'@Frits
Denk niet dat de redactie zo'n reactie waardeert ;) (tenminste niet toen ik het zei).
@Nasibal
Je krijgt die ad alleen als je echt via internet naar wielerflits gaat, ik had hem eerst ook. Heb het opgelost door altijd via de WF-app op het 'open-de-site' knopje te drukken en dan heb ik er geen last van. Klinkt dit een beetje logisch?
'@ Frits
Tja noem me een moraalridder, maar sites waar ik graag kom en van mijn kant een bepaalde "standaard" en "service" van verwacht, ga ik niet hun bron van inkomsten, en daarmee bestaansrecht, dwarsbomen.
@WCeendt.
Thnx. Prima als tijdelijke oplossing, maar wel wat omslachtig. WF is mijn startpagina :p
Sinds wanneer is structureel anti-supporteren geoorloofd? Het begint echt storend te worden dat onder elk nieuwsbericht bepaalde ploegen/renners (Etixx, LottoNL, Gesink) door dezelfde figuren worden afgebrand. En dan zijn het zelfs al nieuwsberichten niet eens gerelateerd aan die ploegen/renners.
Als dat zo doorgaat met de Tour in het vooruitzicht gaat het heel gezellig worden.
hulde voor de uitgebreide en veelal smaakvol geschreven voorbeschouwingen op Wielerflits. maar er zit wel een nadeel aan: discussieren in die topics is behoorlijk irritant omdat je elke keer weer een heel eind naar beneden moet scrollen om de reacties te lezen en mee te kunnen doen aan de discussies. ik ben een beetje scrol-dol aan het worden. mijn tip: als het te lang wordt in meer delen (heb ik hier al eens gezien) of met pagina's gaan werken bij te lange artikelen.
Nu met de Tour zijn het er wel veel, waardoor allemaal opnieuw kicken niet ideaal is. Daarom zullen wij dit morgen ook niet meer doen. Alle voorbeschouwingen zijn in ieder geval rechts in de sidebar terug te vinden.
voor mij is de periode vlak voor de Tour de minste op WF. de site wordt overspoeld door leken die alleen maar zitten te zeveren over hun pooltje. WF lijkt dit zelfs nog aan te moedigen ook, zie het bericht van Youri met pooltips. ook het forum wordt overspoeld door topics die alleen maar over pooltjes gaan. ik kan geen pool meer zien, vandaar dat ik er zelf al een aantal jaar niet meer aan mee doe.
Juist het artikel met de tips is bedoeld om hier over te discussiëren en het een plek te geven, maar ook onder voorbeschouwingen moet dit (met mate) kunnen.
Mocht het overigens té storend worden, dan weten jullie de functie die bedoeld is om dat te melden te vinden.
Ik zou in de toekomst het bericht met de Tourpool liever anders gebracht zien worden. Nu komt er een hoop negatieve reactie op, wat in deze setting logisch is. Het is beter om aan te geven dat het gewoon een verkapte advertorial is waarin scorito gepromoot moet worden. Prima en logisch want dat brengt geld in het laatje. Maar op deze manier van schrijven heeft het weinig journalistieke meerwaarde. Dan moet je er voor kiezen om he artikel te gaan schrijven in de vormvan tien renners om op te letten deze Tour. Nu brengt het enkel ergernis. Iets waar jullie als redactie niet op zitten te wachten en wij als lezer ook niet.
Tweede puntje is Youri die daar in zijn reactie toch een beetje te ver gaat. Als er discussie komt op een artikel van je dan kun je daar inhoudelijk op reageren en wordt het voor ons als lezer duidelijker. Nu krijg je "wij zijn een platform en geen nieuwssite" en "dan lees je het toch lekker niet". Ik vind dat onprofessioneel en wat respectloos ten opzichte van de lezer zijn mening.
ik ben inmiddels van mening veranderd. laat er maar een pool-hulp nieuwstopic zijn. als het 'help me met mijn pooltje' gezever in de echte nieuwstopic minder wordt vind ik het best.
doorschuiven naar het forum maakt de bereikbaarheid minder en daardoor schiet het misschien zijn doel voorbij.
verder gaf het mij nog eens een aanleiding om te melden wat ik van de wildgroei van tourpools vind, en ook was het grappig om de verongelijkte reacties te lezen van 'kenners' die bang zijn lager te eindigen in hun pooltjes dan de leek met al zijn hulp. als je je tourpooltje zo serieus neemt heb je misschien zelf wel hulp nodig. :p
ach, nog iets meer dan drie weken en dan zijn we er weer voor 10-11 maanden vanaf en zijn we weer 'kenners' ;) onder elkaar. :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.