Er zijn fouten opgetreden:
Er is al een inzendig met dit e-mail adres.
Bij de prijsvraag voor kaartjes voor de Binckbank tour krijg ik de volgende foutmelding als ik een reactie wil plaatsen:
"FOUT: Deze post bestaat niet."
http://www.wielerflits.nl/nieuws/286515/prijsvraag-win-3x2-vip-kaarten-voor-de-binckbank-tour.html
Overigens kreeg ik bij het invullen de melding dat er al een antwoord op mijn emailadres was ingevuld, maar dat had ik zeker niet zelf gedaan.
Daarom met een secundair emailadres een antwoord ingestuurd, hoop niet dat ik daardoor gediskwalificeerd wordt ofzo? Had namelijk wel goed gegokt met Stefan Küng.
Jouw antwoord is correct binnengekomen, maar je hebt niet gewonnen
'@Retro Lex
Dat zou betekenen dat we niet mogen discussiëren over de locatie van wielerkoersen, niet over waar (sponsor)geld vandaan komt en niet over de rol van wielrennen in de 'echte wereld' om een paar dingen te noemen. En mogen we dan ook niet meer praten over b.v. wel/geen rondemissen of meer/minder aandacht voor het vrouwenwielrennen? Zitten ook politieke dimensies aan. Alles bij elkaar genomen lijkt zo'n regel me jammer en nodeloos beperkend. Ik zie ook de noodzaak niet. De gemoederen lopen in dit soort discussies vaak best een beetje op, maar al met al blijft het behoorlijk inhoudelijk en fatsoenlijk (ook met dank aan de goede moderatie).
'@ retro lex:
we hebben het hier niet over zwarte piet of geert wilders maar gewoon over wieler-gerelateerde zaken. en wielerflits kiest er duidelijk voor om ook die nieuwsartikelen te plaatsen en ons zo de mogelijkheid te geven om daar dan on-topic over te discussieren. en als je daar liever buiten blijft heb je nog altijd de keus om die nieuwsberichten links te laten liggen.
Met alle video's die tegenwoordig standaard beginnen te spelen... Zeker met automatisch geluid is dat niet prettig.
Ook kon ik vandaag de nieuwsberichten niet zien, want er speelde een video overheen af. Eerst een reclame en daarna iets van jullie zelf. (Gelukkig werd dit verholpen door te verversen)
Wat ik misschien wel nog handiger vind in fora, is een optie om je bericht/reactie te verwijderen. Als je bijvoorbeeld iets zegt en je komt er daarna achter dat je het helemaal fout had ofzo, dan moet je het gaan editten en iets zeggen in de richting van: foutje of sorry verkeerd oid. Dan vind ik het veel handiger als je de reactie gewoon kan verwijderen.
Het zou wat mij betreft een verbetering zijn als je in het forum-gedeelte ook meer dan 1 pagina terug of vooruit kunt gaan. Dus een optie waarbij je 5 of 10 of zelf kunt invullen hoeveel pagina's je vooruit of achteruit wilt. Nu is het soms erg lang zoeken als je bijv een oude reactie wilt terughalen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.