Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 50 ... 201 202
FDJ

Ik word vooral een beetje Matthieu van der Poel moe. Kijk ik snap dat Youri bij hem dicht op het vuur zit en nieuws en artikelen oplevert. Niks mis natuurlijk met je contacten gebruiken, goed zelfs. Maar Matthieu doet het er min of meer een beetje bij. Dat was in de geschetste situatie met vos natuurlijk anders. Ik vind dat de mountainbikers die het hele jaar voor die prachtige discipline leven iets tekort eraan komen. Als hier een middenweg in gevonden wordt hoor je denk ik niemand meer klagen.

Romāns Vainšteins

Vandaag natuurlijk ook een hoogtepunt op dat vlak met het nieuws dat MvdP NIET gaat MTB'en op het EK .....

Wat gaat ie verder nog niet doen ?

achtpuntzes

'@ RV:
op korte termijn geheel overstappen naar het wegwielrennen.

Scotty

Wat mij betreft minder MTB (en dus ook MvdP) en meer achtergrond journalistiek over het wielrennen.

MTB kan me echt jeuken, ik kijk het nooit, ik volg het niet en ik ken die gasten niet (ik doe het trouwens wel graag).

Ik kom hier voor het wielrennen, in de winter veldrijden. (Dat goed volgen, daar heb ik al mijn handen vol aan ;-)) Dat vrouwenwielrennen er nu naast bestaat, logisch, maar heeft ook nog lang niet mijn aandacht. Ik lees die berichten nauwelijks.

Tuubke

Beste mensen, als ik vandaag het volgtopic van de 7e etappe van de Tour start, krijg ik een joekel van een Olvaritreclame midden op het scherm, die ook nog eens vanzelf lawaai begint te maken. Ik snap dat reclames nodig zijn om de site in stand te houden, maar dit gaat wel een stapje te ver, vind ik.

Verder niets dan lof, hoor!

Pubsted

Er zit een fout in de quiz over de laatste Franse groene trui winnaar. Het juiste antwoord is namelijk Jalabert en die stond er niet tussen.

Jean Dumas

Wou ik ook zeggen, Jalabert 1995

Romāns Vainšteins

'krijg ik een joekel van een Olvaritreclame midden op het scherm'

Dan

A : heb je een blaag
B : krijg je een blaag
C : wil je vriendein / vrouw een blaag

Dat heet 'pixel' , fijn gestalkt worden door je eigen internetactiviteit.

Klootje Kriekeljon

Wilde het net melden.. Fout idd.

RubenAV

Zelfde probleem met Jalabert. Heb uiteindelijk voor Moncassin gekozen met het idee dat Zabel wellicht uitgesloten zou zijn vanwege het bekennen van dopinggebruik, maar dat was niet de goede keuze.

Kirsipuu

Wel leuk die kwis. Is het geen idee om er een maximale tijd per vraag aan te koppelen, om het Googlen te beperken?

Laatste man

Trollen worden nauwelijks aangepakt. Mensen die daarop reageren (soms wat grof, wel vaak met inhoud) worden gedelete.

Zonde.

achtpuntzes

'@ Laatste man:
je hebt het over jezelf, he?
de oplossing is gewoon niet reageren op trollen.

Laatste man

Nee, in het topic van Gesink zijn een aantal reacties verwijderd (niet die van mij).

Kirsipuu

Probleem is dat die types als Geurt Harm die altijd om de hoek komen kijken als ze LottoNL-Jumbo en vooral Gesink af kunnen zeiken (en vandaag heel geinig net te vroeg) wel irritant en provocerend zijn maar taaltechnisch net niet over de schreef gaan.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Dat is het. En ik en andere moeten het maar gewoon laten gaan. Beter wellicht.

Mathieu Moller

Dat klinkt hetzelfde als wat fraine gal ook doet. Er zijn er genoeg op deze site die zich aan hem ergeren, maar hij overtreedt naar mijn weten geen concrete regels.

arviidd

Goed bezig redactie! Bij het artikel van Gesink.

Die Tot ziens heb ik wel even om gelachen.

Pietertje2

Ik snap trouwens ook niet wat sommige mensen hier doen, op alles reageren ze negatief.
Dan kun je wat mij betreft beter wat volgen wat je wel leuk vindt.

@Mathieu Moller

De sfeer constant verzieken zou gewoon aangepakt moeten worden.

achtpuntzes

'@ Laatste man:
tja hier komen klagen en je hebt zelf de meeste edits van iedereen en zelfs een Laatste waarschuwing.
verder wordt er uitstekend ge-edit door de redactie, mijn complimenten hiervoor maar toch erg jammer dat het zo nodig is.

Poeksel

Maar even een echt verbeterpuntje (zal het ook in het volgtopic zetten). Bij bergetappes vraag ik me (net als anderen) vaak af wat de tijdslimiet is. Zou een goede service zijn als zoiets in de tekst van het volgtopic staat.

Laatste man

Dit is toch een topic om je mening te geven over wf? Zit hier dus prima. Ik reageer erop, vandaar de edits. Het zij zo. Ik was niet de enige die zich stoorde.

Een aantal figuren is consequent aan het zieken op deze site. Vandaar goed gedaan door de reactie, dan zeg ik toch niks hier.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

'@poeksel: De tijdlimiet is afhankelijk van hoe hard er gereden wordt. Dat staat niet van te voren vast.

achtpuntzes

'@ Verweggistan:
gaat alleen op voor de bergetappes denk ik. ik kan me niet voorstellen dat de tijdslimiet het grootst is bij platte ritten waar de snelheid het hoogst is.
@ Laatste man:
zolang je er op in blijft gaan en hier zelf voor politieagentje probeert te spelen schiet je er niks mee op en heb je alleen maar kans op zelf een ban. dus nogmaals druk gewoon op het uitroepteken en verder negeren.
verder is dit forumtopic er voor om verbeterpunten aan te dragen en niet om je mening te geven over wielerflits.

Laatste man

Moderen is ook een verbeterpunt soms.

1 2 ... 50 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.