Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 74 ... 198 199
Poeksel

"Tour 2018: Twintig seconden tijdstraf voor Tom Dumoulin"

Ik snap dat het moeite en tijd kost, maar het artikel zou zoveel beter zijn met een link naar het relevante reglement. Nu is het voor vrijwel iedereen volkomen onduidelijk wat mag en wat niet mag...

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

'@achtpuntzes
Zoals we in onze cookie verklaring hebben aangegeven zijn er verschillende soorten cookies. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen functionele cookies (die nodig zijn om de website te laten werken) en tracking cookies (die door adverteerders worden geplaatst om gerichter advertenties aan te kunnen bieden).

We hebben het hier over de tweede categorie. Adverteerders kunnen door het registeren van surfgedrag gerichter advertenties aanbieden. Sinds de invoering van de AVG (eind mei) bieden wij door middel van een cookiewall de mogelijkheid om te kiezen welke cookies je accepteert.

Wanneer je liever niet hebt dat jouw surfgedrag door deze partijen opgeslagen en verwerkt wordt, bieden we de mogelijkheid om al deze cookies te weigeren. Simpel en duidelijk door te kiezen voor de optie alles afwijzen. Er wordt de optie geboden om dit per bedrijf te beoordelen, maar om eerlijk te zijn lijkt mij dit zonde van je tijd.

esims

"We respecteren uw privacy"

Ik had dit een sympathieke opmerking gevonden vóór de nieuwe privacy wetgeving. Nu klinkt het als "Cambridge Analytica respecteert uw privacy".

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ Martin:

Ok duidelijk. Dan had ik het verkeerd begrepen.

xistnc

Zo'n lijstje, maar dan met de leden van wie je de posts wel en niet wilt zien. Kan dat?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Nadat ik opnieuw ingelogd ben staat alles weer op “aan”!
Surf je in privé/incognito modus?
De instellingen worden opgeslagen met cookies. Wanneer deze niet opgeslagen worden, krijg je inderdaad bij elk bezoek een nieuwe melding.

Zo’n lijstje, maar dan met de leden van wie je de posts wel en niet wilt zien. Kan dat?
In onze nieuwe site die we na de Tour willen lanceren is deze optie nog niet opgenomen, maar desalniettemin is het een interessante feature voor de toekomst. Ik ga kijken of we deze in het doorontwikkelen mee kunnen nemen.

Romāns Vainšteins

Het is een idiote feature die totaal wazige discussies op gaat leveren >

Poster 1 vraag
Poster 2 antwoord
Poster 1 vraag opnieuw
Poster 3 met vraag of ie scheel is
Poster 1 met opmerking poster 2 geblokt, en trouwens opmerking dat poster 4 het al haarfijn geduid heeft
Poster 3 met opmerking poster 4 geblokt
Poster 1 met opmerking dat poster 4 veel toffer is dan poster 2
Poster 3 met opmerking van niet en hoe weet je dat als je hem blokt dan ?
De situatie wordt wat grimmiger
Poster 1 en 3 blokken elkaar of eentje de ander

Bij 1-way blokken kun je achter de rug om iemand totaal belachelijk maken.
Bij wederkerend blokken als default gaan leden gedeeltes van de discussie missen waardoor deze in zijn geheel qua niveau daalt

Leuk om te zeggen , hmmmmmm, we nemen het mee maar praktisch onuitvoerbaar.

Laatst gewijzigd
Martinello

Hoe krijg ik dat irritante blauwe vakje met privacy instellingen weg?
Maakt niet uit wat ik doe, het komt steeds terug

leegloper

34 nieuwsberichten vandaag. Veel versplintering dus, wat al eerder als onwenselijk is bestempeld. Dat De Kort Degenkolb ziet winnen, moet dat een apart bericht zijn? Al die reacties van wielrenners apart? Misschien moet er een scheiding komen tussen belangrijke en minder belangrijke berichten. Of meer berichten samenvoegen.

ikbenprocycling

Ik kom hier ook met de vraag:

Hoe krijg ik dat blauwe vakje onderin met privacy instellingen weg ? Ik heb al 3x alles afgewezen en opgeslagen.
Maakt niet uit wat ik doe, het komt steeds terug. Vooral op het kleine phone scherm vervelend.
thanks.

pirazzi

Het blauwe balkje is eindelijk verdwenen.

bvries

man, man, man wat een vervelende site begint dit te worden: pagina's die constant verspringen waardoor je naar de verkeerde onderwerpen gaat; volgtopic in het forum dat continu naar pagina 1 terugspringt bij verversen; veel te veel en irritante reclame...
ik was enthousiast met de update van enkele maanden terug maar helaas werd er geluisterd naar een aantal conservatieve stemmen en werd er terug gegaan naar de oude, in mijn ogen achterhaalde, situatie.
gelukkig heb ik alternatieven gevonden die wel met hun tijd meegaan.
succes ermee wf

SprintMaster

" volgtopic in het forum dat continu naar pagina 1 terugspringt bij verversen;"
Dat gebeurd vanaf pagina 10. Vind dat zelf ook irritant.

pirazzi

'@ bvries Als je weet dat pagina's verspringen dan wacht je toch een paar seconden voordat je ergens op klikt of aantikt. Maar ik heb er zelf ook last van omdat ik soms te ongeduldig ben.

xistnc

'@bvries
Doei.

Sporza

Die subweb samsung video wordt bij iedere Wielerflits video afgespeeld. Heb die inmiddels meer dan 20 keer moeten kijken. Begint me echt te storen. En ik ben waarschijnlijk niet de enige. Wielerflits is mijn favoriete website, by far. Maar dit kan echt niet. Je kan op reclame een cap zetten op het aantal keer dat een video wordt afgespeeld op een device. Als je die op drie zet dan weet je dat de boodschap bij deze bezoeker echt wel is overgekomen maar voorkom je irritatie.

esims

Ben ik de enige die sinds kort het probleem heeft dat de pagina bij het laden omlaag en omhoog beweegt? Alsof er ruimte gemaakt wordt voor een advertentie, en dan toch weer niet.

pirazzi

Het vinkje uitzetten bij "sidebar op het forum weergeven". Bij gebruikerspaneel/profiel instellen. Dan heb je op het forum geen advertentie aan de rechterkant.

Laatst gewijzigd
esims

Nee, ik bedoelde een advertentie bovenaan de pagina, die nu trouwens wel wordt weergegeven. En het beschreven probleem heeft zich ook vanzelf verholpen.

Wielerfan999

https://gyazo.com/4c7cc001fff7ba94fab5d55ec47383fc

Als ik op deze pagina open, komt een soort afbeelding van die link voor de tekst. Ik weet niet of dit de bedoeling is?

gardeyn

Niet echt een verbeterpunt, meer een suggestie, maar wellicht is een interview met Plugge wel een goed idee. Ik zag een interview uit oktober '14, maar de laatste 2 jaar zijn er toch aardige ontwikkelingen geweest.

MarcelGr91

Ook een suggestie ipv een verbeterpunt. Nu de markt officieel open is, wellicht een topic met alle wielertransfers die officieel zijn gemaakt door de ploegen?

pirazzi

Na de Tour zou de nieuwe site gepresenteerd worden maar waarschijnlijk is men nog bezig met testen.

josemanuelfuente

Zoals hij nu is vind ik hem prima!!!

xistnc

PCS is de laatste tijd erg traag. De widget met de zogenaamd 'volledige uitslag' slaat de plank daarom vaak mis. Die widget kan daarom beter helemaal niets laten zien (ook geen kopje en link), zolang de uitslag niet minimaal de top-10 omvat.

1 2 ... 74 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.