Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 313 ... 324 325
Freggel
redacted_31082026
Dit bericht is verwijderd

Dat zijn geen voorbeelden

Freggel
De Alpaca van Leiden, The Artist Formerly Known as Wim Kieft
Ben je haiku's aan het oefenen?

Als het zwaarder wordt

Trap je dan wat harder

Of schakel je terug?

banketbakker

Enige reden waarom de chat is verdwenen zijn de zevertjes zoals sm die maar bleven kl@gen bij wf.

De chat was al jaren hetzelfde, vrijwel nooit een probleem geweest. 

GlebS
Wheely
Ik zie dat het hier weer over de chat gaat. Moet wel even aangeven bij het bestuur dat toen ik mijn...

Nou ben ik toch wel benieuwd naar dat leuke alternatief!

Freggel

Dat wij mensen kunnen kl@gen is een voorrecht. Bomen, struiken, bloemen, water, dieren en zelfs ongeboren mensen kunnen niet eens kl@gen. Wees er zuinig op en kl@@g zo weinig mogelijk. Het leven is verrukkelijk.

Jean Dumas

Behalve de chat schrapt WF nu ook de beklimmingen van Montmartre 

Maillot à Pois
banketbakker
Enige reden waarom de chat is verdwenen zijn de zevertjes zoals sm die maar bleven kl@gen bij wf. De...

Vrijwel nooit een probleem?

Ik lees hier al jaren met de regelmaat van de klok dat de chat gesloten is wegens wangedrag, waarna jullie "beterschap" beloven. Om vervolgens weer "de stagiair" te provoceren en uit te lachen. De persoon die betaald moet worden om te babysitten op een fractie van 0,01 % high maintenance wielerflitsers. Je kan er toch onmogelijk verbaasd over zijn dat dat ooit een keertje ophoudt.

(btw, ik gun jullie je chat hoor, als je over de koers wil chatten moet je er niet komen, maar geen probleem, ik heb mijn alternatief al jaren geleden gevonden)

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
banketbakker
Enige reden waarom de chat is verdwenen zijn de zevertjes zoals sm die maar bleven kl@gen bij wf. De...

dubbelpost

Laatst gewijzigd
Wheely
GlebS

https://t.me/wielerflits

Laatst gewijzigd
Wheely
GlebS

Dat kan ik hier niet delen helaas.

Woutomaat
Wheely

Ik kan het wel delen dat is de Telegram app! Waar we een WF livechat groep hebben!

Laatst gewijzigd
Freggel
banketbakker

Word!

Woutomaat
Wheely

Ja het kan idd echt niet! Ik wou het zeggen maar het komt gewoon niet door het filter!

Maillot à Pois
Vrijwel nooit een probleem? Ik lees hier al jaren met de regelmaat van de klok dat de chat gesloten...

Ik heb nooit beterschap beloofd hoor.

banketbakker

Wf zal in een spagaat zitten: vasthouden aan de nochat en de bezoekersaantallen verder zien kelderen, of gewoon weer een livechat. Dat een groep flitsers op andere plekken aan het chatten zijn nu, geeft wel wat aan natuurlijk.

Jean Dumas
banketbakker
Wf zal in een spagaat zitten: vasthouden aan de nochat en de bezoekersaantallen verder zien kelderen...

Als je geen langetermijnvisie hebt, en de chat midden in de Tour plots sluit, gaat de doelgroep vanzelf andere wegen zoeken.

Poeksel
banketbakker
Wf zal in een spagaat zitten: vasthouden aan de nochat en de bezoekersaantallen verder zien kelderen...

Er zijn dus mensen die alleen voor de chat kwamen? En die komen niet meer meer op Wielerflits? Hoeveel zijn het er dan? 

banketbakker
Poeksel
Er zijn dus mensen die alleen voor de chat kwamen? En die komen niet meer meer op Wielerflits? Hoeve...

Er is maar een heel klein gedeelte dat schrijft, en een ongekend groot aantal dat meeleest. Tegelijk lezen ze dan ook wat artikelen. Die drijfveer is verdwenen. Wielernieuws kun je overal halen, een bijbehorende chat niet.

banketbakker
Er is maar een heel klein gedeelte dat schrijft, en een ongekend groot aantal dat meeleest. Tegelijk...

Ik denk niet dat de bezoekerscijfers dramatisch ingestort zijn, maar zelf ik keek nog wel eens even snel in de chat om te kijken wat er in de koers aan de hand was en dan voor wat verdieping in artikelen. Dat doe ik nu niet meer. En zo zullen er meer zijn. Omgekeerd is niemand naar WF gekomen omdat de chat gesloten is. Dus ik herken mijn kanobestie's punt wel, hoewel ik denk dat de schde mee zal vallen voor WF. Maar sneu dat Tes haar baan kwijt is (de stagiare had een naam Maillot!!!!)

banketbakker
Ik denk niet dat de bezoekerscijfers dramatisch ingestort zijn, maar zelf ik keek nog wel eens even...

Vergeet Melis niet Wim, die was net een weekje bezig. Ach, je moet soms chargeren om een punt te maken, je krijgt er een punthoofd van.

Edit: wf helpt momenteel 2 gedeelten vd website om zeep, precies díe twee die ze bijzonder maakt: het forum (werkt slecht vanwege filters) en de chat (werkt slecht vanwege dicht).

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Nou poeh hey kraam en raul, jullie zijn er maar druk mee.

banketbakker
Vergeet Melis niet Wim, die was net een weekje bezig. Ach, je moet soms chargeren om een punt te mak...

Volgens mij ben ik alleen met de marktstal aan de praat. Maar misschien mis ik iets.

Freggel
Il Leopardo della Primavera
Nou poeh hey kraam en raul, jullie zijn er maar druk mee.

Waarmee? Met haiku's? Vooruit dan, eentje voor jou Leo.

Leo op de fiets

Harde wind recht in zijn borst

Trappen naar de top

Freggel
Waarmee? Met haiku's? Vooruit dan, eentje voor jou Leo. Leo op de fiets Harde wind recht in zijn bor...

Leo gaat wel door
Want zo rechtop in de wind
Zal hij blijven staan

Laatst gewijzigd
Freggel

Klik op het forum

Filter filtert alle ruis

Wielerflits is schoon

1 2 ... 313 ... 324 325

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.