Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 298 ... 324 325
Romāns Vainšteins

Deze reactie is gewoon fair: het is een illustratie van 'bij te veel bezoekers werkt de opzet van de chat niet', met een treffend voorbeeld er bij. Een valide verbeterpunt 

Jean Dumas

Eén schermnaam per mailadres zou een goede verbetering zijn

Marik
Romāns Vainšteins
Deze reactie is gewoon fair: het is een illustratie van 'bij te veel bezoekers werkt de opzet van de...

Romans dat is geen feit, dat is slechts een mening. En als jouw vertaling is dat terwijl jij je er aan stoort, het dus niet werkt, dan is dat geheel unfair. En het helpt de discussie dus niet. Het helpt soms om te bedenken dat jouw meningen geen feiten zijn.

Ik vind het namelijk juist een voorbeeld van hoe een chat werkt. Iedereen kan steeds wat tikken en als het druk is dan gaat het snel. Prima.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik neem je punt aan boord Marik.

@ Jean: bizar dat ze zo onmachtig op dat vlak zijn, of zijn de etters zo slim?

AWestie

het formulier voor winacties werkt niet in de app

MikkieAnderszo

Is er geen chat meer bij het liveblog?

Edit: ik zie dat er een topic is over het sluiten van de chat. Wat is er gebeurd?

Laatst gewijzigd
Nummertje51

Sinds wanneer moet je verplicht een reclame doorslikken voordat je een nieuwsbericht mag kijken? Of ben ik de enige die dat heeft?

unionwagtmans
Jean Dumas
Eén schermnaam per mailadres zou een goede verbetering zijn

+1

Frans Casagrande
Nummertje51
Sinds wanneer moet je verplicht een reclame doorslikken voordat je een nieuwsbericht mag kijken? Of...

Ja, alleen op mn telefoon tho. PCS tactieken. 

Limal
Maxim Horssels
Genoteerd! We gaan er extra op letten. Misstanden kan je ook altijd bij ons melden, mochten wij het...

@Maxim, hier is dus niets van terechtgekomen - onder het wedstrijdverslag van vandaag is het zoeken met een microscoop naar reacties die niét gaan over vermeend dopinggebruik van Pogacar/UAE, of duidelijke zinspelingen daarop. Persoonlijk zie ik daar het nut niet van in en vind ik het verschil in teneur tov toen de huisploeg 3 grote rondes op een jaar won opvallend groot. Maar de overgrote meerderheid van de gebruikers heeft het dus blijkbaar nodig om die argwaan en/of beschuldigingen neer te pennen. Daarop blijf ik (nog steeds) achter met de vraag of jullie dit allemaal willen zien verschijnen op jullie website (itt de huisregels en wat je hierboven zei), of dat jullie meegaan in de wil en de boodschap van de massa.

Marik
Limal
@Maxim, hier is dus niets van terechtgekomen - onder het wedstrijdverslag van vandaag is het zoeken...

Limal dat is toch totaal onrealistisch. Het is nu eenmaal een actueel onderwerp. In de wielertalkshows gaat het erover. De renners hebben het er nog net niet over, maar als je hier de artikelen over de uitspraken van Gesink en Van Wilder leest, dan wordt het wel erg moeilijk om het er niet over te hebben. En, met alle respect, je kunt niet aan Wielerflits vragen om jou te helpen met "de kop in het zand steken."

Limal
Marik
Limal dat is toch totaal onrealistisch. Het is nu eenmaal een actueel onderwerp. In de wielertalksho...

Het gaat niet over kop in het zand steken, het gaat over de manier waarop alle remmen nu losgelaten worden. Kijk bijvoorbeeld naar de eerste comment onder het wedstrijdverslag gisteren - ene khalid zegt "de beste aller tijden is niet te stoppen" (zijn goed recht om er zo over te denken), en gelijk wordt er op de man gespeeld door Alpaca en Arrizabalaga. FKALadouche heeft het wat lager over UAE Postal, GlebS zegt dat iedereen die niet in het constante dopingvingerwijzerij zich moet gaan schamen, etc etc. 

Ja, Pogacar domineert en daar mag iedereen zijn of haar bedenkingen bij hebben, maar de toonaard waarop dit nu gebeurt onder ELK artikel, inclusief persoonlijke aanvallen op wie niet meegaat in de allesoverheersende negativiteit, daar mag wat mij betreft paal en park aan gesteld worden. In lijn met de huisregels van deze website. En als de redactie niet langer graten ziet in dopingbeschuldigingen en het op de man spelen, dan moeten ze die huisregels maar aanpassen zodat hun standpunt voor iedereen duidelijk is.

Laatst gewijzigd
Limal
Marik
Limal dat is toch totaal onrealistisch. Het is nu eenmaal een actueel onderwerp. In de wielertalksho...

Je zal op mijn antwoord moeten wachten tot deze uit het filter gelicht wordt. Best ironisch dat er op het forum wel een filter zit, maar op de reacties onder artikels - waar er veel meer en veel verder over de schreef gegaan wordt* - helemaal niet. (*en dan heb ik het vooral over persoonlijke vetes)

Wheely

Op de nieuws reacties zit ook een filter hoor Limal.

Wheely

Ik dacht dat de site advertentievrij zou met een plus abonnement maar bij het liveblog zie ik een grote PostNL reclame en ook tussen de de nieuwsartikelen staan allerlei advertorials van de Rabo etc.

StijnM
Limal
Het gaat niet over kop in het zand steken, het gaat over de manier waarop alle remmen nu losgelaten...

Die opmerking van khalid viel in dezelfde categorie als het ons inwrijven van de (WK) nederlaag tegen Marokko, wat hij eerder deed. Had niets met een mening over Pogacar te maken maar met zijn anti-Westerse houding. Marik heeft gelijk met de kop en het zand.

redacted_31082026
StijnM
Die opmerking van khalid viel in dezelfde categorie als het ons inwrijven van de (WK) nederlaag tege...

Dit bericht is verwijderd

Woutomaat
StijnM
Die opmerking van khalid viel in dezelfde categorie als het ons inwrijven van de (WK) nederlaag tege...

Het is idd vrij duidelijk dat Khalid en Ciclolady gewoon uit zitten lokken

Laatst gewijzigd
Limal
StijnM

Geen probleem hoor, dan kunnen we het schalen onder "persoonlijke vetes", wat mijn issue met het loslaten van moderatie verder onderschrijft.

Nu ik toch bezig ben zal ik nog wat verder met de rode lap richting de stieren zwaaien: dat er geen chat meer is begrijp ik, want een fulltime moderator in dienst nemen is gewoon te duur voor een klein bedrijf als Wielerflits. Als het ook vanwege tijdsgebrek is dat er een tekort aan moderatie is, leidende tot vele commentaren die de huisregels schenden, dan moeten misschien ook de commentaren onder artikels gesloten worden. Of dan moet je de huisregels samen met het actief modereren laten vallen en accepteren dat de commentaarsecties helemaal afglijden richting een respectloos gepolariseerd moeras. Ergens moet je als eigenaar van een website gewoon een duidelijke keuze maken.

Romāns Vainšteins

Bottom line: je mag niet gratuit dope-beschuldigen, maar elke draad staat er vol van. Daar moet iets aan doen of de statuten aanpassen.

Poeksel
Wheely
Ik dacht dat de site advertentievrij zou met een plus abonnement maar bij het liveblog zie ik een gr...

Ja die post.nl-reclame zie ik ook. 

En advertenties voor een advertentievrij Wielerflits zie ik ook nog. Ik vermoed dat dat valt onder 'banners die premiumleden nog wel zien' (hoewel vrij zinloos) en dat die post.nl-banner daar per ongeluk ook onder geschaard is.

Klaas Maes
admin
Wheely
Ik dacht dat de site advertentievrij zou met een plus abonnement maar bij het liveblog zie ik een gr...

Klopt dat er nog vermeldingen van partners te zien zijn. Zie onderstaand stuk uit de FAQ op de lidmaatschap pagina:

Met een lidmaatschap zie je geen banner- en display-advertenties meer op onze sites en in de app. De blokken die normaal door advertentienetwerken worden gevuld, blijven leeg. Sponsoring en samenwerkingen die onze redactie mede mogelijk maken, blijven wel zichtbaar omdat die rechtstreeks van Wielerflits zelf komen. Concreet kun je nog tegenkomen: branded content en advertorials (duidelijk gelabelde artikelen die in samenwerking met partners zijn gemaakt), exclusieve partneracties en kortingen voor leden, en een korte preroll vóór sommige video's.

Wheely
Klaas Maes
Klopt dat er nog vermeldingen van partners te zien zijn. Zie onderstaand stuk uit de FAQ op de lidma...

Merci voor de terugkoppeling. Dat maakt het liveblog natuurlijk wel nog minder aantrekkelijk voor mij nu er ook geen chat meer is. Op NOS en Sporza zijn ook goede liveblogs en ik heb daarnaast ook PCS pro wat wel geheel reclamevrij is. Het gene waar Wielerflits wel uniek in is, is de discussie mogelijkheid bij artikelen.

StijnM
Klaas Maes
Klopt dat er nog vermeldingen van partners te zien zijn. Zie onderstaand stuk uit de FAQ op de lidma...

"... omdat die rechtstreeks van Wielerflits zelf komen."

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar dit lijkt enkel een technisch verschil, en is richting gebruikers met een lidmaatschap die daar geen inzicht in hebben toch geen argument? Behalve dat ze de kleine lettertjes gelezen hadden kunnen hebben.

Nummertje51

Bottomline: advertentievrij is niet advertentievrij. Je krijgt nog altijd reclame voor de broodtrommels met WF logo.

En WF heeft goud in handen met de community (tenminste volgens het oordeel van de community zelf), maar draait dat eigenhandig het nekje om. Door de stortvloed van artikelen en het feit dat de chat gestolen is.

Gelukkig is er inmiddels een alternatief.

1 2 ... 298 ... 324 325

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.