Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 27 ... 202 203
FDJ

edit redactie: niet doen

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Frits
Denk niet dat de redactie zo'n reactie waardeert ;) (tenminste niet toen ik het zei).

@Nasibal
Je krijgt die ad alleen als je echt via internet naar wielerflits gaat, ik had hem eerst ook. Heb het opgelost door altijd via de WF-app op het 'open-de-site' knopje te drukken en dan heb ik er geen last van. Klinkt dit een beetje logisch?

nasibal

'@ Frits

Tja noem me een moraalridder, maar sites waar ik graag kom en van mijn kant een bepaalde "standaard" en "service" van verwacht, ga ik niet hun bron van inkomsten, en daarmee bestaansrecht, dwarsbomen.

@WCeendt.

Thnx. Prima als tijdelijke oplossing, maar wel wat omslachtig. WF is mijn startpagina :p

Laatst gewijzigd
FDJ

'@WCeendt tja we zitten in een land waar vrijheid van meningsuiting een groot goed is. Zolang de advertenties zo ontzettend schreeuwend zijn dan kunnen ze er 100x geld mee verdienen, maar het is gewoon irritant. En dan is het weghalen van zo'n reactie gewoon vrij kinderachtig.

nasibal

Frits,

Niets kinderachtigs aan, je verdienmodel beschermen.

simplex

Frits, gewoon niet te kritisch hier je manifesteren, zoals ook al eerder wel gedaan.
Je nickname sluit niet uit dat het ook een spelletje mag zijn en moet kunnen blijven.
Individuele wensen n.a.v. enig "ongemak " lossen vrijwel naadloos op in het gevoerde beleid en sfeer bij Wielerflits.

Piet Lut

Zonder ads geen wielerflits. We leven in een cultuur dat we er maar vanuit gaan dat alles gratis is op het indernet maar ook websites als deze hebben hun kosten en moeten inkomen genereren.

Laatste man

Sinds wanneer is structureel anti-supporteren geoorloofd? Het begint echt storend te worden dat onder elk nieuwsbericht bepaalde ploegen/renners (Etixx, LottoNL, Gesink) door dezelfde figuren worden afgebrand. En dan zijn het zelfs al nieuwsberichten niet eens gerelateerd aan die ploegen/renners.

Als dat zo doorgaat met de Tour in het vooruitzicht gaat het heel gezellig worden.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Edit; Fixed.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Was er niet ooit een draadje om spel- en taalfouten te melden, of herinner ik me dat verkeerd? In ieder geval, het is nuttig het verschil tussen een poule en een pool te weten:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/pool-poule

(eigenlijk ligt de fout bij Scorito, maar toch)

Laatst gewijzigd
Tisyaboy

Is het niet een idee om een pagina te maken met een overzicht van alle filmpjes die Wielerflits maakt? Naast het kopje Interviews is nog genoeg plek. Ik merk dat wielerflits steeds meer filmpjes plaatst met de reacties van de renners. Misschien leuk om daar een pagina aan toe te wijden

achtpuntzes

hulde voor de uitgebreide en veelal smaakvol geschreven voorbeschouwingen op Wielerflits. maar er zit wel een nadeel aan: discussieren in die topics is behoorlijk irritant omdat je elke keer weer een heel eind naar beneden moet scrollen om de reacties te lezen en mee te kunnen doen aan de discussies. ik ben een beetje scrol-dol aan het worden. mijn tip: als het te lang wordt in meer delen (heb ik hier al eens gezien) of met pagina's gaan werken bij te lange artikelen.

AndriesW

Is de voorbeschouwing van de klimtijdrit in de Topcompetitie verzopen in de zee van Tour-voorbeschouwingen?

Romāns Vainšteins

Ik block ook uit respect geen ads maar ze moeten wel hun bek houden en niet ineens door de prachtige muziek die ik op heb staan gaan heenlullen met al hun troep die ik niet wil, nodig heb of ga kopen. Ik dacht dat dat over was ?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik dacht dat dat over was ?
Ik heb het zelf ook geconstateerd en gemeld bij de partij die bij ons de ads levert. Wordt snel opgelost.

Il Cavaliere

Ik erger me mateloos aan al die Tour voorbeschouwingen/teamselecties met Tour 2016 ervoor. Kunnen jullie dat niet onder een apart kopje zetten of die voorbeschouwingen ons niet elke ochtend door de strot duwen. Er is meer wielrennen dan de Tour..

Retro Lex

'@ Il Cav
Juist die voorbeschouwingen zijn de reden dat ik WF dagelijks bezoek. En de Tour is toch het jaarlijkse hoogtepunt ?

Mooie_Mario

Ik snap wat il Cav bedoelt, de voorbeschouwingen worden telkens weer terug naar boven gezet. Het lijkt me een goed plan om een apart kopje Tour de France te hebben waar al deze berichten meteen te vinden zijn, zo hoeven ze niet elke morgen weer tussen de nieuwsberichten te staan.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik snap wat il Cav bedoelt, de voorbeschouwingen worden telkens weer terug naar boven gezet. Het lijkt me een goed plan om een apart kopje Tour de France te hebben waar al deze berichten meteen te vinden zijn, zo hoeven ze niet elke morgen weer tussen de nieuwsberichten te staan.
Ervaring leert dat artikelen op deze manier meer gelezen worden, omdat veel bezoekers niet elke dag op de site komen. Daarom doen wij dit met voorbeschouwingen en andere artikelen (zoals onze Tourpoule) vaker.
Nu met de Tour zijn het er wel veel, waardoor allemaal opnieuw kicken niet ideaal is. Daarom zullen wij dit morgen ook niet meer doen. Alle voorbeschouwingen zijn in ieder geval rechts in de sidebar terug te vinden.

Laatst gewijzigd
Scotty

'@redactie, kunnen jullie aub wat doen aan al die tourpoule-info-zoekers?

achtpuntzes

voor mij is de periode vlak voor de Tour de minste op WF. de site wordt overspoeld door leken die alleen maar zitten te zeveren over hun pooltje. WF lijkt dit zelfs nog aan te moedigen ook, zie het bericht van Youri met pooltips. ook het forum wordt overspoeld door topics die alleen maar over pooltjes gaan. ik kan geen pool meer zien, vandaar dat ik er zelf al een aantal jaar niet meer aan mee doe.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

@redactie, kunnen jullie aub wat doen aan al die tourpoule-info-zoekers?

ik kan geen pool meer zien, vandaar dat ik er zelf al een aantal jaar niet meer aan mee doe.
Voor de poule-haters is het even op de tanden bijten ;)
Juist het artikel met de tips is bedoeld om hier over te discussiëren en het een plek te geven, maar ook onder voorbeschouwingen moet dit (met mate) kunnen.
Mocht het overigens té storend worden, dan weten jullie de functie die bedoeld is om dat te melden te vinden.

Laatst gewijzigd
FDJ

Ik zou in de toekomst het bericht met de Tourpool liever anders gebracht zien worden. Nu komt er een hoop negatieve reactie op, wat in deze setting logisch is. Het is beter om aan te geven dat het gewoon een verkapte advertorial is waarin scorito gepromoot moet worden. Prima en logisch want dat brengt geld in het laatje. Maar op deze manier van schrijven heeft het weinig journalistieke meerwaarde. Dan moet je er voor kiezen om he artikel te gaan schrijven in de vormvan tien renners om op te letten deze Tour. Nu brengt het enkel ergernis. Iets waar jullie als redactie niet op zitten te wachten en wij als lezer ook niet.

Tweede puntje is Youri die daar in zijn reactie toch een beetje te ver gaat. Als er discussie komt op een artikel van je dan kun je daar inhoudelijk op reageren en wordt het voor ons als lezer duidelijker. Nu krijg je "wij zijn een platform en geen nieuwssite" en "dan lees je het toch lekker niet". Ik vind dat onprofessioneel en wat respectloos ten opzichte van de lezer zijn mening.

achtpuntzes

ik ben inmiddels van mening veranderd. laat er maar een pool-hulp nieuwstopic zijn. als het 'help me met mijn pooltje' gezever in de echte nieuwstopic minder wordt vind ik het best.
doorschuiven naar het forum maakt de bereikbaarheid minder en daardoor schiet het misschien zijn doel voorbij.
verder gaf het mij nog eens een aanleiding om te melden wat ik van de wildgroei van tourpools vind, en ook was het grappig om de verongelijkte reacties te lezen van 'kenners' die bang zijn lager te eindigen in hun pooltjes dan de leek met al zijn hulp. als je je tourpooltje zo serieus neemt heb je misschien zelf wel hulp nodig. :p

ach, nog iets meer dan drie weken en dan zijn we er weer voor 10-11 maanden vanaf en zijn we weer 'kenners' ;) onder elkaar. :)

Laatst gewijzigd
Poeksel

Martin, ben je het oneens met Onze Taal, komt het door Scorito, of is er een andere reden dat je pool als poule schrijft?

1 2 ... 27 ... 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.