Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 297 ... 324 325
Woutomaat

Weer 2 doodnormale reacties onder de AK voorbeschouwing niet door het filter

Poeksel

Waarom speculeert WF vaak over rollen (b.v. "De vraag is of Gee-West dit keer weer een goede eindklassering zal najagen, of dat hij zich vooral zal wegcijferen voor Juan Ayuso, de aangewezen kopman voor het klassement") als die rollen duidelijk door de renner(s) of ploeg gecommuniceerd zijn? Ik zie zo best wel vaak (ook door een ervaren journalist als Youri) misinformatie op WF verspreid worden.

Woutomaat
Poeksel
Waarom speculeert WF vaak over rollen (b.v. "De vraag is of Gee-West dit keer weer een goede eindkla...

Mattias Skjelmose is the squad’s second protected GC rider and there is an impressive mountain support unit around both him and Ayuso. Dit lijkt me idd duidelijk 2 GC kopmannen en daarachter ook heel duidelijk Gee zal ze ondersteunen

redacted_31082026

Dit bericht is verwijderd

Wheely

Wat kunnen we van WF verwachten deze TDF? Artikeltje hierover zou leuk zijn. 

Wheely
redacted_31082026

Hij was hem bij mij ook kwijt. 

Woutomaat

Ou est le chat? Had hem dan meteen verwijderd! We waren aan het verbeteren! Of block mij samen met al mn alter ego's en laat de rest lekker verder chatten. Het was namelijk vooral ik die wangedrag vertoonde, Wheely, Dumas, Eti waren allemaal heel netjes. Nu voel ik me heel schuldig

Laatst gewijzigd
MikkieAnderszo
Woutomaat
Ou est le chat? Had hem dan meteen verwijderd! We waren aan het verbeteren! Of block mij samen met a...

Rustaaaagh!

Horzel

Komt er nog een tourchat bij het liveblog? Want daarvoor ben ik lid geworden, o.a.

Woutomaat

WF het is bloedirritant dat al mijn reacties er niet tussen staan. Het zijn hele normale reacties! Op een gegeven moment is er ook weer een punt dat mijn account niet onder curatele meer hoeft

GlebS

Zou er misschien eens kunnen worden nagedacht over de hoeveelheid en manier waarop nieuwsberichten worden geplaatst tijdens deze Tour?

Ik heb even geteld en kwam uit op 54(!) losse nieuwsberichten vandaag. Waaronder een aantal advertorials en algemene berichten met startlijsten e.d. Het zijn er nu dagelijks zò veel dat het de leesbaarheid niet echt ten goede komt. 

Woutomaat
GlebS
Zou er misschien eens kunnen worden nagedacht over de hoeveelheid en manier waarop nieuwsberichten w...

+1

Woutomaat

En weer mogen mijn normale reacties onder het wedstrijdverslag er niet tussen staan

Woutomaat

Ongelooflijk irritant dat niks er doorheen komt! Geen enkele reactie komt er meer doorheen, zelfs de allernormaalste en netste niet! Ik kan geen enkele bijdrage leveren want als ze er een keer op komen te staan dan is het artikel al weer oud nieuws!

Edit: Wat mooi! Er is 1 reactie doorheen gefilterd! Maar mijn nette reacties over UAE en doping uiteraard niet

Laatst gewijzigd
Marik

@redactie, de chat is op mijn telefoon bijna niet te doen. Over het typvlak zit constant een add en die moet ik dan wegklikken. Omdat het een piepklein scherm is, en het wegklikkruisje ook erg klein is, klik ik steeds onbedoel op die add. Dit bevordert het gebruikersgemak niet. Is hier wat aan te doen?

Romāns Vainšteins

De chat is eveneens niet te doen bij grotere drukte:

dan krijg je heel veel:

Oei!

NEEEEEEEEEE!!!!

NEE!

Val arend!

AREND NEE!!

Was dat Thymen?

Arend, wat doe je?

Hond?

NEEEEEEEEEE!!!!

Nee richel

NEEEEEEEEEE!!!!

NEEEEEEEEEE!!!!

Zag hond hoor

SHIT!!

NEEEE!!!

Dat allemaal voorbijflitst zonder dat je het zelfs ziet.

redacted_31082026

Woutomaat

Ik was ff 30 minuutjes weg uit de chat. Maar hij was opeens verdwenen! Hebben meer mensen dat? Of is de chat wegegeflitst

Wheely

Zelfde hier, ik was weg en de chat is opeens verdwenen. Erg jammer als dit komt door wangedrag maar blijkbaar is het niet mogelijk om leden die zich misdragen te verbannen of te waarschuwen. 

Zou wel graag zien dat hier een oplossing voor komt.

Frans Casagrande

Hela is de chat verdwenen

Romāns Vainšteins

Was er dan wangedrag?

Wheely

Geen idee? Ik was ff weg.

Kan ook zijn dat er perongeluk op het verkeerde knopje geklikt is natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Wheely

Hier is de nieuwe volg hier:

https://www.wielerflits.nl/nieuws/tour-de-france-2026-hoe-laat-moet-je-inschakelen-voor-de-belangrijkste-passages-in-etappe-3/

Woutomaat
Wheely
Hier is de nieuwe volg hier: https://www.wielerflits.nl/nieuws/tour-de-france-2026-hoe-laat-moet-je-...

Top!

Marik
Romāns Vainšteins
De chat is eveneens niet te doen bij grotere drukte: dan krijg je heel veel: Oei! NEEEEEEEEEE!!!! NE...

Deze reactie zal niet hebben geholpen. Ik zie ook geen wangedrag, behalve frustratie en aanstellerij van de poster.

1 2 ... 297 ... 324 325

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.