Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 90 ... 201 202
leegloper

De liveticker is weer van stal gehaald. Enter toetsen geeft direct plaatsing van de reactie. Ook Shift-enter. Kan van shift-enter een nieuwe regel worden gemaakt?
Iemand plaatste een url, maar die was niet klikbaar. Kunnen links klikbaar worden gemaakt? Of mogen er uberhaupt geen links geplaatst worden? De reactie werd namelijk "weggeflitst".

Binda

Ik vind de liveticker maar niets. Je kan geen oude reacties teruglezen. Hij is supersmal en kort en erg onoverzichtelijk. Bovendien gaat het ten koste van het volgtopic. Kan er geen volgtopic naast de liveticker geopend worden?

Borsje

Svp volgtopic terug!!!!!

Retro Lex

Ik vraag me af wat de verbetering is Chat ipv volgtopic. Ik vind het vooral klein, krap, te gehaast, onoverzichtelijk kortom niet leuk. Ik begrijp de meerwaarde niet

josemanuelfuente

Volgtopic terug!! Vorig jaar met de tour was daar toch ook al veel onvrede over.

Bram93

Ook hier een fan van het volgtopic itt de chat.

Papa Bart

Volgtopic terug alstublieft!!

Covadonga

Hier nog een stem op het volgtopic. De argumenten tegen de chat zijn al genoeg genoemd.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Het nieuwe liveblog is met veel zorgvuldigheid ontwikkeld. De reacties in het volgtopic werden gebruikt als chatbox, dus hebben we die nu toegevoegd aan het liveblog waardoor het nog eenvoudiger én sneller is om met elkaar de koers te bespreken. De chat ververst zichzelf in plaats van handmatig F5'en. Wij begrijpen dat het even wennen is, maar geef het een paar etappes de tijd om eraan te winnen.

De opmerkingen van de shift+enter en het chatvenster dat zichzelf schaalt op grotere schermen is genoteerd.

xistnc

De volgtopics zijn de aorta van Wielerflits. Een shoutbox (want dat is het) is daarvoor geen vervanging. Dat zijn die onrustige kolommen en blokken vol met trollende roeptoeters die je altijd als eerste wegklikt als je bijvoorbeeld een stream zit te bekijken.

Turtlehead

'+1 voor terugkeer volgtopic. Inclusief link(s) naar erkende tickets/livestreams zoals Sporza,NOS.

pirazzi

Het kan toch naast elkaar bestaan, een chatbox en een volgtopic? Op YouTube heb je ook een chatbox, bijvoorbeeld bij de loting van het WK darts vorig jaar.
Toen schreef iemand dat Jeffrey de Zwaan een pinda is.
Gelukkig kon je die chatbox ook uitzetten, dat soort dingen hoef ik niet te lezen.

Turtlehead

Graag ‘advertorial’ al herkenbaar maken in de Nieuws-lijst’.
Nu kan kan ik dat pas na aanklikken zien in de inleidende alinea.

Wheely

Volgtopic moet terug, niks mooier dan discuseren over de koers terwijl die gaande is. Ik snap dat jullie met een liveticker komen maar met alle respect daar zijn al een paar erg goede van momenteel dus daar zal je echt nog wat tandjes bij moeten schakelen terwijl dat volgtopic juist zo'n mooi onderscheidend fenomeen was.

Romāns Vainšteins

Volgtopic is 10 x beter dan zo'n chat, je hebt hier niet het publiek voor een chat zitten op de site.

Henk

Graag volgtopic terug.
Chat is echt niet gebruikersvriendelijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zie het verschil niet... chat of volgtopic, het is toch gewoon een plek waar je reageert op wat je ziet. Dat sommige het niet gewend is omdat het er anders uitziet dat begrijp ik misschien nog wel, kwestie van wennen. Maar je reacties veranderen toch niet opeens omdat het nu een chat heet ipv volgtopic.

FDJ

Sluit mij ook aan. Chat lag er gisteren constant uit. Daarnaast was het volgtopic gewoon goed. Waarom iets veranderen wat goed is? Dan juist de uitdagingen zoeken in of nieuwe dingen of dingen die nog niet werken lijkt me. Er is juist altijd alle lof geuit over het volgtopic door bijna alle leden. Ook bij een eerdere proef met een chat al de nodige kritieken gehad. Dan snap ik niet dat dit punt opnieuw prioriteit gekregen heeft.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Volgtopic moet terug, niks mooier dan discuseren over de koers terwijl die gaande is.
Die mogelijkheid biedt het liveblog nu ook. We hebben enkel de manier waarop gereageerd kan worden, makkelijker gemaakt.

De feedback dat de kleinere chatbox anders aanvoelt dan de comments begrijpen we en nemen we mee in toekomstige verbeteringen.

We hebben ervoor gekozen om het volg hier topic te vervangen door een liveblog, omdat de mogelijkheid om de wedstrijden daadwerkelijk via WielerFlits te volgen ontbrak. Nu hoef je niet meer naar een externe pagina om de koers te volgen en te bespreken. Eigen updates (waar herhaaldelijk om verzocht is) maken het bovendien makkelijker en sneller om je te informeren over de laatste stand van zaken en (zoals gisteren) updates van onze eigen mensen ter plaatse te delen.

We zullen het liveblog de rest van de Giro aanbieden en daarna evalueren. Daarbij is constructieve feedback van jullie uiteraard van harte welkom.

xistnc

Die liveblog is prima. Daar kun je bijvoorbeeld ook de reacties van renners in kwijt, die gisteren onnodig een eigen artikel kregen.

Als je de tijdlijn van die liveblog nou op de plek zet van de gebruiksonvriendelijke shoutbox en je biedt de mogelijkheid tot reageren zoals die was in de gekoesterde volgtopics, dan sla je twee vliegen in één klap. Diezelfde liveblog kun je dan na afloop op precies dezelfde manier embedden in het verslag met de uitslag.

Turtlehead

'@xistnc: Dat vind ik een kansrijk idee. Zo zet je de reacties van de community centraal, in plaats van de redactionele inspanningen om iets te maken wat er al is (oa op Sporza, TIZ, NOS, ASO-site indien van toepassing etc.).

@redactie/Maxim: ik snap dat het leuk is voor jullie clicks als niemand naar andere sites gaat, maar jullie kracht zit erin dat iedere volger steeds weer terugkeert naar WF/volgtopics etc., omdat er berichten én meningen bij elkaar komen. Niet in het overnemen van de gehele pers-inspanning rondom wielerwedstrijden.

Turtlehead

Ik zie dat er een eigen WF-flits kaartje in de Live-blog staat, zonder dat de berg- en tussensprints gemarkeerd zijn. Jammer.

Busted

Redenen om Wielerflits te bezoeken:

1. Volg hier
2. ...
3. ...
4. ...
5. Rest

pirazzi

Schakelen tussen chat en ticker heb ik nu ontdekt. Bij de ticker is er wel iets teveel gebruik van uitroeptekens!

HF2013

Uiteraard mis ik het Volg-topic.
Misschien idee om op forum een volgtopic te openen.

1 2 ... 90 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.