Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 55 ... 198 199
petoi

'@Spruch in principe kan dat al door bv in dit topic het getal in de url te veranderen

deze pagina:
http://www.wielerflits.nl/ wielerforum/topic/verbeterpunten-wielerflits/page/54

en als je naar pagina 1 wil
http://www.wielerflits.nl/ wielerforum/topic/verbeterpunten-wielerflits/page/1

en als je naar pagina 32 wil
http://www.wielerflits.nl/ wielerforum/topic/verbeterpunten-wielerflits/page/32

vroeger kon je wel eens nieuws scoren door een url aan te passen en een ingepland nieuwsbericht bekijken.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

petoi:
op die manier lekken de parcoursen van de grote rondes ook uit. zelfde url als vorig jaar maar dan met 2018 ipv 2017.

Spruch

'@petoi
Ah, natuurlijk! Niet aan gedacht. Bedankt voor de tip!

@redactie
Blijft wat mij betreft staan dat het prettiger zou zijn als er gewoon een mogelijkheid voor komt, zoals op andere fora ook mogelijk is.
Nog een andere vraag, is zoeken op trefwoord(en) binnen het forum ook een mogelijkheid?

TWyk_

Kan bij het overzicht van de laatste reacties niet beter het onderwerp van het nieuwsbericht staan dan de eerste twee of drie woorden van de betreffende reactie.
Die eerste paar woorden van een reactie zijn vaak nietszeggend terwijl het onderwerp veel meer zegt.
Dus meer zoals bij het overzicht van de laatste reacties op het forum

Avatar of
Nick Doup
admin

'@Spruch
Op http://www.wielerflits.nl/wielerforum is een zoekoptie voor alle forumtopics, net onder de titel 'Forum overzicht'

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ Nick Doup:
net even geprobeerd, hij zoekt in de reacties en niet in de forumtopic-titels. dan heb je er dus nog weinig aan als je een forumtopic zoekt.

Spruch

Bedankt Nick!

ONCE

Het zal vast eerder geopperd zijn, maar ik mis een quotefunctie.
Daaruit voortvloeiend zie ik graag dat je dan een klein meldinkje krijgt in je gebruikerspaneel als je gequote bent, dat is wat makkelijker om een discussie gaaden te houden zonder op te zoeken wat je nu waar allemaal gezegd hebt en actief bent in een discussie.

Statistieken gebruikerspaneel mogen ook wel direct zichtbaar zijn. Kom er altijd rijkelijk laat achter dat ik een PB heb.

achtpuntzes

'@ ONCE:

Het zal vast eerder geopperd zijn, maar ik mis een quotefunctie.
Daaruit voortvloeiend zie ik graag dat je dan een klein meldinkje krijgt in je gebruikerspaneel als je gequote bent, dat is wat makkelijker om een discussie gaaden te houden zonder op te zoeken wat je nu waar allemaal gezegd hebt en actief bent in een discussie.

bij deze :)

ONCE

Haha mooi. Nu nog een melding :p

achtpuntzes

'@ ONCE:
kijk maar eens in je inbox. :p

sooike

Over Wielerflits Live:
1. Frits Barend nooit meer uitnodigen voor welk programma dan ook
2. Andere presentator voor het programma
3. Kritischer vraagstelling in plaats van meeknikken
4. Niet op je blaadje kijken voor de volgende vraag , maar luisteren naar je gasten en eens een keer een discussie opgang brengen
5. Programma mist pit en fatsoenlijke presentatoren en voice-overs

Geflitst

Komt er een voorbeschouwing voor de Tour de l'Avenir? Ik wacht er stiekem al een tweetal dagen op.

MarcelGr91

Dat hoop ik idd ook Geflitst. Maar ik vrees er inmiddels voor van niet.

Kingstown

Dat artikel over van Avermaet is echt bagger.

90% van dat verhaal is verzonnen door het Nieuwsblad. Hij zegt zelf he-le-maal niets over de WT-ranking. Geen flauw idee waarom dat soort verzinsels hier als nieuws wordt geplaatst.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ redactie
ik heb het volgend nieuwtje voor jullie:

Achtpuntzes gaat niet naar Team Lotto Jumbo!

;)

Laatst gewijzigd
pirazzi

edit WF: bedankt, aangepast

Laatst gewijzigd
Lowland

Wat is de gedachte achter het niet kunnen reageren op de poll van de week? Meen mij te herinneren dat dat eerder wel kon. Zou leuk zijn om de reacties te verwerken bij het bespreken van de poll in Wielerflits Live. Komt er wellicht ook meer nuance naar voren.

achtpuntzes

dat geluidsfragment voor en na een filmpje/interview is:
a. een zeer onaangenaam geluid
b. staat veel te hard tov het geluid bij het flimpje.

Mathieu Moller

'@8.6
Volkomen mee eens. Puntje erbij voor jou. Jij heet voortaan 9.6.

achtpuntzes

'@ Mathieu Moller:
dank je, maar ik wordt ook wel eens gedegradeerd door medeflitsers. geen ideee op welk getal ik nu sta. ;)

wel weet ik dat dit probleem al heel lang speelt (de eerste wielerflits live afleveringen hadden soortgelijke lelijke, onprettige geluidsfragmenten), en degene die het geluid bij wielerflits verzorgt heeft daar dus geen bal verstand van en is ook nog doof want altijd veel te hard.
de kwaliteit van de site maakt flinke stappen, wielerflits live wordt steeds beter, de interviews steeds professioneler. maar het geluid blijft mijlenver achter en is nog steeds van een belabberd en amateuristisch niveau. dat kan veel beter!

er zijn wel wat flitsers die wat met muziek doen, misschien kan fvtende een prettig riedeltje voor wielerflits in elkaar flansen?

Laatst gewijzigd
anonymous

Ik weet niet of dit de juiste plaats hiervoor is, maar de laatste reactie van Sagan=Hulk in het topic 'Nieuws VIII' bestaat voornamelijk uit code die er niet zou moeten staan.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik weet niet of dit de juiste plaats hiervoor is, maar de laatste reactie van Sagan=Hulk in het topic ‘Nieuws VIII’ bestaat voornamelijk uit code die er niet zou moeten staan.
Dat mag je hier melden, maar ik zie hier enkel twee tweets van Vaughters

Sagan=hulk

'@anonymous

Mijn excuses, ik had eerst de verkeerde code via Twitter gekopieerd.

achtpuntzes

'@ redactie:
ik zie geen nieuwsbericht over de dopingbeschuldigingen aan het adres van van Moorsel.
[ ] jullie hebben het nog niet vernomen?
[ ] jullie hebben besloten om het niet te plaatsen, wellicht onder druk van van Moorsel? (en jullie daardoor geen onafhankelijke wielernieuwssite meer zijn)?
[ ] jullie pakken morgen uit met een WF-live met daarin van Moorsel die al huilend toegeeft dat ze inderdaad EPO van dr. Janssen kreeg?
[ ] anders, namelijk:

ik ben benieuwd. :)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 55 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.