Ik word vooral een beetje Matthieu van der Poel moe. Kijk ik snap dat Youri bij hem dicht op het vuur zit en nieuws en artikelen oplevert. Niks mis natuurlijk met je contacten gebruiken, goed zelfs. Maar Matthieu doet het er min of meer een beetje bij. Dat was in de geschetste situatie met vos natuurlijk anders. Ik vind dat de mountainbikers die het hele jaar voor die prachtige discipline leven iets tekort eraan komen. Als hier een middenweg in gevonden wordt hoor je denk ik niemand meer klagen.
Wat mij betreft minder MTB (en dus ook MvdP) en meer achtergrond journalistiek over het wielrennen.
MTB kan me echt jeuken, ik kijk het nooit, ik volg het niet en ik ken die gasten niet (ik doe het trouwens wel graag).
Ik kom hier voor het wielrennen, in de winter veldrijden. (Dat goed volgen, daar heb ik al mijn handen vol aan ;-)) Dat vrouwenwielrennen er nu naast bestaat, logisch, maar heeft ook nog lang niet mijn aandacht. Ik lees die berichten nauwelijks.
Beste mensen, als ik vandaag het volgtopic van de 7e etappe van de Tour start, krijg ik een joekel van een Olvaritreclame midden op het scherm, die ook nog eens vanzelf lawaai begint te maken. Ik snap dat reclames nodig zijn om de site in stand te houden, maar dit gaat wel een stapje te ver, vind ik.
Verder niets dan lof, hoor!
Dit is toch een topic om je mening te geven over wf? Zit hier dus prima. Ik reageer erop, vandaar de edits. Het zij zo. Ik was niet de enige die zich stoorde.
Een aantal figuren is consequent aan het zieken op deze site. Vandaar goed gedaan door de reactie, dan zeg ik toch niks hier.
'@ Verweggistan:
gaat alleen op voor de bergetappes denk ik. ik kan me niet voorstellen dat de tijdslimiet het grootst is bij platte ritten waar de snelheid het hoogst is.
@ Laatste man:
zolang je er op in blijft gaan en hier zelf voor politieagentje probeert te spelen schiet je er niks mee op en heb je alleen maar kans op zelf een ban. dus nogmaals druk gewoon op het uitroepteken en verder negeren.
verder is dit forumtopic er voor om verbeterpunten aan te dragen en niet om je mening te geven over wielerflits.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.