Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 33 ... 227 228
Piet Lut

Hun website heeft alle info http://www.thetourofchina.com/en/ en PCS heeft 's ochtend altijd alle volledige uitslagen en voor extra info moet je idd wat moeite doen maar op weibo (de chineze twitter/facebook) staat tijdens de koers info

Dit is bv al meer dan de twee koersen in Japan en Korea waar wel verslag van werd gedaan. Ik vind je beargumentatie daarom enigszins zwak

Piet Lut

'@Hakkie2 Kijk dat vind ik nu een goed idee. Ik denk dat Gerd de Keijzer met alle plezier dagelijks via Whatsapp oid verslag doet aan Wielerflits

https://www.facebook.com/gerd.dekeijzer?fref=ts

Excuses redactie: Achteraf had ik over dit onderwerp een topic moeten openen

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Piet Lut, PCS had vooraf toch echt gewoon 0 info ingevuld bij beide koersen. De etappeplaatsen zag je pas na afloop van de etappes, bij de uitslag. Tour of China heb ik zelf dan wel kunnen vinden, maar heel veel verder dan de start- en eindplaatsen kwam je ook niet.

Grio di Basilicata was nog lastiger, heeft in principe wel een officiële website maar die was zonder info.. en geen Twitteraccount waar je dan nog wel eens missende informatie kunt vinden. Nou ja, een verouderde account uit 2013 geloof ik. Mijn punt, tot op de dag van de start was er over die koersen echt niets te vinden op PCS hoor.

Dat PCS vervolgens achteraf informatie toevoegt bij het vermelden van uitslagen van al verreden etappes. Dat is voor mij geen reden om kritiek op WF te hebben dat zij daar niet voor kiezen.

Laatst gewijzigd
Piet Lut

klootje kriekeljon

Nogmaals Giro di Basilicata is een juniorenkoers dus snap niet dat die door jullie wordt aangehaald want daar doet WF helemaal geen verslag van en dat begrijp ik wel.

Jij doet nu net alsof Wielerflits afhankelijk is van PCS en dat slaat nergens op. Dat is ook maar gewoon een van de vele uitslagenverzamelwebsites. (waar overigens van Tour of China I en II wel de profielen en kaartjes en startlijsten al vroeg op stonden)

teundk

Beste redactie,

Komt de wekelijkse talkshow wielerflitslive nog terug? Ik kon er namelijk altijd erg van genieten en mis het dan ook op mijn dinsdagavond.

Klootje Kriekeljon

Piet Lut, nee hoor helemaal niet. Maar ik weet toevallig van deze koersen hoe lastig het was om iets te vinden. Vandaar dat ik het in dit geval voor WF op neem. Voor onze site stond alles ingevuld en komt het zelden voor dat je na heel goed zoeken zelfs niet vindt. Maar bij uitgerekend Basilicata was dit wel het geval (ok begreep je verkeerd).

Tour of China op PCS: ik heb elke dag gekeken! Sorry maar er stond tot de nacht voor de 1e etappe echt niets op hoor. En dat weet ik omdat mij het verbaasde dat PCS niet gewoon de info van de officiële site had ingevuld en dit bleef controleren.. puur voor eigen interesse. Dus of het moet een paar uur van tevoren zijn geweest, of jij weet meer dan ik.

Piet Lut

Nee ik weet niet meer dan jij. Ik heb wel tweets voorbij zien komen maar om een of andere reden verdwijnen alle tweets van PCS weer na een week. Er is nog wel een tweet zichtbaar van eerder dan de nacht voor aanvang met de startlijst en volgens mij hadden ze die al eerder getweet als voorlopige

https://twitter.com/ProCyclingStats/status/773934523616727041

Maar goed nu hebben we het vooral over PCS en dat is helemaal niet relevant. Mijn vraag was waarom Wielerflits er niks over schrijft.

Klootje Kriekeljon

Ik heb het over eind- en startplaatsen, afstanden enz. Startlijst is weer wat anders.

Overigens, WF bericht zelfs over junior-koersen volgens mij? Kreiz Breizh pas nog.

Ik zou mijn verontwaardiging richting organisatoren van koersen richten. Schandalig hoe slecht het soms is. Helemaal in westerse landen als Belgie en Frankrijk bijv. Nog geen fatsoenlijke twitteraccount vaak.

Mgoed.

Piet Lut

Okay, ik begrijp dat je geen kenner bent.

Basilicata, een junioren 2.1 koers, eerst noemen als elitekoers en nu kreizh breizh als juniorenkoers terwijl dit gewoon een elite 2.2 koers is

Ik ben het met je eens dat veel koersen, ook in de traditionale wielerlanden, soms belabberde info hebben.

Poeksel

Mocht overigens een van de Nederlanders in China winnen, dan zal daar best een bericht over komen.

billi

'@Piet Lut, bedankt voor de info, maar met die website wordt ik niet veel wijzer.
weibo is nieuw voor mij (facebook heb ik niet, zoek vooral via twitter, maar waarschijnlijk zoek ik niet goed)
heb je een weibo link?
van die uitslagen op pcs, pcs moet ook wachten tot dat die er zijn.
maar wat ik vooral zoek is het wedstrijdverloop
daar jij veel weet over deze wedstrijd, is het misschien een idee om een forum topic te openen over deze wedstrijd en ons zo op de hoogte te houden, zou leuk zijn

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Vergissen is menselijk voor ons niet-kenners! Je leest ook dingen die ik niet gezegd heb maar goed.

Die koersen boeien mij persoonlijk niet veel, vandaar. Je mag me ook best corrigeren hoor, maar dat neemt nog steeds niet weg dat WF over alles bericht waar een beetje fatsoenlijk iets over te vinden is hoor...
En dat doen ze niet voor de massa die er niets om geeft maar voor de echt kenners en Piet Lutten!

Mag ik je handtekening trouwens?

Romāns Vainšteins

Misschien wat kritischer op partners zijn en zorgen dat ze een beetje passen bij de site ?
Ik zag die gadverdamde criminelen van een MacDonalds met een McLeverkapot levensgroot mijn beeldscherm vullen, zelf met een hongerklop vreet je die ongelofelijke rommel niet.

achtpuntzes

'@ RV:
McDonalds is toch een uitstekende partner voor wielerflits? zo bereiken ze de bankhangende bierdrinker die de hele dag naar wielrennen zit te kijken.dat lijkt me precies de doelgroep. ;)

Martin van den Bosch
admin

Is hier een bepaalde reden voor dat deze koers geen aandacht krijgt of is Wielerflits net als sommige bezoekers en vinden ze dat wielrennen een Europese sport is of wordt China door jullie geboycot?
We hebben ervoor gekozen om er dit jaar geen berichten van te maken. Is doorgaans weinig interesse voor en over het koersverloop kunnen we vrijwel niets melden. Enkel de rituitslag.

Mocht overigens een van de Nederlanders in China winnen, dan zal daar best een bericht over komen.
Met slechts 2 Nederlanders op de startlijst was die kans niet bijzonder groot, maar bij een overwinning hadden we dat inderdaad wel geplaatst.

Laatst gewijzigd
dustin

Waarom is mijn avatar veranderd?

Romāns Vainšteins

Kun je even je vorige avatar plaatsen (?) , ik zie namelijk het verschil niet .

achtpuntzes

ach, alles beter dan dat verkapte hakenkruis van Romans.

dustin

'@Romāns Vainšteins, was groen!
Kan mogelijk (nu) ook per browser verschillen.
Dat was me al opgevallen, soms de oude avatar, soms een andere, deze.
???

Romāns Vainšteins

Nu je het zegt ja, … Ik zou bij deze dan graag willen aandragen dat de automatisch toebedeelde avatars geen provocerende tekens kunnen vormen, ik principe wordt ik hier nu als Nazi weggezet !

pirazzi

Zie het onderwerp
http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/avatar-instellen-handleiding daar schreef ik op 22 juni 2015 ook al over hakenkruizen.

Laatst gewijzigd
Martin van den Bosch
admin

Ik zou bij deze dan graag willen aandragen dat de automatisch toebedeelde avatars geen provocerende tekens kunnen vormen
Ik zal kijken of ik de betreffende avatar er uit kan halen, maar mocht je een andere avatar willen dan kan je dat via de door pirazzi aangedragen link uiteraard zelf aanpassen.

Romāns Vainšteins

Haha, dat met die links etc gaat mij niet lukken maar doe verder geen moeite, het was een (leuk) grapje van 8.6 waar ik even mee door aan het geinen was.
Daarnaast was mijn oma Duitse dus het geeft ook wel een beetje mijn innerlijke roots weer ;P

Wheely

Komt er nog WF live? Ik mis consistentie in dit project.

Martin van den Bosch
admin

Komt er nog WF live? Ik mis consistentie in dit project.
Voorlopig ligt het project stil. We zijn op de achtergrond druk op zoek naar sponsoren om in het voorjaar van 2017 een comeback te kunnen maken.

1 2 ... 33 ... 227 228

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.