Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 51 ... 198 199
Verweggistan

'@8.6: Klopt, er is een schema met in welke categorieën ritten vallen (bijv. bergetappes 14% en vlakke 8%). Maar ik kan nergens het tourrouteboek vinden met dat soort informatie.

achtpuntzes

'@ Verweggistan:
ik zou het ook wel willen weten hoe een en ander precies zit qua tijdslimiet.
@ Lm:
waarschijnlijk heb je het niet in de gaten maar je bent minstens zo irritant als welke trol dan ook.

Klootje Kriekeljon

Grote kans dat de focus op de Vlaamse markt de sfeer ook zal gaan beïnvloeden.

Poeksel

'@Verweggistan: dat klopt, maar als er b.v. staat dat de renners tussen kwart voor vijf en half zes binnen komen, kun je ook vermelden wat in beide gevallen de tijdslimiet zou zijn.

Verweggistan

'@poeksel: Of in ieder geval melden hoeveel procent er verloren mag worden, maar ik nam aan dat dat vermeld zou staan onder het linkje naar de etappe of op te vinden was op de site van de Tour waar naar gelinkt werd. Maar daar is het niet te vinden; excuus. Zelfs bij de Brabant Poort omloop staat het routeboek met dat soort info pontificaal voorop de website maar bij de Tour is het niet te vinden.

Laatste man

'@8,6
Uit jouw mond een compliment.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik begrijp iets niets. Wel twee berichten dat Marianne Vos de Bene Ladies Tour gaat rijden, maar geen bericht over dat ze het heel goed doet nu. Of komt dat nog?

10/07 Marianne Vos maakt rentree in BeNe Ladies Tour
12/07 Vos naar BeNe Ladies Tour: “Verwacht nog wat tekort te komen”

Kingstown

Zou dit topic aub gesloten kunnen worden? http://www.wielerflits.nl/nieuws/280940/uae-emirates-krijgt-budget-van-30-miljoen-euro-en-wil-landa.html/comment-page-1

We zitten hier op een wielersite en het enige wat ik daar lees zijn politieke statements. Van Stalin tot de Koerden en van Assad tot minirokjes. Nauwelijks een reactie die aan het wielrennen gerelateerd is. Er zijn genoeg plekken waar men over politiek kan discusseren, maar het lijkt me dat WF het niet nastreeft om een dergelijke podium te bieden.

Klootje Kriekeljon

De wijze waarop je ziet dat je een persoonlijk bericht hebt ontvangen kan nog een stuk beter.

Nu moet je soms maar een reactie plaatsen om diegene er op attent te maken anders is de kans groot dat het een dag of wat duurt voor diegene het ziet.

RubenAV

Haha, ik klikte de Tourquiz aan en ging eerst kijken naar de tussenstand. Ondertussen was er al een timer gaan lopen blijkbaar (wel goed dat die er is!), waardoor ik helaas als een gek wat moest klikken op de antwoorden. Alleen, daarna klikte ik nogmaals op de quiz en begon deze gewoon weer opnieuw? Telt de eerste score of je laatst behaalde score?

Retro Lex

'@ Klootje ,
Helemaal mee eens. PB's hebben effectief de snelheid van een postduif. Je moe maar hopen dat die ander eens een keertje kijkt.
Lompe oplossing zou zijn : Automatisch uitgelogd worden als je een PB krijgt. Bij het inloggen zie je het dan vanzelf weer

Pubsted

Ja ik open altijd alle berichten die ik wil lezen in nieuwe tabbladen. Op het moment dat ik bij de quiz kwam was de tijd al voorbij en je 1e resultaat telt...
Goede toevoeging, maar een beetje heel erg matig uitgevoerd.

elrio

Even over de quiz. De "Let op" had wel even wat duidelijker gemogen.... Misschien was het beter geweest om een knop op de pagina te zetten om naar de quiz te gaan, zodat je niet de pagina laadt zonder te weten dat de tijd al is gaan lopen... Helaas na alle dagen de vragen goed gehad te hebben op deze manier mijn streak kwijt...

Kirsipuu

'@elrio:
De dagen hiervoor wist je alles?

elrio

'@kirsipuu ik wist veel (niet alles), maar door de mogelijkheid van opzoeken heb ik dat natuurlijk gedaan, zelfs als ik het wist controleerde ik het meestal door het op te zoeken om zeker te weten geen fout te maken, daardoor was ik tot nu toe foutloos
Aan het einde kan je de vragen bekijken en van de 5 vragen had ik er denk ik 3 geweten en de laatste 2 had ik moeten gokken (of misschien had ik genoeg tijd gehad om ze snel op te zoeken, dat had ik denk ik geprobeerd). Overigens klopt het wat eerder gezegd is dat als je teruggaat naar de pagina de quiz opnieuw gemaakt kan worden...

Klootje Kriekeljon

Waarom 3 dagen voor tijd opeens een timer?
Het idee is prima, maar vreemd om dat er toch nog maar in te zetten op 80% van de quiz.

Kirsipuu

Ik ben er wel blij mee dat de prijs niet naar Wikipedia en Google gaat, ik heb hier dan ook al eerder gevraagd om een tijdslimiet. Dat had inderdaad ook al eerder gekund.

Pubsted

Tijdslimiet is goed, maar niet dat ie vanzelf al gaat lopen. Er had een startknop in moeten zitten

achtpuntzes

ik lach me rot lol.

5 vragen in 2 minuten is toch een peuleschil maar natuurlijk gaan de opzoekers meteen lopen klagen. :p

ik heb niet meegedaan omdat er geen timer was toen we begonnen. op zeker dat je dan altijd verliest van de meute opzoekers die natuurlijk alles goed hebben. maar in deze vorm doe ik de volgende keer wel mee. :)

edit; overigens vind ik de tijdslimiet nog te lang, ik heb de proef op de som genomen en met 40 seconden per vraag kan ik het goede antwoord nog steeds googlen.

Laatst gewijzigd
elrio

'@achtpuntzes ik ben ook van mening dat een tijdslimiet vanaf het begin ook beter was geweest, zoals de maandag winterquiz van Barry Boyce (weet niet de precieze naam), die er helaas niet meer is. Mijn probleem is meer met de methode van uitvoering zonder startknop of grote waarschuwing.
Als je per se wilt winnen is het zelfs met een tijdlimiet erg makkelijk, je maakt gewoon een tweede account aan op je mobiel of zoiets en je bekijkt dan de vragen en vervolgens gebruik je je echte account om de juiste antwoorden in te vullen.
Dus voorstel voor de volgende keer, quiz met tijdslimiet maar dan zonder prijs, want dat zorgt ervoor dat mensen zich genoodzaakt zouden kunnen voelen om methodes te gebruiken die niet helemaal netjes zijn. Dan is het weer voor de liefhebbers.

Romāns Vainšteins

Gewoon 100 vragen en binnen 5 sec antwoorden

Laatste man

Waarom volgens jullie je eigen regels van anti-supporteren niet?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Waarom volgens jullie je eigen regels van anti-supporteren niet?
Heb je een bericht gemeld?

Laatste man

'@Martin,
Een paar. 2 leden springen er uit, waarvan 1 al jaren..

achtpuntzes

'@ Laatste man:
jouw definitie van 'antisupporteren' is gewoon anders dan die van de redactie. en de redactie is bepalend, dus je hebt gewoon vette pech. flitsers als bijvoorbeeld sooike horen net zo op dit forum thuis als jij en ik.
dat uitroepteken werkt gewoon goed hoor, toevallig gisteren nog eens op gedrukt bij een reactie waarvan ik vond dat het antisupporteren was, en er stond al snel 'edit redactie: niet antisupporteren'.
maar als je het verschil niet ziet tussen kritiek en antispuuporteren, tja...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 51 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.