Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 61 ... 201 202
iFoobar

HTTPS

achtpuntzes

edit wf: Het gaat om de manier waarop. Maar deze discussie zetten we niet verder op dit forum

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

HTTPS
Komt eraan
Wij gaan de winterperiode gebruiken om technische verbeteringen (waaronder Https) door te voeren

Klootje Kriekeljon

Een dagelijkse selfie van Neerlands meest populaire wielerdame zou natuurlijk ook voor enorm veel bezoekers zorgen.

'Puck de dag' lijkt me dan een goede naam.

;)

Laatst gewijzigd
Leukefans

'@Martin

Om nog even terug te komen op mijn vorige post en uw reactie, waarvoor dank:
in mijn post stelde ik een bewuste op sensatie beluste strategie maar als een van de opties en dat u dat verontwaardigd 'een nogal forse beschuldiging' vindt lucht me op en siert u en de website ten zeerste . Het toont voor mij afdoende aan dat u er duidelijk voor kiest om niet mee te stappen in wat ik een verontrustende trend vind die de laatste jaren in mijn ogen steeds sterker wordt binnen de media en dat we op dat vlak dus dezelfde visie hanteren.

Ik ben blij dat we als forumleden in een topic als dit mee de kans krijgen om de kwaliteit van de website te bewaken. Of de kwaliteitseisen die jullie jezelf stellen dezelfden zijn als diegene die wij als gebruikers verwachten is misschien niet altijd even duidelijk, maar ik zou wel graag willen benadrukken dat wat mij betreft werkpunten die al dan niet in forse bewoordingen omschreven worden, steeds aangehaald worden om op een constructieve manier te trachten jullie te doen nadenken over de kwaliteit van de website.

Romāns Vainšteins

Tsjzo, wat een keurig verhaaltje zeg.

achtpuntzes

Martin
ik heb m'n PC opnieuw geinstalleerd en wilde mijn wachtwoord veranderen omdat ik die niet meer wist. dat ging niet, want wanneer je je emailadres invoert om een nieuw wachtwoord opgestuurd te krijgen krijg je als reactie dat je ook je emailadres voor de nieuwsbrief moet invoeren (verplicht invullen). en als je dat dan doet dan is het vakje emailadres voor nieuw wachtwoord ook weer leeg. dus kom je geen streep verder.

een nieuw account aanvragen gaat ook niet, want dan zegt hij dat er al een account is op dat mijn emailadres. (daar kan ik me wel iets bij voorstellen, meerdere accounts zijn immers niet toegestaan)

gelukkig heb ik m'n wachtwoord toch nog gevonden in de email (pff wat een zoekwerk). maar het lijkt er dus op dat je geen nieuw wachtwoord kan aanvragen als je die kwijt bent.

Laatst gewijzigd
tom_vb

[Quote]gelukkig heb ik m’n wachtwoord toch nog gevonden in de email[/quote]

Jammer

Romāns Vainšteins

:P

Sagan=hulk

'@achtpuntzes

Het heeft er niks mee te maken, maar waarom schrijf je eigenlijk nooit met hoofdletters. Dat zou je berichten veel overzichtelijker maken, het is niet voor niets dat er algemene spellingregels zijn. Zeker iemand als jij die veel reacties en berichten plaatst op WielerFlits zou daar toch een beetje rekening mee mogen houden.

ON: Neem om te beginnen gewoon een wachtwoord wat je nooit vergeet ;), maar het feit dat je het niet kan aanpassen is inderdaad ambetant als je het vergeet.

achtpuntzes

het ligt aan mij, browser is gewoon over de zeik. opnieuw installeren dan maar.

achtpuntzes

Ook vanaf de smartphone lukt het niet om password te veranderen, het zal toch echt aan de site liggen

achtpuntzes

Telefoon is gewoon Android. Pc unupgedate internet Explorer maar dat kan aan mezelf liggen want de browser deed flink raar. Ben hem dan ook weer opnieuw aan t installeren

Netraam

Ik gooi de nog steeds automatisch spelende advertenties er nog maar eens in, zelfs als ik ze pauzeer speelt het geluid nog verder. En na de advertentie speelt een video van wielerflits zelf waar ik eigenlijk ook 0 interesse in heb, daar kom ik hier niet voor (dan klikte ik wel op het betreffende nieuwsartikel).
Ik wil liever geen adblocker gebruiken op wielerflits, maar op deze manier wordt het wel steeds vervelender.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik gooi de nog steeds automatisch spelende advertenties er nog maar eens in, zelfs als ik ze pauzeer speelt het geluid nog verder.
Het is niet de bedoeling dat het geluid van deze outstream advertenties automatisch afspeelt. Dat komt helaas nog te vaak voor. Wanneer dit het geval is, melden wij dit bij onze leverancier met het verzoek dit te verhelpen.

We begrijpen dat advertenties irritatie kunnen oproepen, maar voor WielerFlits is dit een essentiële inkomstenbron om de site te kunnen blijven maken. We hopen daarbij op jullie begrip.

Chrys

Aansluitend hierop: automatische advertentie over hypotheek/spaar slimmer o.i.d.
Speelt automatisch af, met geluid, geluid kan niet uit en filmpje kan niet stoppen.
Advertenties oké, maar als ik de pagina 2 keer opnieuw moet laden om een bepaalde advertentie te ontlopen gaat er iets mis.

Col du Bramont

De forumfunctie hier werkt bijna middeleeuws! Ik probeerde zojuist een avatar in te stellen, op een normaal forum is dat zo gebeurd, hier helaas niet.
Geef aub geen verwijzing naar Gravatar maar geef me aan wat ik moet doen om een avatar in te stellen.

Als het gaat om content, probeer ook eens wat origineels aan te leveren. Info en nieuws met toegevoegde waarde, niet een copy/paste van berichten die ik zelf al eerder heb gelezen dan dat ze op deze site staan.

Wielrennertje

'@Col du Barmont Kijk je dan uberhaupt wel goed op deze site? Redactieleden ter plaatse bij grote ronden, wielerflits live, materiaalzone etc. En wat betreft de nieuwsartikelen, de redactie zal zich toch aan de feiten moeten houden. Ze kunnen daar moeilijk hun eigen draai aan gaan geven.

Tinkerbell

Als het om nieuwsartikelen gaat valt mij ook wel eens op dat het aan de late kant gepubliceerd wordt. Ik heb het zelf ook wel eens dat ik iets twee/drie dagen geleden op een andere site heb gelezen, dan heeft het voor mij geen nieuwswaarde meer.
Als voorbeeld denk ik aan de artikelen op basis van de Movistar media dag, eentje op de dag zelf gepubliceerd. De rest van die informatie was toen ook al bekend maar de artikelen met die informatie volgden pas een dag later. Dat lijkt me niet nodig als je op de dag zelf het nieuws volgt..

Laatst gewijzigd
xistnc

Er gaat vermoedelijk iets niet helemaal goed met de Poolse karakters in de titel van dit artikel, gezien de URL.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Er gaat vermoedelijk iets niet helemaal goed met de Poolse karakters in de titel van dit artikel, gezien de URL.
bedankt, opgelost

Chrys

Aansluitend hierop: automatische advertentie over hypotheek/spaar slimmer o.i.d.
Speelt automatisch af, met geluid, geluid kan niet uit en filmpje kan niet stoppen.

Jammer dat dit nog niet aangepakt is. Het houdt gewoon niet op, irritant geluid!

xistnc

Deze keer heeft de URL last van de Columbiaanse ó.

LutsenkoFan

Is het misschien handiger om het forum te vernieuwen?

Kijk bijvoorbeeld naar Tweakers.net een forum indeling als daar zou geen misstap zijn.
Zo blijven de grote onderwerpen gescheiden van de kleinere en kan er een betere community worden gecreëerd. Denk aan een deel waar het alleen over wedstrijden gaat, een deel over "spellen", tranfers, teams en een gedeelte waar men alleen over de mechanische kant kan praten.

Ik zie kleine topics als vragen vaak snel wegvallen en dat vind ik een gemiste kans.

Romāns Vainšteins

Eens, vind dat ook een stuk leuker dan 'welke 9 renners tegen gemiddeld 111 WT-punten zou jij opstellen in de aankomende ronde van het Baskenland' - shit.

1 2 ... 61 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.