Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 48 ... 200 201
Poeksel

Daar heb je toch niet per se de app voor nodig?

luukrothkrantz

Om op de wc te zitten niet nee :P Maar lijkt me gewoon een fijne uitbreiding van de app om ook het forum te kunnen gebruiken. Niet dan?

achtpuntzes

'@ kilometervreter:
surf gewoon naar de website op je mobieltje als je zit te schijten. dan kan je wel op het forum komen.

Poeksel

Nouja, ik bekijk Wielerflits mobiel via een browser omdat je dan ook het forum kan bekijken. Maar misschien zou ik met extra functionaliteit de app wel installeren ja. Al gebruik ik mijn mobiel nooit op de wc...

Charlie33

Ik zou graag live verslag zien, zoals op de website van Sporza. Misschien in samenwerking met het AD.

Klootje Kriekeljon

Heeft WF zelf wel eens overwogen een soort van talentenjacht voor een wielercommentator op te zetten?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Heeft WF zelf wel eens overwogen een soort van talentenjacht voor een wielercommentator op te zetten?
Vind ik nog niet eens zo'n gek idee.
Paar voorbeelden maken en dan de community laten stemmen.

Romāns Vainšteins

Het is een leuk idee maar kom maar eens aan een live-feed zonder commentaar maar wel voorzien van live-geluiden (helicopter/motoren/wind/publiek).

Op een ander forum heeft men dit eens geprobeerd maar is het hierop stukgegaan, beelden met enkel commentaar eronder wil je niet, dat is afschuwelijk.

Voor commentaar ben ik trouwens bereikbaar, ben geen ehh-type.

Romāns Vainšteins

En het moet wel live en niet een wedstrijdje commentaar onder een reeds gereden koers, dat is lame

achtpuntzes

op zeker dat ik geen goede wielercommentator zou zijn.

desalnietemin geen reden om zoiets niet te steunen. ik vind het een goed idee van klootje. :)

Klootje Kriekeljon

Kewl Martin.

RV, dat dacht ik ook... dat is meteen het probleem, met rechten enz. Maar daar moet vast een mouw aan te passen zijn. Wellicht valt er iets op te zetten met beelden van bijv. een topcompetitie, aangezien WF duidelijk goede contacten binnen dat netwerk heeft?

De kwaliteit van het commentaar in Nederland is niet voor niets al zo lang een veelbesproken onderwerp. Je hebt dan wel Eurosport, maar ook bij de NOS zie je bitter weinig vernieuwing in al die jaren. Als je dan ziet hoe snel WFlive van de grond gekomen is en wat voor stappen daar gemaakt worden.. Dan is dit misschien wel een logische volgende stap om te verkennen.

En het kan ons allemaal wat opleveren: de kijkers, de NLse wielersport, de tv-zenders zelf.. en niet onbelangrijk, WF zelf natuurlijk ook.

Poeksel

Moet natuurlijk wel een filmpje zijn van minstens een uur waarin je een rijdend peloton ziet zonder dat er verder wat gebeurt. Als je dat niet vol kan lullen ben je niet geschikt voor live wielercommentaar....

achtpuntzes

beelden uit de topcompetitie lijkt me een beetje lastig. wie kan die renners nou herkennen?

esims

Ik bewerk zojuist een reactie op een nieuwsbericht en zag dat naast de oorspronkelijke tijd van de reactie ook het tijdstip van bewerken wordt weergegeven. Alleen klopt dat laatste tijdstip niet. Lijkt wintertijd te zijn.

Laatst gewijzigd
esims

De tekst van de e-mail die je ontvangt als je je abonneert op een onderwerp, sluit af met:
"Login and bezoek het onderwerp om je deze e-mails niet meer te ontvangen."

Volgens mij bevat die regel drie fouten.

achtpuntzes

ik snap dat veel nieuwsberichten een goede zaak is. maar 3 nieuwstopics over hetzelfde tricot? lijkt me een beetje uitmelken

Romāns Vainšteins

Is het ook maar wel erg grappig die vrije buikloop. Ontzettend domme statements vanuit Sunweb ook, lekker geblunderd die apen.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Zou er een overzicht kunnen komen met tourinfo/nieuws op de homepage?

Je hebt nu bijv. van boven naar beneden: Wielernieuws, NK Wielrennen 2017, Interviews, Vrouwenwielrennen. Jullie hadden bijv. een mooie voorbeschouwing met alle etappes die ik nu wel graag op een vast plek op de homepage zou willen zien. NK Wielrennen mag inmiddels wel wat meer naar de achtergrond toch?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Uit het nieuwsbericht over pooltips:


Verweggistan - 29 juni 2017 om 20:32
Mijn 5 tips voor deze Tour:
1 Guillaume Martin; opzich natuurlijk een inkoppertje, deze Fransman heeft alles in zich om in zijn eerste Tour een etappe te winnen en bestempeld te worden tot de nieuwe Franse Tourwinnaar.
2 Vegard Stake Laengen; Wint een lastige etappe; de Calmejane van 2017. (werd 6e in Cali)
3 Alberto Bettiol: Gaat de strijd aan met Matthews en Sagan op de lastige aankomsten
4 Nils Politt, verrast in eigen land, hetzij in de proloog, hetzij in een (chaotische) sprint.
5 Tsgabu Grmay: Iedere bergetappe in de aanval & Romain Hardy. Iedere dag in de kopgroep.

Bergbeklimmer - 29 juni 2017 om 21:04
Ga nu maar weer terug naar Verweggistan.

Nu kun je die post van 21:04 beschouwen als humor maar volgens mij is dat tegen de huisregels dat je respect voor elkaars mening moet hebben. Maar om daarvoor de knop rapporteren te gebruiken is misschien ook weer overdreven, denk niet dat Verweggistan dat gedaan heeft maar iemand anders zou het natuurlijk ook kunnen doen.

Charlie33

Als ik n reactie op het forum plaats, wordt ik naar de eerste pagina van het topic gebracht, ik wil naar de laatste reactie van het topic.

petoi

Het verzoek om de
"Houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail"
optie te verwijderen of dat ik als gebruiker dat permanent kan blokkeren.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

“Houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail”
Je doelt op de mogelijkheid om je te abonneren op een topic?
Dit kan je rechtsboven het topic (Abonnement stoppen) uitzetten.

achtpuntzes

'@ Martin:
waarom is die mogelijkheid om je te abonneren op een topic er?
die is zo onzinnig. het kost net zo veel tijd om het desbetreffende nieuwstopic te bezoeken als om je email te checken of er nieuwe reacties zijn (edit; zelfs op de homepage kan je aan het aantal reacties al zien of er nieuwe reacties zijn). dus als je het via je email doet kost het dubbel zo veel tijd, en je email loopt er ook nog vol van.

het lijkt me dat er echt helemaal niemand van die functie gebruik maakt.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

het lijkt me dat er echt helemaal niemand van die functie gebruik maakt.
Ik maak er bijvoorbeeld gebruik van voor dit topic, zodat ik jullie reacties niet hoef te missen ;)

De mogelijkheid is er, dus we bieden het aan als service. Wanneer je er geen gebruik van wenst te maken, zet je het uit.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik maak er ook gebruik van. Vindt het voor sommige topics handig.

1 2 ... 48 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.