Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 62 ... 201 202
Lowland

Laatste tijd spelen die advertenties automatisch met geluid af. Ik word er knetter van, het zou mooi zijn als dat snel klaar is.

sooike

Al wekenlang zie ik "ouwe koek" op de startpagina van WF. Interviews van weken/maanden geleden die steeds maar gehandhaafd blijven. Is het verversen van die rubrieken zo'n hels karwei ? Jullie proberen actueel te zijn en slagen daar ook meestal wel in, maar de tweede helft van de startpagina is achterhaald en verre van actueel. Beetje tegenstrijdig dus !

simplex

Aldus ons sooike over "ouwe koek", "handhaving, verversen, achterhaald en actueel"
Je hebt het per abuis niet over TLJ en Gesink of toch weer?

Retro Lex

'@ Sooike.
En beetje compassie met WF kan geen kwaad in deze periode.
Het is wieler komkommer tijd. ( afgezien van 6daagse en cyclocross)
Ik vermaak me kostelijk met itempjes over renners die zin hebben in het nieuwe seizoen, iets willen winnen, blij zijn met hun nieuwe team etc.
Gewoon uitzitten tot Australië/ Omloop weer begint

sooike

Joris Nieuwenhuis met een verhaal van vier weken geleden. Boros met een vooruitblik op het EK, dat een maand geleden werd gereden. Sanne Cant die de Flandriencross wint van een week of drie geleden. Niks komkommertijd : Veldrijders in Spanje bijvoorbeeld. Jat het desnoods van Omroep Brabant. Belletje met Dumoulin. Belletje met Van der Poel of zijn vader of David. Nieuwenhuis in de lappenmand. Desnoods TLJ over de nieuwe aanwinsten. Ik schud het zo uit mijn mouw. Komkommertijd is een te snel gehanteerd excuus !

elrio

Weet niet precies hoe het komt maar met de iphone is de site moeilijk te browsen omdat een advertentie automatisch redirect naar een of andere pagina die zegt dat je een iphone gewonnen, wat lijkt op een phising pagina.

Luuuuuuukk

Ik ervaar hetzelfde als elrio

F4L

Same here

Spruch

Ik ook. Is al vier keer gebeurd, ik klik de pagina steeds meteen weg en benader Wielerflits dan nog een keer, dan lukt het wel zonder doorgeleid te worden naar de phising-pagina. Maar dit lijkt me toch geen goede reclame voor Wielerflits. Het lijkt erop dat jullie site is gehighjackt.

Laatst gewijzigd
xistnc

Op Android begint op elke pagina het filmpje uit zichzelf te spelen op volledig scherm.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Weet niet precies hoe het komt maar met de iphone is de site moeilijk te browsen omdat een advertentie automatisch redirect naar een of andere pagina die zegt dat je een iphone gewonnen, wat lijkt op een phising pagina.
We hebben de melding zaterdag onderzocht en geprobeerd te verhelpen. Aangezien het nog niet gelukt is om dit zaterdag op te lossen, hebben we nu als paardenmiddel de ads op mobiel tijdelijk uitgezet.

Excuses voor het ongemak!

sooike

Is Harry Lavreysen tegenwoordig een vrouw? Staat onder het verkeerde hoofdstukje tussen de "eeuwenoude" berichten .

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Is Harry Lavreysen tegenwoordig een vrouw? Staat onder het verkeerde hoofdstukje tussen de “eeuwenoude” berichten .
Het staat nu inderdaad wat raar. Omdat in het bericht ook over de medailles van Shanne Braspennincx en Laurine van Riessen wordt gesproken, heeft de redacteur ervoor gekozen om ook de tag 'vrouwenwielrennen' hier aan toe te voegen, waardoor dit artikel ook hier geplaatst wordt. We zullen het aanpassen.

snoep de hond

Ik heb nu al een aantal weken problemen met het laden van de reacties bij de nieuwsberichten.
3 weken geleden is er een nieuwe versie van Firefox (v57.0) uitgekomen voor zowel de desktop browser als de Android browser. Op beide platformen heb ik dezelfde problemen ervaren, namelijk als ik op een nieuwsbericht klik dan lukt het de browser niet om de complete pagina te laden.

Hij laadt wel foto en tekst van het nieuwsbericht maar lijkt te blijven hangen bij het videoblokje (dan heb ik het niet over de reclame , maar de video(s) van Wielerflits zelf). Om een of andere reden verschijnt op de desktopbrowser dit blokje in de meeste gevallen niet op de nieuwsberichtpagina's. In dat geval gaat het ook goed en wordt de hele pagina (inclusief reacties) gewoon geladen. Op mijn Androidtelefoon laadt dit blokje echter bij elk nieuwsbericht. Daardoor is het op mijn mobiel al 3 weken lang onmogelijk om de reacties te lezen onder de nieuwsartikelen. Deze site is de enige website waar ik met de nieuwe versie van Firefox tegen enige soort van problemen ben aangelopen.

Om sommige mensen alvast voor te zijn, ik ga niet switchen van browser. Ik ben namelijk te gehecht aan bepaalde add-ons en features van Firefox en ik waardeer ook erg dat deze browser wordt gemaakt door een non-profit organisatie. Ik ben echter ook erg gehecht aan Wielerflits en lees ook graag de reacties. Ik zou het daarom erg fijn vinden als weer lukt om de reacties onder de nieuwsberichten ook op mijn mobiel te kunnen lezen. Ik hoop daarom ook dat hier iets aan is te doen.

Mathieu Moller

Kunnen die zelfspelende filmpjes van eerst Basso en nu Dumoulin verwijderd worden? Als het de bedoeling is om die filmpjes onder de aandacht te brengen, kan dit via een los topic of op de homepage. Het voegt echt niks toe bij veel nieuwsberichten.

achtpuntzes

ik heb daar geen last van zolang ik niet met mijn cursor over dat filmpje beweeg. en als dat toevallig wel het geval is staat het geluid van die WF filmpjes toch standaard uit.

of die filmpjes iets toevoegen of niet is een discussie waar ik me niet in ga mengen.

Laatst gewijzigd
John Bidon

Zou het wellicht een optie zijn om voor paar euro de maand de site reclamevrij te krijgen? Een soort Premium account om van die hinderlijke reclamezuil af te zijn.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik heb nu al een aantal weken problemen met het laden van de reacties bij de nieuwsberichten.
Ik mail je even, dan kunnen we kijken hoe we dit op kunnen lossen

Kunnen die zelfspelende filmpjes van eerst Basso en nu Dumoulin verwijderd worden?
Dergelijke advertenties zijn voor ons een noodzakelijke bron van inkomsten. Ik snap heel goed dat we de grens opzoeken als het gaat om de gebruikerservaring, maar om de site te maken die wij willen maken zijn deze broodnodig.
We kiezen bewust voor scroll-to-play met geluid uit om de irritatie tot een minimum te beperken.
Helaas gaat dit niet altijd zoals beoogd, maar wanneer we dat constateren doen we hard ons best om dat op te lossen.

De reden dat er na de advertentie een video uit ons archief volgt (zoals van Basso en Dumoulin) is omdat de inkomsten hiervan hoger zijn. Tijdens het seizoen is er doorgaans meer materiaal beschikbaar om relevanter en actueler te kunnen zijn.

Zou het wellicht een optie zijn om voor paar euro de maand de site reclamevrij te krijgen? Een soort Premium account om van die hinderlijke reclamezuil af te zijn.
Is bij ons in het verleden ook ter sprake gekomen. We hebben destijds besloten om dat niet te doen, omdat we van mening zijn dat een premium-account iets moet zijn waarbij je vooral iets extra's (zoals unieke content) aan kan bieden. Daarom is dit niet iets wat we op korte termijn willen gaan doen.

vantherman

'+1 voor problemen met volledig inladen van nieuwsitemset Firefox+Android. Het vervelende is dat de commentaren niet inladen

Jelmer-038

Wat mij een leuk verbeterpunt zou lijken is dat je reacties van andere een + of een - kan geven en dat een bericht op nul start en als veel mensen het met je eens zijn of het een goede reactie vinden, ze jou een + kunnen geven. Een idee net als bij een fansite van PEC Zwolle: www.pec.nu

Retro Lex

Ik hoop op een artikeltje met alle nieuwe truitjes van de teams. Meer rood. Meer wit, meer blauw. Ik ben het overzicht nu al kwijt.

Klootje Kriekeljon

Lezersonderzoek ingevuld. Na het versturen/bevestigen van al het ingevulde kreeg ik een melding dat er iets fout gegaan was bij 1 vraag. Dus ik denk dat jullie niets ontvangen hebben.

Stukje aanbevelingen dus ook kwijtgeraakt.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Lezersonderzoek ingevuld. Na het versturen/bevestigen van al het ingevulde kreeg ik een melding dat er iets fout gegaan was bij 1 vraag. Dus ik denk dat jullie niets ontvangen hebben.
We hebben jouw inzending inderdaad niet ontvangen.
Normaal gesproken zou je een foutmelding ivm een niet ingevuld veld voor het verzenden moeten krijgen. Mocht iemand hetzelfde hebben, stuur ons ([email protected]) even een screenshot zodat we er naar kunnen kijken.

Laatst gewijzigd
xistnc

We hebben jouw inzending inderdaad niet ontvangen.

Hoezo, anoniem? ;)

Klootje Kriekeljon

Normaal gesproken zou je een foutmelding ivm een niet ingevuld veld voor het verzenden moeten krijgen.

Dat was idd. het geval.

Doe het morgen nog wel een x.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 62 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.