Vrijwel nooit een probleem?
Ik lees hier al jaren met de regelmaat van de klok dat de chat gesloten is wegens wangedrag, waarna jullie "beterschap" beloven. Om vervolgens weer "de stagiair" te provoceren en uit te lachen. De persoon die betaald moet worden om te babysitten op een fractie van 0,01 % high maintenance wielerflitsers. Je kan er toch onmogelijk verbaasd over zijn dat dat ooit een keertje ophoudt.
(btw, ik gun jullie je chat hoor, als je over de koers wil chatten moet je er niet komen, maar geen probleem, ik heb mijn alternatief al jaren geleden gevonden)
Er is maar een heel klein gedeelte dat schrijft, en een ongekend groot aantal dat meeleest. Tegelijk lezen ze dan ook wat artikelen. Die drijfveer is verdwenen. Wielernieuws kun je overal halen, een bijbehorende chat niet.
Ik denk niet dat de bezoekerscijfers dramatisch ingestort zijn, maar zelf ik keek nog wel eens even snel in de chat om te kijken wat er in de koers aan de hand was en dan voor wat verdieping in artikelen. Dat doe ik nu niet meer. En zo zullen er meer zijn. Omgekeerd is niemand naar WF gekomen omdat de chat gesloten is. Dus ik herken mijn kanobestie's punt wel, hoewel ik denk dat de schde mee zal vallen voor WF. Maar sneu dat Tes haar baan kwijt is (de stagiare had een naam Maillot!!!!)
Vergeet Melis niet Wim, die was net een weekje bezig. Ach, je moet soms chargeren om een punt te maken, je krijgt er een punthoofd van.
Edit: wf helpt momenteel 2 gedeelten vd website om zeep, precies díe twee die ze bijzonder maakt: het forum (werkt slecht vanwege filters) en de chat (werkt slecht vanwege dicht).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.