Over het "verdwijnen" van een onderwerp uit de lijst van een forum, dat heeft te maken met het feit dat de lijst 25 onderwerpen groot is en er op andere onderwerpen meer recent is gereageerd, dus dat die "hoger" komen te staan. Door naar een subforum te gaan, bijvoorbeeld "wielerspellen" kun je het sneller terugvinden.
'@Scotty
Er reageren dagelijks mensen tegen/over LL dat hij/zij eens minder op de man moet spelen.
Je kan wel zeggen dat ik mij niet zo moet aanstellen, maar het verziekt al tijden de sfeer in de nabeschouwing, daarbij wil ik ons gesprek ook laten voor wat het is. Ik heb het aangekaart, het is aan de redactie wat ze ermee doen, het is niet de eerste keer dat iemand zich erover 'aanstelt'.
'@ Scotty:
Nergens voor nodig om iemand een aansteller te noemen. WCEendT stelt een legitieme vraag.
Zelf zie ik (nog steeds) heel graag een optie waarbij je de reacties van users naar keuze kunt verbergen.
Hoef ik ze niet te lezen en kunnen zij naar hartelust razen en ratelen. Win-Win.
'@LL
Misschien word het tijd dat je andermans reacties eens goed gaat lezen, ik heb het niet om de manier hoe je op mij reageerde, wat je eigenlijk niet doet, maar op de manier hoe je op andere (in dit geval) reageert, mensen clown noemen omdat ze het niet met je eens zijn. Vandaag was het dan niet het verbasteren van namen van andere, maar daar heb je ook een handje van.
Eigenlijk zegt de reactie die je nu geeft alweer genoeg.
Ik denk dat het voor de meeste inmiddels wel duidelijk is wat ik bedoel, ga er verder dus ook geen woorden meer aan vuil maken.
@Kingstown
Dat is de vraag die ik eigenlijk al sinds de Giro van dit jaar zo nu en dan stel, denk alleen dat dit helaas niet mogelijk blijkt te zijn.
Aangezien we hier op een forum zitten heb je weinig andere keus dan je ongenoegen kenbaar te maken bij de moderatoren/site-beheerders. Dat zie ik persoonlijk liever dan eindeloos doorgaan in (wedstrijd-)topics die daar zeker niet voor bedoeld zijn. LL blaast vaak hoog van de toren, zet anderen graag voor lul en doet alsof hij zelf het wielrennen heeft uitgevonden en mensen die het niet met hem eens zijn die snappen er niets van, zijn dom en doen belachelijk. Ik zou heel graag zijn reacties kunnen verbergen zodat ik ze niet hoef te lezen.
Matthews wint Parijs-Nice, het Olympische parcours is niets voor renners als van Avermaet en Direct Energie komt met een belachelijke selectie naar de Vuelta. Zomaar een paar willekeurige beweringen warvan ik hoopte dat hij zelf eens in zou zien dat een toontje lager zingen en wat minder stellig zijn in de dagelijkse diarree die hij aan onzin spuit zou minderen, maar ik weet ook dat het karakter van mensen toch niet veranderd en dat is allemaal prima, zolang ik het maar niet overal hoef te lezen. Er is geen ontwijken aan, want hij post constant en overal. Zeg mij maar wat de opties zijn (behalve weggaan van WF) dan naar de juf te gaan?
En wat WCEendT doet is een vrij logische reactie op maandenlange post terreur waar amper iets tegengedaan wordt. Dan komt er vroeg of laat een keer een tegenreactie. Hoe fatsoenlijk mensen ook zijn de grens is een keer bereikt en dan kun je wel wijzen naar die ene post, maar daar gaan honderden reacties aan vooraf die daartoe hebben geleid. 99 van de 100 keer negeer ik hem ook, maar een echte negeeroptie zou ik meer dan prettig vinden.
'@LL
Ik wist dat er iets mis met jou was maar een zieke geest had ik dan weer niet verwacht ;-)
Grappige reacties hier overigens. Veel reageerders zijn het ook soms/vaak niet met mij eens maar wat dat betreft kan ik mezelf daar niet druk om maken. Ik vind het juist fijn als iemand een andere zienswijze heeft zolang er maar geen kwetsbare dingen worden gezegd. Daarnaast bekijkt iedereen de sport vanuit een andere kant. De ene is heeft jarenlang zelf gesport en de ander bekijkt de koers en/of een renner vanuit een supporterskant. Uiteindelijk hebben we volgens mij allemaal het beste voor met de Nederlandse ploegen en renners.
Ik kom niet op Wielerflits om te trollen, bashen etc maar om mijn mening/zienswijze te geven. Dat een ander de sport op een andere manier beleefd en ziet kan ik zelfs erg waarderen. Ik ben ervan overtuigd dat als je naast elkaar zou staan tijdens een wedstrijd je het behoorlijk gezellig kan hebben ook al deel je niet dezelfde mening.
Edit: Die reclame met 'slechts een regel voor een platte buik' is behoorlijk vervelend. Ik weet ondertussen ook wel dat er bij mij wat kilo's af mogen...
he, heb ik nou een relletje gemist?
overigens zou Martin iets in de trend van dit zeggen:
'dit topic is voor verbeterpunten en niet voor klachten over mede-flitsers. klachten over medeflitsers kun je per pb of email doorgeven'
@ RV:
ja. als je dikke mensen belachelijk vind zal je zelf wel niet al te veel Rubens zijn lol. ik hoop voor jou dat je later niet te veel uit gaat dijen, anders vind je jezelf nog belachelijk! :p
ik vind de kwaliteit van de nieuwsberichten zeer wisselend. van uitstekend naar zeer bedroevige sensatiezoekerij. ook staat er niet overal bij wie de schrijver van het nieuwsbericht is.
naar mijn bescheiden mening zit er iemand niet helemaal op zijn plek en kan die beter bij de story of de prive gaan soliciteren.
Eens met Sephiroth aangaande de PB's. Daar zou meer verbeterd aan kunnen worden. De mogelijkheid om meerdere PB's te selecteren en ze tegelijk te verwijderen. Of als je er 1 verwijderd hebt de mogelijkheid om terug te keren naar je in of outbox zodat je niet elke keer tig handelingen hoeft te doen om ze te verwijderen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.