Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 28 ... 201 202
Sunrider

Ik lees het artikel "voorbeschouwing etappe 2" en lees daar enkele keren indrukkend waar indrukwekkend (of imponerend) bedoeld wordt.

Wat betreft het pool-hulp topic, kennis over deze renners zullen het verschil niet maken, mogelijk vermindert het wel de irrelevante reacties in nieuws topics. Ben het in deze eens met de strekking die 8.6 aangeeft.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Martin, ben je het oneens met Onze Taal, komt het door Scorito, of is er een andere reden dat je pool als poule schrijft?
We volgen hierin inderdaad Scorito

Het is beter om aan te geven dat het gewoon een verkapte advertorial is waarin scorito gepromoot moet worden. Prima en logisch want dat brengt geld in het laatje.
Onzin, het artikel was in eerste instantie geschreven zonder een verwijzing naar Scorito. De link naar Scorito (wat een belangrijke partner voor ons is, maar niet voor dit artikel betaald heeft) heb ik zelf ingevoegd nadat het artikel al online stond.

Poeksel

Maar zijn het tips voor de Scoriro-poule, of voor tourpools in het algemeen?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Maar zijn het tips voor de Scoriro-poule, of voor tourpools in het algemeen?
Tourpools in het algemeen. Gezien de verscheidenheid in regels is het ondoenbaar om dit per pool te specificeren, maar dit is een lijstje van renners die volgens ons goed kunnen gaan doen.

Silent Hill

"een lijstje van renners die volgens ons goed kunnen gaan doen"

Dan moesten er namen gegeven worden als Froome, Quintana, Kittel en dergelijke.
Of als het als verrassingen bedoeld was, zouden het namen als Theuns, Enger, Bakelants, Craddock enzo moeten zijn.
Nu was het er iets tussen, waardoor de bedoeling van het artikel me geheel ontgaat. Geen nieuwswaarde, eerlijk gezegd geen hulp voor een pool (met Alaphilippe, Gallopin, GvA, Hagen heb je 4 keer hetzelfde type renner voor amper ritten op maat), geen diepere kijk of analyse van minder gekende renners die écht kunnen verrassen ... het was gewoon geen interessant / leerrijk artikel.

De vele (vooral negatieve) reacties onder hat artikel tonen aan dat er ergens 'iets' fout zat.
Aan WF om na te gaan wat, en in een volgend dergelijk artikel daar iets aan / mee te doen. Want op zich kan zo'n artikel best, kan heel interessant en verrijkend zijn (Howson kende ik amper, ben ik gaan opzoeken en nader gaan volgen), maar de inhoud van dit artikel was vlees noch vis.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

het was gewoon geen interessant / leerrijk artikel.
De vele (vooral negatieve) reacties onder hat artikel tonen aan dat er ergens ‘iets’ fout zat.
We zijn niet doof voor de kritiek, intern evalueren wij wel degelijk wat er goed en fout ging en of we een dergelijk artikel in de toekomst weer (op deze manier) plaatsen.

Ik heb ook een paar keer gelezen dat een artikel met Tourpool-tips 'niet op WielerFlits thuishoort'. Die mening deel ik niet. Belangrijkste is dat het van toegevoegde waarde moet zijn.

We hebben kritische bezoekers en daar zijn we ook blij mee. Het biedt ons immers de kans om het volgende keer beter te doen.

achtpuntzes

het was trouwens goed om te zien dat er live gemodereerd werd in het volgtopic van de eerste rit van de Tour. top!. :)

LyndaLid

Complimenten dat de site volledig functioneert. Het hele jaar was het matig tot slecht, het laden van pagina's en het plaatsen reacties duurde eindeloos. Als het bij etappe 1 vd Tour goed gaat, dan lijkt me dat verholpen? Alleen even afwachten hoe dat gaat als Dumoulin vandaag wint ;)

pirazzi

"Dubbele post technologie" kan lastig zijn bij forumspelletjes. Gisteren was ik niet thuis en had met mijn mobiele telefoon de woorden "Sam Bennett" gepost in het spel "Voorspel de laatste (per etappe)". Toen ik thuis was zag ik die post nergens meer dus heb toen maar gepost "Sam Bennett nog een keer" (voor de etappe van vandaag). Ook bij het PTS spel kan het voorkomen dat je identieke posts doet binnen 24 uur bijvoorbeeld.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik probeer al een paar keer een reactie te plaatsen in het forumtopic 'voorspel de laatste', maar ik krijg de reactie niet te zien. Het lijkt alsof hij geplaatst word, ik word altijd naar de openingspagina gebracht, maar uiteindelijk staat mijn reactie er niet bij. Ik heb het al in verschillende browsers geprobeerd.

elkey21745811305

En na de Tour op naar de Vuelta poule!! Je wordt hier bij Wielerflits op je wenken bediend. Wellicht een ideetje om op de homepage wat links te posten naar Scorito, Zweeler, etc.

oscarito1908

Ik doe niet eens meer mee aan die poultjes. Kansloos gewoon.
Ik snap overigens heel goed dat WF hier aan mee doet. Het blijft een commerciële site die gebaat is bij bezoekers.

Sinds ik geen poultjes meer invul is het ook leuker om te volgen. Op een moment zat ik alleen nog maar te kijken welke renner in mijn poultje zat en het goed/slecht deed. En zelfs hoopte dat een renner die ik niet in het poultje had op zijn bek zou gaan.

Te koste van de liefhebber in me. Nee, niet meer.

oscarito1908

Liever niet AUB!

dustin

'@rahimns, vlg m'n pa heeft het te maken met dubbele posts, is makkelijk te voorkomen door extra tekst of een extra leesteken toevoegen, voorletter of iets dergelijks.

Tisyaboy

Kan je niet een chat box maken om etappes en ritten te volgen. Een chatbox waar je vanaf je telefoon toegant tot heb en makkelijk en snel kan communiceren over de race met de andere wielerflits volgers.

Tijdens een rit door het forum scrollen vind ik eigenlijk maar irritant. Je berichten worden pas laat gepost etc. Op Cycling hub.tv hebben ze een mooie chatbox bij hun livestreams

Roberto

Misschien een stomme vraag, maar waar kan ik nu de URL-codes vinden om linkjes te plaatsen.
Het is al even geleden, maar kan ze nu niet vinden.
Meen me te herinneren dat ze eerst onder het reactiescherm te vinden waren.

FDJ

'@Tisyaboy Laat de redactie gewoon tijd steken in goede nieuwsberichten in plaats van een of andere chatsessie. Ik verbaas mij er überhaupt over hoe veel mensen tijdens de koers maar blijven reageren in zo'n volgtopic. Ik ben niet blind en zie het ook wel. Na afloop komt de analyse dan wel. Ik kijk tijdens de koers op tv en niet constant in een volgtopic of chatsessie. Wat mij betreft kan de redactie zijn tijd veel en veel beter gebruiken en zoals ze nu ook al doen na de ritten veel mooie artikelen schrijven.

achtpuntzes

we hebben toch een volgtopic?

Retro Lex

Sinds het 'zwarte' videootje rechts boven op de site staat. En op elke pagina opnieuw moet laden loopt de site steeds vaker vast bij mij. Zelfs bij het verversen. Ik heb vandaag al meer dan 10x de site opnieuw moeten openen. Ligt dat aan mijn PC of zijn er meer mensen die die probleem hebben ?

pirazzi

Ik heb wat draaiende pijltjes op die plek bij het naar een andere pagina gaan maar geen vastlopers. Misschien ligt het aan de snelheid van je internetverbinding en heb je wel de nieuwste flash?

Chrys

Ben even weg geweest, maar merk nu weer dat in de volg-topics na 10 pagina's bij het refreshen je automatisch teruggaat naar pagina 1. Hoogst irritant ook aangezien ik dacht dat het gefixt zou worden.

Spruch

Edit redactie: Bedankt voor het melden. We gaan het meenemen.

Laatst gewijzigd
Spruch

Laat maar, jullie hebben uitleg gegeven. Een uitleg die voor mijn gevoel kant noch wal raakt. Maar ik zal dit topic daarvoor niet meer gebruiken als jullie daar liever niet op een wat transparantere manier over willen communiceren met jullie leden. Jammer dat opbouwende kritiek blijkbaar niet kan en als een aanval wordt gezien, terwijl het niet altijd zo bedoeld is.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik ben (wel) tevreden over het moderatiebeleid, vooral nadat ik "Troll. Tot ziens." las bij iemand die steeds maar Kelderman aan het afzeiken was.

Janjanssen98765

Van mij mogen ze nog wel harder optreden tegen die gasten die alleen maar anti-supporteren.

1 2 ... 28 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.