Het is een leuk idee maar kom maar eens aan een live-feed zonder commentaar maar wel voorzien van live-geluiden (helicopter/motoren/wind/publiek).
Op een ander forum heeft men dit eens geprobeerd maar is het hierop stukgegaan, beelden met enkel commentaar eronder wil je niet, dat is afschuwelijk.
Voor commentaar ben ik trouwens bereikbaar, ben geen ehh-type.
Kewl Martin.
RV, dat dacht ik ook... dat is meteen het probleem, met rechten enz. Maar daar moet vast een mouw aan te passen zijn. Wellicht valt er iets op te zetten met beelden van bijv. een topcompetitie, aangezien WF duidelijk goede contacten binnen dat netwerk heeft?
De kwaliteit van het commentaar in Nederland is niet voor niets al zo lang een veelbesproken onderwerp. Je hebt dan wel Eurosport, maar ook bij de NOS zie je bitter weinig vernieuwing in al die jaren. Als je dan ziet hoe snel WFlive van de grond gekomen is en wat voor stappen daar gemaakt worden.. Dan is dit misschien wel een logische volgende stap om te verkennen.
En het kan ons allemaal wat opleveren: de kijkers, de NLse wielersport, de tv-zenders zelf.. en niet onbelangrijk, WF zelf natuurlijk ook.
Zou er een overzicht kunnen komen met tourinfo/nieuws op de homepage?
Je hebt nu bijv. van boven naar beneden: Wielernieuws, NK Wielrennen 2017, Interviews, Vrouwenwielrennen. Jullie hadden bijv. een mooie voorbeschouwing met alle etappes die ik nu wel graag op een vast plek op de homepage zou willen zien. NK Wielrennen mag inmiddels wel wat meer naar de achtergrond toch?
Uit het nieuwsbericht over pooltips:
Verweggistan - 29 juni 2017 om 20:32
Mijn 5 tips voor deze Tour:
1 Guillaume Martin; opzich natuurlijk een inkoppertje, deze Fransman heeft alles in zich om in zijn eerste Tour een etappe te winnen en bestempeld te worden tot de nieuwe Franse Tourwinnaar.
2 Vegard Stake Laengen; Wint een lastige etappe; de Calmejane van 2017. (werd 6e in Cali)
3 Alberto Bettiol: Gaat de strijd aan met Matthews en Sagan op de lastige aankomsten
4 Nils Politt, verrast in eigen land, hetzij in de proloog, hetzij in een (chaotische) sprint.
5 Tsgabu Grmay: Iedere bergetappe in de aanval & Romain Hardy. Iedere dag in de kopgroep.
Bergbeklimmer - 29 juni 2017 om 21:04
Ga nu maar weer terug naar Verweggistan.
Nu kun je die post van 21:04 beschouwen als humor maar volgens mij is dat tegen de huisregels dat je respect voor elkaars mening moet hebben. Maar om daarvoor de knop rapporteren te gebruiken is misschien ook weer overdreven, denk niet dat Verweggistan dat gedaan heeft maar iemand anders zou het natuurlijk ook kunnen doen.
'@ Martin:
waarom is die mogelijkheid om je te abonneren op een topic er?
die is zo onzinnig. het kost net zo veel tijd om het desbetreffende nieuwstopic te bezoeken als om je email te checken of er nieuwe reacties zijn (edit; zelfs op de homepage kan je aan het aantal reacties al zien of er nieuwe reacties zijn). dus als je het via je email doet kost het dubbel zo veel tijd, en je email loopt er ook nog vol van.
het lijkt me dat er echt helemaal niemand van die functie gebruik maakt.
De mogelijkheid is er, dus we bieden het aan als service. Wanneer je er geen gebruik van wenst te maken, zet je het uit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.