Ik heb het gevoel dat er bij WF veel gebrek aan tijd is, slordigheden in artikelen die soms maar half af zijn en dan uren niet worden bijgewerkt ondanks een melding met later meer en meer nieuws al beschikbaar is.
Voorbeschouwingen die niet meer gecorrigeerd op basis van de etappe van de dag ervoor.
Hetzelfde met doorvoeren van verbeteringen, er is ooit een heel lijst met verbeterpunten gestuurd vorig jaar maar zeker op het forum is daar na 1,5 jaar nog amper iets van terecht gekomen.
Is het nou echt zó moeilijk om een artikel een keer goed door te lezen voordat het geplaatst wordt? De laatste tijd wordt het echt steeds slordiger. Nu ook weer in het artikel over het akkoord tussen Daan Olivier en Lotto Jumbo. Vol met standaard typefouten en andere slordigheden. En zo'n ramp is het toch niet als het artikel 10 minuten later verschijnt?
Neemt niet weg dat we nog steeds bezig zijn met aanpassingen om de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren. Jullie input in dit topic helpt ons daar enorm bij. Zoals het voorbeeld van de PBs. Als (groot)gebruiker van de site met regelmatig een volle inbox kan ik me de irritatie heel goed voorstellen en blijkbaar speelt het probleem bij meer mensen. Moeten we iets mee doen. Met Leon ben ik momenteel de prioriteiten op onze lijst met verbeterpunten aan het bekijken en deze staat hier zeker op.
'@Lex
PCS werkt haar startlijst steeds bij met de uitvallers, dan heb je ze per ploeg. En de officiële site houdt het bij in dit overzicht, per etappe.
'@martin reclames zijn goed voor jullie alle begrip, maar die van die telekomgigant in het rood is al een tijdje redelijk irritant op mijn telefoon van de roze gigant. Hij scrollt volledig mee over de reacties en dan moet je weer helemaal naar boven scrollen om beginnen te lezen. Zou dit anders kunnen? Dank! En zoals genoemd het uitvallerstopic dat er in de giro en tour wel was, is voor mij een enorme meerwaarde geweest. Zeker in Giro en Vuelta waarin de kranten hier niet in voorzien.
De boodschap is vooral op deze voet door gaan. Bijzonder te spreken over de berichtgeving, de actuele artikelen, de extra aandacht voor de grote rondes/wedstrijden van het seizoen, de volwassen manier waarop de forum berichten gemod (hoe zeg je dit?) worden. Absoluut een van mijn favoriete wieler websites.
Wat ik wel nog mis is een wat handigere indeling van de forumpagina, waarbij je oude topics etc terug kan zoeken.
'@Martin
Misschien gewoon redactieleden aan elkaar koppelen en elkaars stuk even tegen laten lezen voor je het publiceert. Een ander valt toch sneller iets op aan een tekst dan jezelf. Is een effectieve en veel gebruikte methode.
[email protected]
IK verbaas me dat er wel berichtgevingen zie over bijna alle UCI 2.1 koersen en dat de Tour of China I tot nu toe volledig wordt genegeerd. Tour of Korea en Tour of Japan werd wel verslag van gedaan
Is hier een bepaalde reden voor dat deze koers geen aandacht krijgt of is Wielerflits net als sommige bezoekers en vinden ze dat wielrennen een Europese sport is of wordt China door jullie geboycot?
er is wel heel weinig info over de Tour of China te vinden ......
ik heb geen ticker kunnen vinden, geen wedstrijd etappe info, enkel wat in het italiaans, maar ook vrij beperkt (heb wel niet de ploeg twitters nagelopen)
ook de uitslagen (buiten top 3) vrij laat
kan me het dus wel voorstellen
had ook graag info over de ritten gehad, maar als het er niet is (edit: maar als ik het niet vind)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.