Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 264 ... 268 269
Binda

Ik hoop dat dit de juiste plaats is voor verbeterpunten mbt cyclingflash. Ik zag vandaag de uitslag van de proloog van de Tour of Holland onder het artikel staan. Het verwarde mij in eerste instantie hoe groot de verschillen waren. Er staan namelijk dubbele punten tussen seconden en honderdsten. Dat zou een lage punt moeten zijn. Dubbele punt hoort tussen minuten en seconden.  

Il Leopardo della Primavera

Kan er op het forum uberhaupt nog gemodereerd worden? 

aap not mis
Kan er op het forum uberhaupt nog gemodereerd worden? 

Daar is toch dat filter voor? De vraag wederom: hoe werkt dat precies, is er een lijst met woorden of combinaties?

Arry1338

"Michael Vanthourenhout en Marion Norbert Riberolle leiden Superprestige met kleine voorsprong"

Ongelooflijk... En dat na 1 wedstrijd!

Het was pas helemaal mooi geweest als er ook nog 'op nummer 2' had bijgestaan >.<'

Laatst gewijzigd
AWestie

Zou nog een keer overwogen kunnen worden dat je het hele bericht kan zien waar je op reageert als je de reactie-knop gebruikt? Nu zie je maar 100 tekens, terwijl het best fijn is om de hele inbreng van iemand te zien als je er op reageert.

Wheely

Geen liveblog van de Tour presentatie?

aap not mis
Wheely
Geen liveblog van de Tour presentatie?

en geen liveblog voor wk baan? Watskeburt???

aap not mis

Ik merk dat als er iets niet door het filter komt, dat het hele topic uit de actieve topics verdwijnt. Als je op de accounts klikt van de bewuste leden, die daarvoor zorgen (esims6.0, illeoparda, romanveinsteins, om enkele te noemen), zie je een gedeelte van hun berichten. Denk dat als wf tegen die leden zou optreden, dat het filter wegkan, en we hier gewoon prettig kunnen babbelen met elkaar.

aap not mis

@beheer: ik wilde net een link plaatsten van een nieuwsbericht op nos, zeer to de point in het poli topic, maar kwam niet door het filter. Zou het niet eens tijd worden voor enige opheldering?

Edit: ging om volgende link

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2587804-google-zet-gekleurde-ai-antwoorden-midden-in-campagnetijd-aan-uit-en-weer-aan

Laatst gewijzigd
Laatste man

Op de mobiel. 3x proberen in te loggen, 3x proberen reactie nieuwsbericht en nu 4x poging reactie forum bericht.

Beeld loopt vol met reclame.

aap not mis

Zou het filter weten dat we in de wintertijd zitten?

Frans Casagrande

Aardige filter obsessie die aap

Laatst gewijzigd
aap not mis

Sorry Frans, maar je ziet, dat magische filter houdt jouw opmerking ook buiten boord. 

De vragen blijven staat: hoe werkt dat filter, is er een lijst (ik hou van lijstjes), of is het een combinatie van woorden? 

redacted-191125

Dit bericht is verwijderd

redacted-191125

Bij mij komt er ook vrijwel niks door. Lijkt bijna persoonlijk gericht.

SprintMaster

Zouden de twee overduidelijke trollen (Michiel heeft een dubbel account) geklaagd hebben?

Laatst gewijzigd
aap not mis

Dat is precies waar het filter voor bedoeld is, zie net dat er ook één van de meister niet doorkwam. Ga zo door wf!

redacted-191125
Bij mij komt er ook vrijwel niks door. Lijkt bijna persoonlijk gericht.

aap not mis
redacted-191125

Het filter was nooit een scheidsrechter, maar ik vraag hier al een tijdje hoe dat filter precies werkt, even teruglezen!

Overigens haalt het ook veel raars weg, klik bv op het account van leoparda, en zie wat er niet doorkomt. 

SprintMaster

Ze hebben geen zin meer in het forum en laten AI de moderatie doen. Dan krijg je chaos. 

redacted_251125_9748
SprintMaster
Ze hebben geen zin meer in het forum en laten AI de moderatie doen. Dan krijg je chaos. 

aap not mis
SprintMaster

Welke chaos?

redacted_251125_9748

Laatst gewijzigd
de dulle griet

Dat filter werkt nog niet helemaal naar behoren, er komt nog wat smietje door.

redacted_251125_9748

1 2 ... 264 ... 268 269

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.