Minder willekeur in het moderatiebeleid zou fijn zijn.
Nu wordt er de ene keer wel gemodereerd als er "op de man wordt gespeeld" of "ge-antisupporterd" wordt en de andere keer wordt alles door de vingers gezien terwijl het dan van dezelfde gradatie is.
Sowieso heeft het er de schijn van dat sommige mensen een handje boven het hoofd wordt gehouden.
Die hoeven maar op het kruisje te drukken en hetgene wat tegen hun wordt gezegd, wordt verwijderd.
'@ JJ:
is dat dezelfde als die man die altijd als een olifant in een porseleinkast tekeer gaat? de ultieme veelposter die altijd gelijk heeft?
zelf vind ik het moderatiebeleid wel oke. ik druk zelden op het kruisje, eigenlijk alleen als ik vind dat het in zijn algemeenheid echt niet kan. en daar wordt dan vrijwel altijd iets aan gedaan. flitsers die op de man spelen ga ik niet mee in discussie en als ze bij elkaar op de man spelen interesseert me dat niet, dat zoeken ze maar lekker zelf uit.
overigens denk ik wel dat er hier zijn die de hand boven het hoofd worden gehouden. iets met ouwe jongens krentenbrood en het deelnemen/organiseren van toertochten denk ik. maar last heb ik er niet van.
Blijkbaar krijg je bij abonneren op een forumtopic een mail als daar een reactie is. Niet iets waar ik op zit te wachten, maar ik kan me voorstellen dat dat handig is bij het opstarten van een spel oid.
Wat me handiger zou lijken is als je een aantal topics vast op de voorpagina kunt zetten. Dan hoeven er geen omhoogschop berichten meer te zijn en hoef je ook niet meer te zoeken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.