - die bij WF altijd gebreken vertonen - op loslaten.
Het valt mij op dat er vanuit WF reclamevideo's over ge-embedde youtube video's komen. Niet de standaard youtube-reclames, maar dit komt echt van deze site. Dat lijkt me toch niet de bedoeling in een topic waarin we gewoon graag muziek met elkaar willen delen. Kan dit weg?
Is inderdaad een nieuw systeem van onze advertentiepartner. Ik ga informeren of die we op het forum, of in die topics, het kunnen uitsluiten. Alternatief voor nu is de video niet embedden maar linken naar YT.
Waar ik vaak last van heb de laatste tijd is dat ik als ik op een forumtopic klik die een nietbestaande pagina opent
Zie URL (page 16) terwijl het topic maar 15 paginas heeft. Ik vermoed dat dit komt door spamcomments die ondertussen zijn verwijderd waardoor iets in het systeem denkt dat de 16e pagina al getoond moet worden?
Windows 10 - Chrome - geen adblocker.
Stephen Hawking stelde dat reizen in de tijd niet mogelijk is, omdat we anders overspoeld zouden raken door bezoekers uit de toekomst die zouden kunnen vertellen wanneer en of dit probleem opgelost wordt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.