Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 34 ... 202 203
Wheely

Ok, succes! Gaat jullie vast lukken.

Janjanssen98765

Minder willekeur in het moderatiebeleid zou fijn zijn.
Nu wordt er de ene keer wel gemodereerd als er "op de man wordt gespeeld" of "ge-antisupporterd" wordt en de andere keer wordt alles door de vingers gezien terwijl het dan van dezelfde gradatie is.
Sowieso heeft het er de schijn van dat sommige mensen een handje boven het hoofd wordt gehouden.
Die hoeven maar op het kruisje te drukken en hetgene wat tegen hun wordt gezegd, wordt verwijderd.

Romāns Vainšteins

'@ JJ > Kruisje drukken ? Wasda ? Iets vrijdagavondsachtigs ?

Janjanssen98765

'@rv

Nee helaas is het niet zoiets opwindend.
Het is meer klikken bij de meester.
Vooral de man die altijd claimt een olifantenhuid te hebben is daar een expert in.

achtpuntzes

'@ JJ:

is dat dezelfde als die man die altijd als een olifant in een porseleinkast tekeer gaat? de ultieme veelposter die altijd gelijk heeft?

zelf vind ik het moderatiebeleid wel oke. ik druk zelden op het kruisje, eigenlijk alleen als ik vind dat het in zijn algemeenheid echt niet kan. en daar wordt dan vrijwel altijd iets aan gedaan. flitsers die op de man spelen ga ik niet mee in discussie en als ze bij elkaar op de man spelen interesseert me dat niet, dat zoeken ze maar lekker zelf uit.
overigens denk ik wel dat er hier zijn die de hand boven het hoofd worden gehouden. iets met ouwe jongens krentenbrood en het deelnemen/organiseren van toertochten denk ik. maar last heb ik er niet van.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Nog nooit kruisje gedrukt, mijn vrijdagavonden zijn momenteel gevuld met liedjes zingen voor de baby en daarna een spannende aflevering van 'stranger things' :)

Janjanssen98765

'@tendam

Nee, ik bedoel een andere.
Gelukkig post hij niet te vaak, is nogal vaak op vakantie.

TiesW

'@redactie, kunnen jullie Winkelpui en ThomDeSlechte een permanente ban geven? Lopen alleen maar sarcastische irritante off-topic comments naar elkaar te gooien sinds het artikel van König. Zal nog wel meer aan komen.

John Bidon

Denk dat die permabans er ook gaan komen Ties. Dit heb ik nog nooit gezien op WF. Comments staan er pas enkele minuten op, dus zal later vandaag wel worden ingegrepen. Gewoon rapporteren die comments.

achtpuntzes

hun reacties zijn al weer verwijderd. niks aan de hand.

TiesW

'@redactie, kunnen jullie IP bannen? ;)

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ip adres geband, accounts geblokkeerd.
Berichten worden verwijderd, zodat dit topic weer gebruikt kan worden waarvoor het bedoeld is.

TiesW

Waren het er meerdere of was dit een persoon?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

1 ip adres, dus waarschijnlijk 1 kleuterklas...

TiesW

Holy moly, gezellige boel!

Laatste man

Goed werk! Kunnen jullie ook niks aan doen.

Romāns Vainšteins

Die zal nog wel weer terugkomen, volgens mij ken ik die leip nog wel van een ander wielerforum en als dat hem is ....

achtpuntzes

'@ RV:
niet te hopen dat ze terugkomen. we hebben in jouw persoon aan een gek wel genoeg. ;)
ik vind de nieuwe avatars al wel een stuk mooier trouwens.

Laatst gewijzigd
petoi

Komt er nog een uitleg over de nieuwe functies op het forum? En vooral het nut er van?

WCEendT

'@Petoi
Welke nieuwe functies?

Edit:
Gevonden, beetje onnodig imo.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

Blijkbaar krijg je bij abonneren op een forumtopic een mail als daar een reactie is. Niet iets waar ik op zit te wachten, maar ik kan me voorstellen dat dat handig is bij het opstarten van een spel oid.

Wat me handiger zou lijken is als je een aantal topics vast op de voorpagina kunt zetten. Dan hoeven er geen omhoogschop berichten meer te zijn en hoef je ook niet meer te zoeken.

achtpuntzes

ik heb nog niet door wat de functie 'favoriet' doet.

pirazzi

De weergave van de tegeltjes/avatars is momenteel niet goed, eens kijken of ik ze wel kan zien met een andere browser, momenteel niet met Google Chrome.

pirazzi

Met Microsoft Edge zie ik er al meer, maar ook nog veel met een kruisje.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Met Safari had ik het ook, maar was het na verversen weer opgelost. Nog steeds last van?

1 2 ... 34 ... 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.